Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Toivottavasti tulee kunnon videokuvaa myöhemmin myös kauempaa, ku on selvästi panostettu lavarakennelmiin. Logomossakin oli aivan upeat valot, jotka tajusin vasta jälkikäteen lapseni kuvaamasta videosta. Oltiin aika edessä ja minä vaan Jania tuijotin enkä tajunnut valoista mitään. Mutta siis hienot ne oli sielläkin niin epäilemättä tuolla on ihan priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein vois sanoa, että Kris on saanut Kärtsältä vaikutteita illan asuun.
Mulle tulee mieleen Måneskin tuosta Krisin asusta
Tuollainen iso areena jättää liveä seuratessa vähän kylmäksi mutta paikan päällä varmasti hieno kokemus. Tykkään kyllä muutenkin klubikeikoista. Nyt joku soittaa trumpettia.
Slay King Kris!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä SSOL on hyvä biisi. Oikeestaan harvasta joker Outin biisistä tykkään.. itse koen monet biisit aika "löysiksi" Haittaako jos tykkää "väärästä" biisistä
Ei haittaa. Jokerit varmaan toivoo että ihmiset tykkäis SSOL:ista enemmän kuin vanhasta tuotannosta, jos se merkkaa heille hieman sitä suuntaa johon haluavat seuraavaksi mennä.
A sem ti povedal. Näyttääkö Bojan taas uneksivan..
On muuten tosi hieno toi taustanäyttö!
Livet on aina vähän "kylmiä" kokemuksia, varsinkin nyt kun olen kahdella Joksujen keikalla ollut. Ei todellakaan välity se sähköinen tunnelma kameran lävitse. Toki luulen että pienillä klubeilla on eri fiilis kuin tällaisella valtavalla areenalla, mutta täällä on kyllä niin hyvät valot ja videot ja savut ja kaikki, että kokemus on varmasti tosi hyvä myös katsomossa tuolta.
Tuo taustalla oleva videoscreeni on kyllä upea.
Jan runwayllä! Mietin, että pysyykö Bojči normilavalla, liikaa tunteita
Jan catwalkilla kitaraa soittelemassa, ei tullut päiden yhteenpainamista Nacen kanssa :(
Vierailija kirjoitti:
A sem ti povedal. Näyttääkö Bojan taas uneksivan..
No ei se ainakaan Kärtsystä haaveile. :D
Nyt Kris onko tää omamljeno telo, on!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Missä jatkot?
Oisko NT ketju plussalla?
On tää hienon näköistä ja olis varmaan mahtavaa olla paikalla mut oon kyllä iloinen et näin heidät pienellä klubilla tiiviissä tunnelmassa.