Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Hris-aamu!
Kris https://twitter.com/asemtipovedal/status/1710406210292175080
Härtsä https://www.tumblr.com/virnuileva-peto/730448352389545984/himbo-from-mi…
Mä olen tykästynyt tähän parivaljakkoon. En mä heitä shipata halua muutakuin pelleily mielessä, mutta kyllä he vaan olisivat yhdessä jotenkin sympaattisia.
Sama, mainio parivaljakko. Haltia ja Hobitti <3
🧝🏻💖🧙🏻
Vierailija kirjoitti:
G:n eläimet ei kuulu tänne.
Juu ja asia tapahtui viikkoja sitten... Miksi nyt joku sen nostaa ilmoittamalla, ettei siitä saa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Tämä! Kyllä se näin on, että
viinat on nyt jätetty vähemmälle ja poikaystävän konserttia on seurattu keikkabussista käsin 😀Ja ehkä keikan jälkeen soitettu, kun on punkassa yksin pötkötellyt...aikaa käytetty ehkä se 2h48minsaa 😂
Häärijä on soittanut Krisille ainakin 6 tunnin puhelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein vois sanoa, että Kris on saanut Kärtsältä vaikutteita illan asuun.
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Sitten vaan kuvaa sun reisistä ja perseestä, typerä.
Ei niitä kukaan hotiks oo kehunukaan enkä välttis pakottas muita kattomaan lavalla 🤣🤗
Anteeksi mitä? Kris on muusikko ja hänen työtään on esiintyä lavalla. Ei siinä ketään pakoteta katsomaan hänen reisiään ja takamustaan lavalla. Oletko itse jotenkin tosi epävarma omasta kehostasi, vai mikä sua ajaa arvostelemaan häntä?
Kerroin vaan mielipiteeni, että tuosta alaosastosta on seksi hyvin kaukana (merimursun pyrstökin on kuumempi) Kun joka toinen viesti rakentaa tosta Krisistä hoteista hoteinta. Mut ohita ei-mieluisa viesti - and problem solved!
Mitä sun Stožice-bingossa sit oli? Ei ainakaan tätä; kuten ei kellään muullakaan 🤯
https://x.com/brightlypainted/status/1710375082789335464?s=20
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Vierailija kirjoitti:
Tommy ollut lavalla LB:n Tallinnan keikalla. LB:n stooreissa näkyy. Eli eiköhän hän K:n Tallinnan keikallakin tule olemaan!
ICIP! Go ICIP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Ei niitä kukaan hotiks oo kehunukaan enkä välttis pakottas muita kattomaan lavalla 🤣🤗
Anteeksi mitä? Kris on muusikko ja hänen työtään on esiintyä lavalla. Ei siinä ketään pakoteta katsomaan hänen reisiään ja takamustaan lavalla. Oletko itse jotenkin tosi epävarma omasta kehostasi, vai mikä sua ajaa arvostelemaan häntä?
Kerroin vaan mielipiteeni, että tuosta alaosastosta on seksi hyvin kaukana (merimursun pyrstökin on kuumempi) Kun joka toinen viesti rakentaa tosta Krisistä hoteista hoteinta. Mut ohita ei-mieluisa viesti - and problem solved!
Kris, A sem ti povedal 🥵https://x.com/CarmenGrovez/status/1710534061251338255?s=20
Musta Bojanin asu oli hieno ja erilainen. Housut istui täydellisesti. Hihat lähti, mikä plussaa.
Muittenkin asut oli hienot. Krisillä erityisesti. Mut housut olis voinut olla jotkut muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G:n eläimet ei kuulu tänne.
Juu ja asia tapahtui viikkoja sitten... Miksi nyt joku sen nostaa ilmoittamalla, ettei siitä saa puhua?
No mä en nostanut. Kirjoitin vaan, että G:n eläimet ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos B unohtaa K:n
Ei mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua unohda
T: Kärde
Vierailija kirjoitti:
No näin tulee jossain vaiheessa tietysti käymään kun hän menee elämässä eteenpäin ja löytää esim sen tyttö- tai poikaystävän. Mitä todella todella hänelle toivon. Tai en mä tiedä unohtaako, muistelee ehkä joskus kaikkia sekoiluja mitä heillä oli, hyvällä varmaankin.
https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…
Nämä kaksi elää ihan omassa kuplassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se Boitsun Kari Tapio -larppaus oli eilen? Oliko kaikki sexymmät vaatteet jääneet Vantaalle?
No eipä siinä, komea oli edelleen ja lauluääni on edelleen yks mun korvia eniten miellyttävistä.
Se muuten oli Kari Tapio -larppausta, hyvä huomio. :D Ehkä se halusikin antaa Krisin loistaa. Loistihan B sitten laulun puolesta. Areenakeikka on niin erilainen vrt klubikeikkaan, tuosta oli riisuttu käytännössä kaikki kuumuus pois pl. Krisun asu. Varmasti ihan harkittua.
Sitä ihmettelin että vierailijoita ei oikeastaan Martinia ja muutamaa soittajaa lukuunottamatta ollut. Kun vertaa aikanaan Cvetlicarnaan. Ehkä tarkoitus olikin osoittaa että he on nyt niin iso nimi itse ettei tarvitse enää kiitellä ihan joka Slovenian muusikkoa. Tosin en tiedä mitä välispiikeissä sanottiin.
B oli kyllä kuuma kuin mikä, kun lauloi lavalla makoillen. Tykkäsin vaatteista myös (mutta erityisesti toki Krisin). Tuo keikka oli kyllä vissiin myös nuoremmille sallittu, joten ihan loogista että s e ksi-ilmeet ja suurimmat kieriskelyt + lääppimiset jätetty ohjelmasta 😅
Musta se Padam oli vaan herkkä. En usko että ne kotiyleisön edessä ja varsinkin areenakeikalla edes haluaa kieriskellä vaan korostaa muusikkouttaan.
No kyllä nimenomaan kotiyleisön edessä ovat ihan esim. pussanneet (B ja Jan), s e ksi-ilmeilleet (B ja Kris) ja välillä kieriskelleetkin (lähinnä B). Linkkejä vaan selailemaan taaksepäin, niitä on täällä paljonkin. Mutta tosiaan toimivat varmaan vähän sen mukaan, minkä ikäistä yleisöä paikalla.
Onko s eksi-ilmeily jo listalla? 🤣😘
Meillä ei ole kohta listan pitäjää, koska LG saa hermoromahduksen tämän ketjun vaatimusten takia.😂
Joo minä joskus aiemmin kirjoitin G yhdestä postauksesta tänne ja poistatin viestini itse. En tajunnut silloin, että yksityisen tilin asioita ei ole hyvä lähteä levittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä parempaa olisi, jos et pakottais muita näkemään sun noloja ja ala-arvoisia ajatuksia kirjallisena.
Eilinen keikka oli kyllä upea! Jos olisin aiemmin tajunnut niin tuo olisi ollut loistava aika piipahtaa Sloveniassa
En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.
Me suomalaiset olemme tottuneet piukkaan kostopitsiin, emme ymmärrä tällaista leveää ja peittävää