Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Päihittivät tampereen!
Eli jokainen keikkapaikka päihittänyt edellisen... onkohan tässä vähän samaa meininkiä kuin se tyypillinen bändien "x kaupunki on paras paikka jossa ollaan oltu, jee" eli kaikille sanottiin vuoronperään että te olitte uusi ennätys ja vedettin vaan joku luku hatusta, niin että yleisö tuntis itsensä erityiseksi. xD
Bojan vähän hukkuu taustaan. Onhan tuo kiva asu kyllä. Voisiko luoda jonkun direktiivin kiljunnan hillitsemiseksi.
LadySLO, are you watching live? If you watch, can you tell if Finland or Käärijä is mentioned in the speech? For research purposes only. 😏
Tää on muuten suuri vääryys ettei kukaan taltioi tätä keikkaa kunnon kameratyöskentelyllä (kuten K:n viisujen jälkeistä keikkaa), nyt kun Joksuilla on ihan tulta ja tappuraa ja savua ja erikoistehosteitakin tuolla. Tää näyttäis ihan superhyvältä telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Bojan juo vettä.
Halusitte päivitystä :D
Kiitos :D Eiku oikeasti hyvä että juo, ei tuolla erkkikään elossa pysyis ilman vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihittivät tampereen!
Eli jokainen keikkapaikka päihittänyt edellisen... onkohan tässä vähän samaa meininkiä kuin se tyypillinen bändien "x kaupunki on paras paikka jossa ollaan oltu, jee" eli kaikille sanottiin vuoronperään että te olitte uusi ennätys ja vedettin vaan joku luku hatusta, niin että yleisö tuntis itsensä erityiseksi. xD
Siltä vaikuttaa.
Ns. pitseilyt hoidetaan näköjään vain Suomessa. :D
Onneks Kris sentään toimittaa. Ihan kuin eri bändistä vaatteiden perusteella.
Aaaaa oisimpa tuollaaaa!!! 😍
Hitto että Kris uskalsi(?) laittaa tuollaisen asun päälleen!!! Oon niin ikionnellinen tosta, että ihan sama miten loppukonsertti menee.
Ja huom. MÄ oon fanittanut Krisiä alusta asti 😇
Lagaako muilla Jokeroutsubs live?
Vierailija kirjoitti:
PROTI TOKU
Anteeksi huuto, tää on mun suosikki :D
En mä tiedä, vähän musta Krisiltä uupuu swagia tohon tyyliin. Jan olis vakuuttanut tossa fitissä.
Visitatore kirjoitti:
Kris!!!!
https://x.com/tobesosun/status/1710371191314415938?s=20 Oh, Kris is really handsome tonight! But my favorite is always another K.
Vierailija kirjoitti:
Aaaaa oisimpa tuollaaaa!!! 😍
No äläpä
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Kärtsy tuumaa?! :)
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten suuri vääryys ettei kukaan taltioi tätä keikkaa kunnon kameratyöskentelyllä (kuten K:n viisujen jälkeistä keikkaa), nyt kun Joksuilla on ihan tulta ja tappuraa ja savua ja erikoistehosteitakin tuolla. Tää näyttäis ihan superhyvältä telkkarissa.
Miksi ihmeessä olisi mainittu ??
Vierailija kirjoitti:
Onko se vähän kuin jostain kpop-bändistä? Vähän sellanen animevaikutelma.
Plastika