Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123281/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä tunsi, kuinka ikävät ajatukset yrittivät vallata hänen mielensä. Hän halusi karkoittaa ne pois ja elää hetkessä kuin ei olisi huomista. Hän kääntyi Gregorin puoleen ja sanoi päättäväisesti: "Nyt bailataan aamuun asti, ei mitään huolia."

Gregor nyökkäsi innokkaasti, ja he nousivat ylös, suunnaten tanssilattialle. Musiikki pumppasi voimakkaasti, ja he unohtivat kaiken muun ympäriltään. He tanssivat ja juhlivat valomerkkiin saakka, ja muistikuvat alkoivat mennä yhä hämärämmiksi.

Kun he viimein poistuivat ravintolasta ja suuntasivat hotellille päin, he törmäsivät odottamattomaan näkyyn. Porttikongin varjossa seisoivat Chac ja Bojan, suutelemassa intohimoisesti. Käärijä tunsi samassa valtavaa mustasukkaisuutta sydämessään eikä voinut hillitä itseään.

Hän ryntäsi paikalle, erottaen Chacin ja Bojanin äkillisellä voimalla. "Mitä helvettiä täällä tapahtuu?" hän karjaisi, ääni täynnä raivoa ja pettymystä.

Bojan kääntyi Käärijään päin, silmissään hätääntynyt ilme. "Tämä ei ole sitä miltä näyttää..."

Käärijä keskeytti hänet tiuskien: "Eikö ole? Kuinka kauan tämä on jatkunut?"

Chac astui askeleen eteenpäin, yrittäen selittää: "Käärijä, me olemme eronneet Bojanin kanssa. Tämä ei ole sinun asiasi enää."

Käärijä tuijotti Chacia raivoisasti. "Mitä väliä sillä on, oletteko eronneet vai ette? Bojan on ollut minun kanssani, ja hän ei voi vain suudella sinua täällä ja odottaa, että kaikki on ok!"

Bojan yritti rauhoitella tilannetta. "Käärijä, meidän suhteemme on loppu. En odottanut, että näet tämän."

Käärijä tuijotti Bojania, ja hänen katseensa pehmeni hetkellisesti. Mutta sitten hän huomasi Bojanin silmissä jotain, mikä sai hänet purskahtamaan kyyneliin. "Miten saatoit?" hän kuiskasi hiljaa.

Bojan tarttui Käärijän käteen, mutta tämä repi sen irti ja kääntyi pois. "En halua nähdä sinua enää", hän sanoi kyyneleet valuen poskilleen.

Hän lähti juoksemaan pois paikalta, sydän särkyneenä ja raivoisana. Hän oli menettänyt Bojanin, ja mustasukkaisuus oli polttanut hänet sisältäpäin. Oli enää vain Gregor - mutta hänen paljastunut suhteensa Maksiin kalvoi jo Käärijän mieltä. Voisiko Gregoriin koskaan luottaa rakkaudessa? Ja mitä ihmettä Bojan oli tarkoittanut sanoessaan "Meidän suhteeemme on loppu"? Ja ketä tuo ilmeisen kevytkenkäinen Chac oikeasti rakasti?

Öö?

Mihin ne Gustinit jäi?

Sinne diskoon. Tai sitten niitä alkoi nukuttaa ja lähtivät taksilla hotellille. Tai niiden isi ja äiti haki ne kun tuli jo kotiintuloaika... Ehkä tämä vielä paljastetaan.

Noniin, onpa jännittävää.

Mut näin todellisuudessa. Maks oli omassa stoorissa baarissa ryyppäämässä et niin ne teinitkin vaan ... Tai teinitpä hyvinkin. Kukahan onnekas sieltä pääsi Maksin kans jatkoille (toivottavasti ei kuitenkaan Gregor 🥴).

Vierailija
123282/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskoa, että B:llä ja K:lla on something more. Juttu ei ole edennyt, koska K on toistaiseksi varattu mies. K on itse tullut petetyksi aikaisemmassa suhteessa, joten tietää kuinka p askaa se on. Myös välimatka ja molempien kiireiset aikataulut on olleet esteenä suhteen syvenemiselle. Uskon, että K:lla on ensimmäistä kertaa tunteita toista miestä kohtaan ja se aiheuttaa hämmennystä. K:lla ei ole ollut aikaa käsitellä näitä tuntemuksiaan keskellä kiireistä keikkakesää, mutta kun tahti rauhoittuu, niin jospa uskaltaisi antautua tunteidensa vietäväksi. Luulen, että molemmat ovat edelleen ihastuneita toisiinsa ja linjat käy kuumina molempiin suuntiin.

Haluisin vain, että B&K saisivat toisensa💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123283/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana sinun tahtiisi ja tyyliisi istuvat treffit, saat valita kumman kanssa (ja tässä leikissä ei kukaan ole varattu):

yläpeukku Martin

alapeukku Jesse

Aika tasaista. Vaikka laiskanlaista äänestystä onkin.

Tähän mennessä Martin 10, Jesse 8.

Vierailija
123284/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonikarjaisu Nikon valvovien silmien alla. Eteenpäin mentäessä N ohjaa yleisöä CDssä menemään kyykkyyn.

🤍 -nikojankkaaja tais minusta tänään tulla https://instagram.com/stories/jo.kam_/3208345753218388104?utm_source=ig…

Vierailija
123285/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa, että B:llä ja K:lla on something more. Juttu ei ole edennyt, koska K on toistaiseksi varattu mies. K on itse tullut petetyksi aikaisemmassa suhteessa, joten tietää kuinka p askaa se on. Myös välimatka ja molempien kiireiset aikataulut on olleet esteenä suhteen syvenemiselle. Uskon, että K:lla on ensimmäistä kertaa tunteita toista miestä kohtaan ja se aiheuttaa hämmennystä. K:lla ei ole ollut aikaa käsitellä näitä tuntemuksiaan keskellä kiireistä keikkakesää, mutta kun tahti rauhoittuu, niin jospa uskaltaisi antautua tunteidensa vietäväksi. Luulen, että molemmat ovat edelleen ihastuneita toisiinsa ja linjat käy kuumina molempiin suuntiin.

Ovat saaneet jo.

Vierailija
123286/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan vlogia 15. päivä jos Mark on jäämässä lomalle.

Vierailija
123287/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana sinun tahtiisi ja tyyliisi istuvat treffit, saat valita kumman kanssa (ja tässä leikissä ei kukaan ole varattu):

yläpeukku Martin

alapeukku Jesse

No mä en ainakaan äänestänyt, vaikka täällä seilaankin. Ei kiinnostanut kumpikaan vaihtoehto, sori. Mutta enpähän sotkenut tilastoja äänestämällä turhaan!

Vierailija
123288/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yläpeukku Martin

alapeukku Jesse

Laitoin Martin, ei oo hyviä vaihtoehtoja kumpikaan siis mun makuun tosiasiassa

Vierailija
123289/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee Jessestä Kylmät väreet, en todella tiedä miksi. Ei hyvällä tavalla. Anteeksi.

Vierailija
123290/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonikarjaisu Nikon valvovien silmien alla. Eteenpäin mentäessä N ohjaa yleisöä CDssä menemään kyykkyyn.

🤍 -nikojankkaaja tais minusta tänään tulla https://instagram.com/stories/jo.kam_/3208345753218388104?utm_source=ig…

Niko on ihana. Meillä kaikilla pitäs olla oma Niko elämässä. Mä ainakin tarvisin.

Vierailija
123291/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Kärtsyn suurin fanipoika deputy Brennan (en viitsi oikealla nimellä siteerata, etten manaa sitäkin tän ketjun saloihin, mut tietäjät tietää) on taas heti käynyt painaan sydämet kommentteihin. 😄

En ole tietäjä, siis kuka hän on 😄

Vierailija
123292/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123293/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vakuuttunut, että K ja B ovat olleet jo pitkään suhteessa. Etä/kaukosuhde kuten monilla. Kuumaa s e k s i ä ja tätä voisi kai luonnehtia myös, että K:lla on sivusuhde.

Vierailija
123294/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee Jessestä Kylmät väreet, en todella tiedä miksi. Ei hyvällä tavalla. Anteeksi.

Mä itseasiassa tiedän tarkalleen mitä tarkoitat.

Vierailija
123295/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yläpeukku Martin

alapeukku Jesse

No mä en ainakaan äänestänyt, vaikka täällä seilaankin. Ei kiinnostanut kumpikaan vaihtoehto, sori. Mutta enpähän sotkenut tilastoja äänestämällä turhaan!

Sama täällä. Kumpikaan ei sytytä yhtään niin turha mennä sotkemaan.

Vierailija
123296/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin viisuhousut istui jostain syystä paremmin eilen ku viisuissa. Näytti paremmilta. Odotin vähän et olis "roikkunut" jotenkin, kun onhan B:lta selvästi pudonnut painoa keväästä.

Vierailija
123297/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluukohan siihen Vogue juttuun joku sopimus tuutata noita kuvia tietty määrä kun ei tuo nyt ihan K:n tyyliä ole postata samaa useita päiviä. Mietin vaan.

Ja itsellä ainakin koko tämän vuoden Euroviisupöhinä jatkojuttuineen on tuonut paljon iloa sairastamisen ja muiden hankaluuksien keskelle. Aktiivisten fanien takia tarinaa on voinut somesta seurata välillä jopa reaaliaikaisesti sängyn pohjalta. Koko K&B juttu on itselle ollut vaan hauskaa jatkoa hommalle. En ole kovin tosissani ottanut. Vaan olen kyllä sitå mieltä, että jotain heillä on (rakkauden jotain muotoa) ja se on vaan hyvä asia. Toivottavasti sitä osaavat arvostaa. Ihmiset eivät aina osaa ja myöhemmin se voi kaduttaa.

Musta tuntuu, että K/J vaan pitää itsestään noissa kuvissa.

Voi se olla niinkin vaan onhan niitä aivan valtavan hienoja kuvia ollut ennenkin ja harvemmin niitä tuossa määrin on postaillut

Vähän tulee jo sellainen narsistinen mielikuva noiden tuuttaamisesta eetteriin noin paljon. Tosin eiköhän suurin osa esiintyvistä taiteilijoista jonkin sortin narsisteja olekin.

Etenkin kun toi lyhyt pötikkä näyttää isoissa vaatteissaan koomiselta, ei kuumalta. Sorry fanittajat, tämä on rehellinen mielipiteeni.

En oo kanssasi samaa mieltä mut pötikkä on ihana sana! Kärtsä olkoon pötikkä mut semmonen kuuma pötikkä.

Vierailija
123298/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.

Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)

Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.

Luulen, että kuin nenä päähän. Täysin erilaiset energiat, mutta jollain tapaa kuitenkin yhteensopivat. Toi K:n ihailu Behmiä kohtaan on jotenkin liikkistä.

Kärtsähän on aikanaan kertonut, että yritti kovasti iskeä Behmiä, tietämättä kuka hän on, taisi olla juurikin levy- yhtiön tilaisuudessa muutama vuosi sitten. Minä ihailen Behmiä myös kovasti, kaunis, lahjakas ja luonteeltaan särmikäs, ei mikään helppo tyyppi, Kärtsä ja hän tuntuvat tulevan erinomaisesti juttuun, heidän huumorinsa natsaa, mutta pariskuntana en oikein heitä kyllä näe, ystävinä kyllä

Kuulostaa kyllä oudolta, ettei olisi tiennyt kuka Behm on, kerrot tämän tapahtuneen levy-yhtiön tilaisuudessa muutama vuosi sitten. Löydät varmaan linkin, jossa olisi tuo mainitsemasi tieto: "yritti kovasti iskeä Behmiä."

Vierailija
123299/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla Slovenia-Suomi!

https://twitter.com/Huuhkajat/status/1710683687862390891

Tää on pikkasen kyllä huolestuttavaa tämä Slovenia-innostus, kun kesällä päädyin katsomaan vapaaehtoisesti jalkapalloa juuri Slovenia-Suomi -matsin takia, ja nyt mietin tosissani, että jos tuolloin ei ole muuta tekemistä...

Tarttis varmaan jonkun muun harrastuksen, mutta noh. Näillä mennään.

Vierailija
123300/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Kärtsyn suurin fanipoika deputy Brennan (en viitsi oikealla nimellä siteerata, etten manaa sitäkin tän ketjun saloihin, mut tietäjät tietää) on taas heti käynyt painaan sydämet kommentteihin. 😄

En ole tietäjä, siis kuka hän on 😄

96846/123302

Ketju on lukittu.