Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
121161/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisin isää.

Vierailija
121162/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisin faija ihan kuuma tapaus kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
121163/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on pettäjä. Vielä erittäin selkärangaton sellainen. Toki muuta voisi olettaakaan.

Nyt trolli (Aito?) Iltalääkkeet vieläkin ottamatta. Heti ottamaan ja sitten nukkumaan. Tuo riehuminen riittää jo tältä illalta.

Etkö sinä tosiaan tiedä, ettei Jeren yksityiselämä kuulu sinulle eikä kellekään muulle palstalaiselle yhtään mitään.

Vois se vähän kuulua. Mutta iiihan pikkikikkiriiikkisen. Näinnnn vähän!!!!!!

Mihin laitat rajan sille, mikä ei kuuluisi julkisuuteen? Jos ajattelet, että julkisuuden henkilön, artistin yksityiselämästä voisi "vähän, ihan pikkiriikkisen" kuulua sinulle? Eikö se riitä, että artisti tietää itse parhaiten, missä rajansa menee. Ja tuo julkisuuteen vain sen, mitä itse pitää tarpeellisena tuoda?

Sen, että tiedän onko artisti vapaa vai sinkku. Jos hän ei bisnessyistä sitä julkisesti halua imagollisista/naisfanituksen tähden kertoa. (Kuten on haastiksessa myöntänyt)

Vaikuttaa kuumotuksen määrään. Ja turha väittää ettei muka vaikuttaisi.

Jllä on tyttöystävä, K on sinkku. Hän ei ole halunnut tuoda tietoakaan gfn olemassa olosta julkisuuteen, koska haluaa suojella tätä ja muitakin läheisiään. Nuo tärkeämpiäkin syitä sen lisäksi, että haluaa luoda faneille vaikutelman kuin olisi saatavilla.

Itse toivoisin, että K kertoisi julkisesti, että gf on eikä se edellyttäisi gf tuomista julkisuuteen. Mutta K tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo ja sitä kunnioitan.

Kenellä mitenkin vaikuttaa kuumotuksen määrään, siihen vaikuttavat useammat tekijät.

Faneille ei kyllä enää tarvitse yrittää ylläpitää vaikutelmaa, etteikö tyttöystävää olisi. Eiköhän sen jo kutakuinkin kaikki tiedä.

Vierailija
121164/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös UMK kenraali myyty loppuun pyörätuolipaikkoja lukuunottamatta 🤯

Oho, aikamoista. Kohta kannattaisi Kärpynkin alkaa esiintymään isommilla areenoilla kerta kysyntää on.

Oikeasti mitä lukee ulkkien kommentteja, moni luulee tulevansa todistamaan paikan päälle myös jonkun uuden "Käärijä-ilmiön" syntyä. Pienoiset paineet kyllä kisaajilla!

Joo luulen että kysyntä ei ole pelkästään Kärtsyn takia vaan ihmisillä on aivan utopistiset odotukset muutenkin! Voi eiiii, ei voi tulla toista K:ta heti perään!

Ei tule koskaan toista Käärijää. Hän on ainutlaatuinen, jopa ikoninen.

Toivotaan, että tulee muita hyviä ja löytyy hyvä edustaja ensi vuoden viisuihin.

Vierailija
121165/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meh, toivoin Siddharta-biisiä, mutta ei kai ihme, että vetävät Crn Tulipan.

It was a mashup of Črn tulipan by BFM and Ledena by Siddharta.

Vierailija
121166/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ajatus (mikä ei välttämättä ole ihan shippaajien mieleen) että K pitää B:n kanssa yllä pikku liekkiä ainakin osittain ihan senkin takia että sitä imartelee tuollaisen komean ja innokkaan, vähän eksoottisen nuoren miehen huomio ja se on jäänyt siihen koukkuun eikä halua luopua siitä. Ketäpä ei imartelisi.

Kun katsot Ylen Tavastia-haastattelun ja siitä miten Jere nauraa sille "terriblelle" ja katsoo Bojania selittäessään heidän suhteensa laadusta niin tajuat, että hän on ihan pehmeänä.

Vähän toinen kulma, mutta mä olen oikeasti jäänyt miettimään, että mikä ihmeen haastattelu se edes oli. Keneltä edes kysytään, että onko kiva tavata taas sun (sielunkumppania) kaveria. Keneltä julkkikselta mennään haastattelussa edes kysymään tuollaista. Onhan toi aivan absurdi ajatus, jos sen siirtää K ja B ulkopuolelle.

Ihan aiheellinen kysymys, kun katsojat varmaan 90% tietää mikä näiden välinen juttu on. Ts miksi he yhdessä edes kiinnostavat ketään / mediaa.

Miksi toimittajan pitäisi leikkiä, että tapasivat vain, koska keikkailu?

Toisaalta toi oli Ylen juttu, ja oletettavas on, että iso osa Ylen seuraajista ei todellakaan tiedä mikä juttu noilla on ollut. Lukevat vaan jutun jostain slovenialaisbändistä joka tullut Suomeen keikkamatkalle. Ja ihmettelevät että mitä se Käärijä tossa heiluu. Esim mun siskot ja äiti jotka seuras viisut kyllä eivät olleet ikinä kuulleetkaan mistään Bojanista.

Ei kai kukaan kaikkia Ylen juttuja lue? Jos ei kiinnosta, miksi klikkaisi jutun auki? Jos ei tiedä, että näiden kohdalla uutisoinnin kulmakivi on heidän välisensä ystävyys, niin mitä sitten? Juttu on tehty pääasiassa heitä seuranneita ajatellen, ei joitain ulkopuolisia kujalla olijoita ajatellen. En itsekään ole sisällä kaikissa aiheissa, joita Yle uutisoi, eikä se minua haittaa pätkääkään.

Vierailija
121167/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on!!! Ihana mies. Siinä missä Kris on eteerinen ja kaunis, jotenkin herkänoloinen, on isukki on karskimpi ulkokuoreltaan. Kiehtova kontrasti.

Ei ihme et hänestä tullut kaksi noin uskomattoman kaunista poikaa (ja toki myös kaunis tyttö), ja toki poikien/lasten äiti ei myöskään kovin pahan näköinen ole.

Vierailija
121168/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun B tuli ekan kerran Suomeen hän odotti ehkä enemmän ja oli todella ihastunut. Kun huomasi miten asiat ovat hyväksyi tosi asiat ja että ovat hyviä ystäviä.

Nyt kun tuli uudelleen K huomasi että B ei ajattele hänestä enää samalla tavalla kuin viimeksi ja K alkoi hakemaan enemmän B huomiota ja heitteleen noita something moreja. En tiedä syytä, mutta joko se huomio kiehtoo tai huomasi että itsellä on jotain tunteita enemmän kuitenkin.

Selvästi osat oli vaihtuneet eka vierailusta.

Musta tässä on totuutta. K jollain tavalla heittelee siimaa jotta saa B:n taas peräänsä. Vaikea sanoa mikä motiivi tuossa on jossei sitten se ihailun tarve. K kuitenkin seurustelee ja kumppani pörräsi NT:lläkin mukana. Mikä siis musta aivan ok.

Samaa mieltä. Ajattelen myös että vaikka yleisesti ottaen tykkäämiset ja seuraamiset ovat aika heikkoa sisältöä, tässä tapauksessa se seuraamattomuus voi kuitenkin paljastaa jotain. Siis siitä että B odotti jotain enemmän silloin kesällä ja joutui ehkä vähän pettymään tai tyytymään.

Vierailija
121169/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko sanoa, että palstan trolli on tänään harvinaisen dorka. Yksin jankkaa ja vastaa itselleen sivukaupalla asiasta joka ei kiinnosta ketään, eikä liity aiheeseen enää mitenkään. Jokin Käärijää kohtaan tuntema pohjaton viha trollia inspiroi, ei tuota sairasta toimintaa voi muuten voi selittää.  

Kai säkin ymmärrät sentään että on monta ihmistä jotka on jotain mieltä asiasta. Tämä aina jaksaa ihmetyttää palstalla että luullaan että on vain joku yksi ihminen joka on jotain mieltä. Yleensä asiat vain herättää keskustelua jolloin tulee monta viestiä aiheesta. Tietenkin.

Vierailija
121170/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös UMK kenraali myyty loppuun pyörätuolipaikkoja lukuunottamatta 🤯

Oho, aikamoista. Kohta kannattaisi Kärpynkin alkaa esiintymään isommilla areenoilla kerta kysyntää on.

Oikeasti mitä lukee ulkkien kommentteja, moni luulee tulevansa todistamaan paikan päälle myös jonkun uuden "Käärijä-ilmiön" syntyä. Pienoiset paineet kyllä kisaajilla!

Joo luulen että kysyntä ei ole pelkästään Kärtsyn takia vaan ihmisillä on aivan utopistiset odotukset muutenkin! Voi eiiii, ei voi tulla toista K:ta heti perään!

Suurin osa ostanut UMK-liput K:n takia. Itse katson varmaan UMK-finaalin väliaikaesityksen eli K:n shown mut muuten tuskin jaksaa UMK tai edes viisut ensi keväänä kiinnostaa. Jos eivät ole muuttaneet pisteiden anto -systeemiä, niin koko viisut on ihan vitsi ens vuonna. Enemmän kiinnostaa ensi keväänä mm. mihin festareille JO ja K tulee kesällä ja tuleeko yhteiskiertuetta ja millaisia uusia biisejä tulee jne.

Vierailija
121171/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees suurin osa noista Sitin akustisista esityksistä. Kivasti meni ilta esityksiä katsellessa /kuunnellessa ja siinä sivussa palstaillessa. Toki tosi multitaskaaja ois samalla naputellut varpaalla EMA ääniä Kärpylle, mut yksi vapaailta sallittakoon.

Vierailija
121172/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niillä on taas sama menossa kuin silloin kesällä kun ei huomioitu toistensa posteja. B ja K tänäänkin tykkäilleet muiden posteista muttei toistensa. Oliskohan se niin ettei haluta sitä ns.vääränlaista huomiota että fanit tuuttaa kommentit täyteen shippausta. Ikävä kyllä tuosta lähtee sit ne divorce jutut laukalle.

Tuskin on siitä kyse, kun ihan tietoisesti itse tuuttasivat just sitä shippausta ilmoille. Ehkä ei ole niin vakavaa.

Super-ankeutus-näkökulma: shippausta päätettiin käyttää hyväkseen jotta SSOL:in julkaisupäivänä saataisiin hurmosta aikaan niin että saataisiin mahdollisimman hyvät ekan viikon striimausluvut enkunkieliselle biisille. Ne saatiin ja niitä hehkutettiin (100t ekana päivänä), mutta nyt kun lähiaikojen keikat on Balkanilla niin bändin ulkopuolisista shippijutuista ei ole niinkään hyötyä, eli sitä ei kannata ruokkia liikaa.

On kyllä aika ankea!

Vierailija
121173/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on pettäjä. Vielä erittäin selkärangaton sellainen. Toki muuta voisi olettaakaan.

Nyt trolli (Aito?) Iltalääkkeet vieläkin ottamatta. Heti ottamaan ja sitten nukkumaan. Tuo riehuminen riittää jo tältä illalta.

Etkö sinä tosiaan tiedä, ettei Jeren yksityiselämä kuulu sinulle eikä kellekään muulle palstalaiselle yhtään mitään.

Mihin laitat rajan sille, mikä ei kuuluisi julkisuuteen? Jos ajattelet, että julkisuuden henkilön, artistin yksityiselämästä voisi "vähän, ihan pikkiriikkisen" kuulua sinulle? Eikö se riitä, että artisti tietää itse parhaiten, missä rajansa menee. Ja tuo julkisuuteen vain sen, mitä itse pitää tarpeellisena tuoda?

Sen, että tiedän onko artisti vapaa vai sinkku. Jos hän ei bisnessyistä sitä julkisesti halua imagollisista/naisfanituksen tähden kertoa. (Kuten on haastiksessa myöntänyt)

Jllä on tyttöystävä, K on sinkku. Hän ei ole halunnut tuoda tietoakaan gfn olemassa olosta julkisuuteen, koska haluaa suojella tätä ja muitakin läheisiään. Nuo tärkeämpiäkin syitä sen lisäksi, että haluaa luoda faneille vaikutelman kuin olisi saatavilla.

Itse toivoisin, että K kertoisi julkisesti, että gf on eikä se edellyttäisi gf tuomista julkisuuteen. Mutta K tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo ja sitä kunnioitan.

Kenellä mitenkin vaikuttaa kuumotuksen määrään, siihen vaikuttavat useammat tekijät.

Faneille ei kyllä enää tarvitse yrittää ylläpitää vaikutelmaa, etteikö tyttöystävää olisi. Eiköhän sen jo kutakuinkin kaikki tiedä.

Näin luulisin minäkin, mutta jonkinlainen osa faneja tahtoo pitää kiinni kuvitelmasta, ettei Klla olisi gf. Epäuskoisina toisten väitteitä kommentoivat.

Kunpa K itse tajuaisi tilanteen ja toisi tiedon julkisuuteen.

Vierailija
121174/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, viisikymppisenä vähän aikuisempaan makuun kuin poikansa.

Vierailija
121175/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä kokoajan huudetaan Aitoa nimeltä? Pelkkää provosointia. Miksi? Miksi manata Aitoa esiin jatkuvasti, jos kaikki sitä inhoaa täällä ja lopulta se saa aina kuraa niskaansa. Mikä juttu?

Koska sen huomaa, kun hän on paikalla ja tää on ihan tehokas muistutus asiaa tajuamattomille, ettei kannata alkaa sen kanssa vänkäämään.

Vierailija
121176/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meh, toivoin Siddharta-biisiä, mutta ei kai ihme, että vetävät Crn Tulipan.

It was a mashup of Črn tulipan by BFM and Ledena by Siddharta.

Yeah and Ledena is pretty much my least fave song from Siddharta. :D

Vierailija
121177/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ainoa video missä B ei näytä niin vetävältä 🤣

https://twitter.com/JamesArchieJO/status/1706957209999990826?t=bYqLkbIr…

Tai siis toki riippuu mieltymyksistä!

Ei hitto! Mikä tämä on :D

Ei mitään hajua, tietääkö joku?

Vierailija
121178/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää koko p aska menis vaikka ees vikaks 20 minuutiksi lukkoon.

Vierailija
121179/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset ei kyllä tiedä tai usko. En sitten tiedä miksi heille pitäisi esittää mitään.

Vierailija
121180/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisen asteen perunamuusikama" listalle.

Ketju on lukittu.