Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123161/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä omia itselleni nimimerkin pervo-purjo?🤣 Pliis? Olkaa kilttejä.

Vierailija
123162/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen että ehkä Nace ei itse halunnut olla lavalla hengailemassa silloin kun vuorossa on historiakatsaus? Eihän se mikään väistö ole vaan todennäköisemmin hengähdystauko. Kerkesi käydä vaikka pissillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123163/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee fiilistelyä JO:n areenakeikasta, joten jos kyllästyttää aihe, niin harppaa suosiolla.

Ihan ensin: mikä paikka! Upea areena, mieletön määrä yleisöä ja kaikki vaan joksuja varten. Tuli heti alkuun jo ihan liikuttunut olo. Valaistus oli upea ja ne iiihaaanaaat ilmapallot! Valokuvaajiakin oli kuusi eli ei ihan pienellä määrällä menty. Maks on ilmeisesti siirtynyt kuvaajaksi ainakin tämän keikan ajaksi, ja vähän se ihmetytti, kun niitä kuvaajia tosiaan riitti.

Ja sitten itse päätähtiin. Kris! Oh......my.....god!!!!! Olen täysverinen bojanisti mutta...huh! Taidan olla nyt myös krisinisti tai ainakin haluan asettaa hänet vitriiniin ja kuolata ja mahdollisesti rikkoa lasin, kun alkaa tulla liian kuuma... Kris aivan kokonaisuutena oli upea, kuin taideteos, mutta aivan älyttömän seksikäs, kaunis, eteerinen, herkkä, rockhenkinen ja.... sanoinko jo seksikäs? Olen aina pitänyt Krisiä tosiaan haltia-tyyppinä ja haltiat eivät kyllä varsinaisesti ole seksikkäitä mutta nyt mentiin Legolas-tason seksikkyyteen! Vaatteiden materiaali oli jo aivan älyttömän kuumaa, ne irtohihat jotain aivan älyttömän upeaa, hihaton paita sopii Krisille aina, kun on niin solakka ja nyt vielä tuo kimaltelevan liukas materiaali. Ja se koru oli kuin kirsikka kakussa! Yleensä en välitä leveälahkeisista housuista mutta ai miten upealta näyttää hoikalla ja pitkällä miehellä. Kokonaisuus oli jotain niin käsittämättömän hienoa, että ei sanat riitä. Jos jotain miinusta pitäisi tähän laittaa, niin sanoisin, että Kris kaikesta seksikkyydestä huolimatta piti meidät katsojat käsivarren mitan päässä. Tulee tunne, että tuo on saavuttamon haavekuva, jota voi kyllä katsoa ja kuolata mutta koskea ei saa...

Sitten Bojan. Minä pidin B:n parjatuista vaatteista. Värit sopivat hänelle, toinen hihajuttu oli kiva, housut olivat todella hyvät, sopivat ja seksikkäät, vähän miinusta tulee kyllä siitä paidan helman tönkköydestä ja siitä, että siellä alla oli vielä jokin paita eli alussa B:llä taisi olla kolme asua päällekkäin ja lopussakin kaksi tai ainakaan sen lörppähelman alta ei tullut ihoa näkyviin vaan jotain tummaa. Jos olisi välähdellyt vähän paljasta ihoa, olisi paidan lörppähelmakin saanut anteeksi mutta nyt tosiaan jäi vähän sellainen fiilis, että vaatteilla yritettiin lähinnä vain peittää sitä upeaa, treenattua kroppaa, joka näkyi NT:llä. Mutta se vaatteista. B oli ihan liekeissä, tanssi ja lauloi villisti, nautti selvästi koko keikasta ja sitä oli aivan riemuisaa katsoa.

Jurea käy vähän sääliksi. Hänellä näytti olevan aivan upea takki päällä, mutta eipä siitä taas näkynyt kuin vilaus lopussa. Luulen, että takki saattoi olla aivan kristasoinen vaate mutta kun näkyi vain hetken, niin ei ehtinyt koko asiaa kunnolla rekisteröidä. Ihanaa oli, että sekä Nace että Jan kiipesivät sinne Juren korokkeelle (ja saattoi muutkin mutta näin vain nuo kaksi) niin pääsi vähän fiiliksiin mukaan.

Ihanan perusteellinen analyysi, kiitos!

Mä oon sitä mieltä, että Kris on sisältä ihan peto, mutta sillä on niin kova fasadi koska aasialaisessa kulttuurissa asiallisuus ja hillitty oleminen on niin vahva juttu. Mutta koska se uskalsi nyt repäistä jo vaatteilla, niin olen toiveikas, että seuraavalla askeleella muuttuu toiminta ja siitä sitten vähitellen kohti vapaampaa olemusta lavalla 🖤 Jaksan kyllä odottaa 😊

Aasialaisessa kulttuurissa? Tarkoititko slaavilaista vai onko Kris syntyperältään aasialainen?

Vierailija
123164/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito alkaa taas ottaa kierroksia, nice.

Vierailija
123165/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, Nace ja Jure joutui poistumaan jopa yhden biisin ajaksi, kun JO alkuperäinen kokoonpano soitti bändin ekan sinkun. Miten joku voi tuostakin pahoittaa mielensä, en ymmärrä.

En liity aikaisempiin viestien, mut ei tosiaan omassa juhlakonsertissa pitäisi kenenkään lavalta poistua toisten tieltä..

Voi hyvänen aika, eihän ne "toisten tieltä" poistuneet! Tajuatko yhtään, että nämä kaikki 7 hyvää pataa keskenään ja yhdessä sopineet, mitä tehdään.

Tajuatko yhtään lukea viestejä, ennen kuin hyökkäät vastaan? Kukaan ei ole epäillyt, etteikö he olisi hyvää pataa keskenään.

Vierailija
123166/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sillä hienolla purjonimityksellä paiskattiin, mutta ole hyvä, pidä koko purjo hyvänäs. On kyllä ansainnut pyörityksensä. :'D

Vierailija
123167/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Tompallakin melko casuaali tossa LB:n stoorissa... 👀

On kyllä CASUAALI oikein isoilla kirjaimilla!!! Ja huom. Tommy ekaa kertaa ilman viiksiä!!!!

Jaa enpä edes huomannu Tompan viiksittömyyttä 🤭

Kappas mokomaa, huomaamatta jäi. 😅 En saanut katsetta nostettua millään niin ylös..

Tommya kauniimpaa ja uljaampaa oria ei maan päällään kanna!

Yhteiskuvassa (Bromannce) Iljan kanssa Tommy näyttää kolmetoistavuotiaalta. Kameleontti!

Tsori typoista! Kiihko sokaisee silmäni.

Vierailija
123168/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, Nace ja Jure joutui poistumaan jopa yhden biisin ajaksi, kun JO alkuperäinen kokoonpano soitti bändin ekan sinkun. Miten joku voi tuostakin pahoittaa mielensä, en ymmärrä.

En liity aikaisempiin viestien, mut ei tosiaan omassa juhlakonsertissa pitäisi kenenkään lavalta poistua toisten tieltä..

Ei varmasti kukaan ole pyytänyt Nacea poistumaan, hän vain antoi tilaa Martinille. Nää Nacen puolesta mielensä pahoittajat on tuhat kertaa pahempia kuin Bojanin puolustajat.

Vierailija
123169/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee fiilistelyä JO:n areenakeikasta, joten jos kyllästyttää aihe, niin harppaa suosiolla.

Ihan ensin: mikä paikka! Upea areena, mieletön määrä yleisöä ja kaikki vaan joksuja varten. Tuli heti alkuun jo ihan liikuttunut olo. Valaistus oli upea ja ne iiihaaanaaat ilmapallot! Valokuvaajiakin oli kuusi eli ei ihan pienellä määrällä menty. Maks on ilmeisesti siirtynyt kuvaajaksi ainakin tämän keikan ajaksi, ja vähän se ihmetytti, kun niitä kuvaajia tosiaan riitti.

Ja sitten itse päätähtiin. Kris! Oh......my.....god!!!!! Olen täysverinen bojanisti mutta...huh! Taidan olla nyt myös krisinisti tai ainakin haluan asettaa hänet vitriiniin ja kuolata ja mahdollisesti rikkoa lasin, kun alkaa tulla liian kuuma... Kris aivan kokonaisuutena oli upea, kuin taideteos, mutta aivan älyttömän seksikäs, kaunis, eteerinen, herkkä, rockhenkinen ja.... sanoinko jo seksikäs? Olen aina pitänyt Krisiä tosiaan haltia-tyyppinä ja haltiat eivät kyllä varsinaisesti ole seksikkäitä mutta nyt mentiin Legolas-tason seksikkyyteen! Vaatteiden materiaali oli jo aivan älyttömän kuumaa, ne irtohihat jotain aivan älyttömän upeaa, hihaton paita sopii Krisille aina, kun on niin solakka ja nyt vielä tuo kimaltelevan liukas materiaali. Ja se koru oli kuin kirsikka kakussa! Yleensä en välitä leveälahkeisista housuista mutta ai miten upealta näyttää hoikalla ja pitkällä miehellä. Kokonaisuus oli jotain niin käsittämättömän hienoa, että ei sanat riitä. Jos jotain miinusta pitäisi tähän laittaa, niin sanoisin, että Kris kaikesta seksikkyydestä huolimatta piti meidät katsojat käsivarren mitan päässä. Tulee tunne, että tuo on saavuttamon haavekuva, jota voi kyllä katsoa ja kuolata mutta koskea ei saa...

Sitten Bojan. Minä pidin B:n parjatuista vaatteista. Värit sopivat hänelle, toinen hihajuttu oli kiva, housut olivat todella hyvät, sopivat ja seksikkäät, vähän miinusta tulee kyllä siitä paidan helman tönkköydestä ja siitä, että siellä alla oli vielä jokin paita eli alussa B:llä taisi olla kolme asua päällekkäin ja lopussakin kaksi tai ainakaan sen lörppähelman alta ei tullut ihoa näkyviin vaan jotain tummaa. Jos olisi välähdellyt vähän paljasta ihoa, olisi paidan lörppähelmakin saanut anteeksi mutta nyt tosiaan jäi vähän sellainen fiilis, että vaatteilla yritettiin lähinnä vain peittää sitä upeaa, treenattua kroppaa, joka näkyi NT:llä. Mutta se vaatteista. B oli ihan liekeissä, tanssi ja lauloi villisti, nautti selvästi koko keikasta ja sitä oli aivan riemuisaa katsoa.

Jurea käy vähän sääliksi. Hänellä näytti olevan aivan upea takki päällä, mutta eipä siitä taas näkynyt kuin vilaus lopussa. Luulen, että takki saattoi olla aivan kristasoinen vaate mutta kun näkyi vain hetken, niin ei ehtinyt koko asiaa kunnolla rekisteröidä. Ihanaa oli, että sekä Nace että Jan kiipesivät sinne Juren korokkeelle (ja saattoi muutkin mutta näin vain nuo kaksi) niin pääsi vähän fiiliksiin mukaan.

Ihanan perusteellinen analyysi, kiitos!

Mä oon sitä mieltä, että Kris on sisältä ihan peto, mutta sillä on niin kova fasadi koska aasialaisessa kulttuurissa asiallisuus ja hillitty oleminen on niin vahva juttu. Mutta koska se uskalsi nyt repäistä jo vaatteilla, niin olen toiveikas, että seuraavalla askeleella muuttuu toiminta ja siitä sitten vähitellen kohti vapaampaa olemusta lavalla 🖤 Jaksan kyllä odottaa 😊

Aasialaisessa kulttuurissa? Tarkoititko slaavilaista vai onko Kris syntyperältään aasialainen?

Krisin äidin isä on aasialainen. Tullut aikanaan levottomuuksia pakoon Hollantiin, jossa Krisin äiti on syntynyt. Kasvojen piirteet, etenkin Maksilla, kertovat kyllä vahvasti aasialaisesta taustasta. Myös Krisin äidillä on vahvat aasialaiset piirteet.

Vierailija
123170/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Nace ja Jure ole ihan ok sen suhteen, että alkuperäisjäsenet kävivät heidän tilallaan soittamassa yhden biisin, johon heillä itsellään ei varmaan edes ole minkäänlaista tunnesidettä. Kukaan ei heitä käskenyt poistumaan lavalta, he varmasti ihan itse halusivat antaa tän hetken Martinille ja Maticille (ja Bojanille, Krisille ja Janille).

Sitten ylitulkinnan ylityövuoro: Jure ja Matic eivät halanneet, heittivät paljon etäännytetymmän tervehdyksen toisilleen. Painaako syyllisyys Jurea, katkeruus Maticia? Tuskin ainakaan paljon, kun oli tullut kuitenkin juhlakeikalle soittamaan.

Vierailija
123171/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trollaa noilla ihme chaci ficeillä, ei kannata välittää niistä

Vierailija
123172/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua sillä hienolla purjonimityksellä paiskattiin, mutta ole hyvä, pidä koko purjo hyvänäs. On kyllä ansainnut pyörityksensä. :'D

🤣

Vierailija
123173/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.

Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.

Miksi olet siitä varma, mihin perustat tämän varmuutesi? Ei hän välispiikkien perusteella ainakaan vaikuta olevan tietoinen juuri tästä ketjusta.

Miksi hän heittäisi tästä välispiikkejä? Maailmassa on miljoonia asioita, joista Kärtsä ei heitä. Hänellä on yleensä ne samat aiheet, joista puhuu. Miksi sä taas luulet, ettei olisi tietoinen tästä ketjusta? Todennäköisesti joku lähipiiristä lukee tätä ainakin sillointällöin.

Nimenomaan välispiikeissään juuri äskettäin viittasi siihen, että kaverit on hänelle kertoneet, miten vauva-palstalla mammat kauhistelee ettei sovi lapsille Käärijän jutut. Eli hän itse ei ole lukenut, eikä kyse voi edes olla tästä meidän ketjusta, koska tämän ketjun sisältö on jotain aivan muuta (ja välillä lapsille sopimatontakin). Eli ihan tämän perusteella ei mun nähdäkseni ole tietoinen juuri tämän ketjun sisällöstä. Onko sinulla joku parempi näkyvyys Kärden pään sisälle?

Vierailija
123174/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi myös vastailee todennäköisesti itselleen

Vierailija
123175/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris ei ole koskaan tuonut esille aasialaisia juuriaan, mut Hollantia mainostaa kovasti. Ja sinne ilmeisesti myös sydän ja verikin vetää. En usko, et aasialainen kulttuuri näyttelee minkäänlaista osaa hänen elämässään. Tai äitinsä. Vaikka Maksilla onkin erityisen voimakkaat aasialaispiirteet, jopa voimakkaammat, kuin äidillä, mikä on aika mielenkiintoista.

Vierailija
123176/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luettu viestit eilisestä iltaysistä tähän hetkeen. Harmittaa kun en eilen illalla jaksanut valvoa liven alkuun asti kun oli aikainen herätys tänään, mutta seuraavaksi etsinkin sen JOS livetallenteen ja uppoudun sen pariin hetkeksi, samalla tietysti K:ta äänestäen!

Toissailtana ostin lohdutukseksi, missatun UMK-lipun tilalle, lipun vuoden päähän Within Temptation-keikalle. Laiha lohtu, mutta elän siinä toivossa että ennen sitä tulee vielä K, JO tai K+JO keikkamahdollisuuksia 🥰

Vierailija
123177/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun seksuaalivähemmistöön ja rehellisesti sanottuna tämä ketju on todella epämiellyttävä ja loukkaava. Tiedän ettette lopeta kirjoittelua mielipiteeni takia mutta voisitte pohtia asioita joskus muidenkin näkökulmista.

No täällä kirjoittelee aika moni seksuaalivähemmistöön kuuluva, että voisit sinäkin pohtia asioita joskus muidenkin näkökulmasta.

Terveisin, seksuaalivähemmistöön kuuluva

No sä oletkin joku pervo-purjo. Ei täällä normaalit seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset kirjoittele.

Itsekin kuulun pervo-purjoihin.

Vierailija
123178/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.

Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.

Miksi olet siitä varma, mihin perustat tämän varmuutesi? Ei hän välispiikkien perusteella ainakaan vaikuta olevan tietoinen juuri tästä ketjusta.

Miksi hän heittäisi tästä välispiikkejä? Maailmassa on miljoonia asioita, joista Kärtsä ei heitä. Hänellä on yleensä ne samat aiheet, joista puhuu. Miksi sä taas luulet, ettei olisi tietoinen tästä ketjusta? Todennäköisesti joku lähipiiristä lukee tätä ainakin sillointällöin.

Nimenomaan välispiikeissään juuri äskettäin viittasi siihen, että kaverit on hänelle kertoneet, miten vauva-palstalla mammat kauhistelee ettei sovi lapsille Käärijän jutut. Eli hän itse ei ole lukenut, eikä kyse voi edes olla tästä meidän ketjusta, koska tämän ketjun sisältö on jotain aivan muuta (ja välillä lapsille sopimatontakin). Eli ihan tämän perusteella ei mun nähdäkseni ole tietoinen juuri tämän ketjun sisällöstä. Onko sinulla joku parempi näkyvyys Kärden pään sisälle?

On.

T: seksiguru-meedio

Vierailija
123179/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi myös vastailee todennäköisesti itselleen

Niin kuin nämä pari tämän päivän "pakottajaakin".

Vierailija
123180/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sinä rakastat niitä ficcejä kun olet itse ne kirjoittanut

Ketju on lukittu.