Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B&K ystävyydestä tulee sellaiset vibat että K ainakin jos ei itse ihastu miehiin niin paremmin ymmärtää sen miksi joku mies niin tekee koska siis c´mon kun tuon miehen ilmeitä ja eleitä katsoo Bojanin seurassa ja hänestä puhuttaessa niin ... :D Toki siis koko kuvio on voinut olla sanallasanoen hämmentävä, et ole suuren yleisön tiedossa, yhtäkkiä oot jossain euroopassa jossa sulla on yhtäkkiä paljon faneja ja et saa hetken rauhaa. Varmasti on ollut hyvin imartelevaa, että B:n kaltainen tyyppi on esim fanittanut häntä joka on jo omassa maassaan tunnettu tyyppi ja no, hyvin komea ja karismaattisen oloinen tyyppi.
B on arvoitus mulle mitä tämä hänelle merkitsi koska hän on minulle enemmän mysteeri. Jos ei ihastusta niin ainakin jotain fanitusta tämä on hänelle merkinnyt, jotain mikä saa hänet sädehtimään, ehkä K on inspiroinut häntä jotenkin tai saanut jotenkin kuorestaan pois tai vapautumaan tai jotain. ei ehkä jaksa kiinnostua enää niin mitä ihmiset hänestä ajattelee tai jotain muutosta tuo euroviisuprosessi kaikenkaikkiaan hänen lavapresenssiinsä on tuonut. Ja kukaties jotain ihastuksen tunteitakin, mutta kuten tässä ketjussa on sanottu niin ei sen tarvi aina olla romanttisen fyysisen tason ym ihastusta jos jossain ihmisessä kokee jotain.
Varmasti on respektiä herättänyt miten hyvin K pärjäsi viisuissa ja onhan K muutenkin hyvin inspiroiva persoona ja ihminen näin muutenkin itsevarman karismaattisen lavapreesenssinsä kanssa. B on varmaan omassa maassaan tottunut suosioon ja siihen että saa melkoista fanitusta mutta viisuissa ennakkosuosikit oli muita.
Jos nyt saa mutuilla minusta tuntui, että NT:illa K oli se, joka enemmän kosketteli ja haki kontaktia. Minusta tuntui silloin kesällä kun B kävi täällä ettei ehkä asiat menneet kuin hän toivoi. Täyttä mutuilua toki.
Olo miten vain tuntuvat viihtyvän toistensa seurassa. Toivottavasti tuo kontakti säilyy ja K pitää lupauksensa jonka ilmeisesti jollakin tasolla rikkoi tai ainakin siirsi luvattua käymistä toisen kotimaassa aiemmin. Helposti sitä kai jos on vähän työhön orieintoitunut jää ihmissuhteet toiseksi. Koskee toki muitakin ihmissuhteita tuo "huoli".
Joo, selvästi ilman kovin vahvoja shippauslinssejäkään olisi B halunnut tältä suhteelta enemmän. Mutta vaikuttaa olevan nykyisin ihan tyytyväinen pelkkään ystävyyteenkin, mikä kertoo tietysti Bojanin suuresta sielusta. Vielä euroviisujen jälkeen vähän paistoi pettymys siitä annat ihastuksellesi kortsuja toisen kanssa käytettäväksi-kommentissa. Mutta osaa selvästi suhtautua tähän hyvin.
Tuohan on silkkaa spekulaatiota että ihastus oli K.
No kuka muu muka? Graham Nortonko?
No esim Noa Kirel, Blanca Paloma jne. Toki kanssakäyminen ei näytä niin iloiselta, mutta ehkä B on ujompi ihmisten seurassa kehen on ihastunut (ja en kiellä etteikö kehonkieli K:n seurassa ollut hyvin lämmin :P). Ja eikö se Noa seurustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP:
Otetaas katsaus paljonko meitä risteilijöitä seilaa vielä aluksella, joko shippilasit nenällä tai ilman. Paina nuolta.
Aina Alapeukkukin seilaa yhä mukana ja on tyylilleen uskollinen eli aina vain nuolta alas.😂
Joo ja kohta tulee Aito muistuttamaan meitä, että nää peukutusäänestysten tulokset ei oo ikinä aitoa tunnetta(tm) koska peukutukset on niin helppoja feikattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ajatus (mikä ei välttämättä ole ihan shippaajien mieleen) että K pitää B:n kanssa yllä pikku liekkiä ainakin osittain ihan senkin takia että sitä imartelee tuollaisen komean ja innokkaan, vähän eksoottisen nuoren miehen huomio ja se on jäänyt siihen koukkuun eikä halua luopua siitä. Ketäpä ei imartelisi.
Kun katsot Ylen Tavastia-haastattelun ja siitä miten Jere nauraa sille "terriblelle" ja katsoo Bojania selittäessään heidän suhteensa laadusta niin tajuat, että hän on ihan pehmeänä.
Vähän toinen kulma, mutta mä olen oikeasti jäänyt miettimään, että mikä ihmeen haastattelu se edes oli. Keneltä edes kysytään, että onko kiva tavata taas sun (sielunkumppania) kaveria. Keneltä julkkikselta mennään haastattelussa edes kysymään tuollaista. Onhan toi aivan absurdi ajatus, jos sen siirtää K ja B ulkopuolelle.
Ihan aiheellinen kysymys, kun katsojat varmaan 90% tietää mikä näiden välinen juttu on. Ts miksi he yhdessä edes kiinnostavat ketään / mediaa.
Miksi toimittajan pitäisi leikkiä, että tapasivat vain, koska keikkailu?
Eikö jokereilta pitäis tulla vielä se viimeinen lähtölaskentavideo huomista varten? Olisko juren vuoro?
Mulle tulee aina lämmin olo kun tunnistan jonkun puheesta sanan JO:n lyriikoista 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on keskenään linjat niin kuumana, ettei siinä tuu mieleenkään enää mitään turhanpäiväistä tykkäilyä harrastaa. NT:n jälkeen mikään ei enää horjuta mun uskoani heidän väleihin. Miksi painaa joku faking tykkäys kun voit soittaa ja viestitellä. Tuntuis ihan teatterilta mokoma.
En tiedä, miksi heillä olisi nyt keskenään linjat niin kuumat (huomiset keikatkin molemmilla tulossa), ettei B tule tykänneeksi ilmeisesti yhdestäkään Kn tuoreista Voguen valokuvien postauksista. Nämähän on jotain ihan uutta ja ovat todella hienoja. Voisin kuvitella, että Bn reagoinnit kuviin olisivat tärkeät. Samanaikaisesti K on tykännyt Bn postauksista. Ilmeisesti eri tavalla somea käyttävät. No toki voi olla niin, ettei B tosiaankaan tykkää yhtään näistä kuvista ja esim. näin voimme ulkopuolisina tulkita. En itse seuraa näitä kuka mistäkin tykkää-juttuja, mutta keskusteluissa tulleet esille.
Minä en tulkitse mitenkään B tykkäämättömyyksiä, kun just on nähty, että ovat hyvissä väleissä.
Kuten sanottu, minä en seuraaa noita tykkäyksiä tai tykkäämättömyyksiä, mutta ei noilta voinut eilen välttyä täällä kommentoinnissa, kun noiden seuraajat jännityksellä odottivat.
En epäile Kn ja Bn välien huonontuneen, eivät varmasti tuollaisten suhteen tietenkään. Toki mieleeni tuli, että K olisi varmasti ilahtunut, jos B olisi tykännyt edes jostain noista Vogue-kuvien postauksista juuri siksi, kun nuo olivat ihan uutta ja erilaista. Häntä on saattanut vähän jännittääkin minkälaisen vastaanoton kuvat saavat somessa. Mutta varmaan K ja B ovat yhteyksissä suoraan ilman somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy oikeasti lopettaa näiden 12-14 tuntia kestävien työpäivien tekeminen. Kauhea työ taas selata koko ketju läpi työpäivän jälkeen. Tänään on ollut niin hienoja kommentteja ja hyviä pohdintoja, että ketjun selaamiseen meni pari tuntia. Joskus vaan mietin, että pitäisikö ketjussa olo aika käyttää vaikka juoksemiseen tai uimiseen.🙈 Ei vaan pysty, tämä ketju koukuttaa yhä edelleen.
Jokaviikkoinen IPhone-ruutuaikailmoitus kun tulee, niin olen useammankin kerran miettinyt, että herranjumala mä olisin tikissä, jos olisin tuosta ajasta ees neljäksen käyttänyt urheiluun. Toki myös kämpän siivoukseen ois voinut jonkun minuutin uhrata🙈
Mulla oli vähentynyt ruutuaika 70% NTn jälkeisellä viikolla NT-viikkoon verrattuna 😅
Mulla taas oli sillä seuraavalla viikolla räjähdysmäinen nousu. NT viikolla elin niin täysillä niitä keikkoja etten pystynyt oikeastaan mitään somea avaamaan. En vaan kyennyt lukemaan enkä kattomaan ruotsin ja norjan keikoista mitään, kun ootin omaa vuoroa niin kiihkeästi. Oma keikkaputki matkoineen kesti keskiviikosta lauantaihin. Mutta kun tunnekuohu oli vähän laantunut, alkoi massiivinen videoiden analysointi ja kokemuksien jakaminen.
Toivottavasti joku vielä tekee sen väitöskirjan, josta on puhuttu joskus aiemmin, koska mua ainakin kiinnostaa tämä ilmiö, miksi yksi suomalainen räppäri ja slovenialainen rockbändi ja erityisesti sen laulaja on saanut ilmeisesti suurelta osin keski-ikäiset naisihmiset ( ja muutamia miehiäkin) näin sekaisin, että kuukausitolkulla roikutaan someissa ja palstoilla ja analysoidaan tuhannetta kertaa samaa klippiä. Unohdetaan tyyliin lapset ja kodinhoito, kuntoilu ja vähän vissiin työtkin. Kiinnostais vaan tietää. Ja ymmärtää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika tätä Kärde kuvaa 😳😳😳
Sydän jätti 2 lyöntiä välistä!!!!https://www.tumblr.com/ladynarcissus/725850392212176896?source=share
Mä haluan laittaa mun naaman tuonne titsujen ja hauiksen väliin ja tukehtua. Choke me baby 🥵
mäpäääääs!! (Ok ehdit ensin 😵)
Ihana!!!
Ja mun silmiin toi mikki näyttäytyi B:n 🍆😁🥴
Aijaijaijai ...
Vähän nihkeästi auki huulet....ei taida päästä hevonen talliin 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on keskenään linjat niin kuumana, ettei siinä tuu mieleenkään enää mitään turhanpäiväistä tykkäilyä harrastaa. NT:n jälkeen mikään ei enää horjuta mun uskoani heidän väleihin. Miksi painaa joku faking tykkäys kun voit soittaa ja viestitellä. Tuntuis ihan teatterilta mokoma.
En tiedä, miksi heillä olisi nyt keskenään linjat niin kuumat (huomiset keikatkin molemmilla tulossa), ettei B tule tykänneeksi ilmeisesti yhdestäkään Kn tuoreista Voguen valokuvien postauksista. Nämähän on jotain ihan uutta ja ovat todella hienoja. Voisin kuvitella, että Bn reagoinnit kuviin olisivat tärkeät. Samanaikaisesti K on tykännyt Bn postauksista. Ilmeisesti eri tavalla somea käyttävät. No toki voi olla niin, ettei B tosiaankaan tykkää yhtään näistä kuvista ja esim. näin voimme ulkopuolisina tulkita. En itse seuraa näitä kuka mistäkin tykkää-juttuja, mutta keskusteluissa tulleet esille.
Minä en tulkitse mitenkään B tykkäämättömyyksiä, kun just on nähty, että ovat hyvissä väleissä.
Kuten sanottu, minä en seuraaa noita tykkäyksiä tai tykkäämättömyyksiä, mutta ei noilta voinut eilen välttyä täällä kommentoinnissa, kun noiden seuraajat jännityksellä odottivat.
En epäile Kn ja Bn välien huonontuneen, eivät varmasti tuollaisten suhteen tietenkään. Toki mieleeni tuli, että K olisi varmasti ilahtunut, jos B olisi tykännyt edes jostain noista Vogue-kuvien postauksista juuri siksi, kun nuo olivat ihan uutta ja erilaista. Häntä on saattanut vähän jännittääkin minkälaisen vastaanoton kuvat saavat somessa. Mutta varmaan K ja B ovat yhteyksissä suoraan ilman somea.
Varmasti on Bltä hyvän vastaanoton saanut. Oikein kivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon äänestänyt Kärtsää varmaan sellaset kolmisensataa kertaa tänään. (Sormi nappulan ylle, sivusilmällä näkee kun saa taas näpsäyttää uudestaan, samalla onnistuu muutkin hommat. Multitaskaus kunniaan!) Yksi ääni lipsahti vahingossa Alessandralle. Noh, eipähän menny ainakaan Lortsulle.
Arveluttaa tällainen äänestys, jossa voi äänestää kuinka monta kertaa tahansa. Tulee mieleen, että se voittaa, jolla on fanaattisimmat fanit.
Eli Käärijällä on toivoa, kun miettii tätäkin palstaa xD
Terveysasemilla ovat ihmeissään, kun lokakuun lopussa vasemman ranteen jännetuppitulehdusten määrä rajussa kasvussa.
Ja kahvitunnilla tulee työkaverin kanssa puheeksi, että molemmilla on vasemmassa kädessä jännetuppitulehdus. Sen jälkeen hiljaisuus ja tietävät katseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy oikeasti lopettaa näiden 12-14 tuntia kestävien työpäivien tekeminen. Kauhea työ taas selata koko ketju läpi työpäivän jälkeen. Tänään on ollut niin hienoja kommentteja ja hyviä pohdintoja, että ketjun selaamiseen meni pari tuntia. Joskus vaan mietin, että pitäisikö ketjussa olo aika käyttää vaikka juoksemiseen tai uimiseen.🙈 Ei vaan pysty, tämä ketju koukuttaa yhä edelleen.
Jokaviikkoinen IPhone-ruutuaikailmoitus kun tulee, niin olen useammankin kerran miettinyt, että herranjumala mä olisin tikissä, jos olisin tuosta ajasta ees neljäksen käyttänyt urheiluun. Toki myös kämpän siivoukseen ois voinut jonkun minuutin uhrata🙈
Mulla oli vähentynyt ruutuaika 70% NTn jälkeisellä viikolla NT-viikkoon verrattuna 😅
Mulla taas oli sillä seuraavalla viikolla räjähdysmäinen nousu. NT viikolla elin niin täysillä niitä keikkoja etten pystynyt oikeastaan mitään somea avaamaan. En vaan kyennyt lukemaan enkä kattomaan ruotsin ja norjan keikoista mitään, kun ootin omaa vuoroa niin kiihkeästi. Oma keikkaputki matkoineen kesti keskiviikosta lauantaihin. Mutta kun tunnekuohu oli vähän laantunut, alkoi massiivinen videoiden analysointi ja kokemuksien jakaminen.
Toivottavasti joku vielä tekee sen väitöskirjan, josta on puhuttu joskus aiemmin, koska mua ainakin kiinnostaa tämä ilmiö, miksi yksi suomalainen räppäri ja slovenialainen rockbändi ja erityisesti sen laulaja on saanut ilmeisesti suurelta osin keski-ikäiset naisihmiset ( ja muutamia miehiäkin) näin sekaisin, että kuukausitolkulla roikutaan someissa ja palstoilla ja analysoidaan tuhannetta kertaa samaa klippiä. Unohdetaan tyyliin lapset ja kodinhoito, kuntoilu ja vähän vissiin työtkin. Kiinnostais vaan tietää. Ja ymmärtää itseään.
Kunhan eivät vaan mene keksimään tähän mitään parannuskeinoa. Kieltäydyn hoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika tätä Kärde kuvaa 😳😳😳
Sydän jätti 2 lyöntiä välistä!!!!https://www.tumblr.com/ladynarcissus/725850392212176896?source=share
Mä haluan laittaa mun naaman tuonne titsujen ja hauiksen väliin ja tukehtua. Choke me baby 🥵
mäpäääääs!! (Ok ehdit ensin 😵)
Ihana!!!
Ja mun silmiin toi mikki näyttäytyi B:n 🍆😁🥴
Aijaijaijai ...Vähän nihkeästi auki huulet....ei taida päästä hevonen talliin 🤭🤭
Boitsu näyttää mallia, miten suu avataan kunnolla.
https://twitter.com/punkfiskur/status/1709514511214911870?t=T4BEyXniUGk…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ajatus (mikä ei välttämättä ole ihan shippaajien mieleen) että K pitää B:n kanssa yllä pikku liekkiä ainakin osittain ihan senkin takia että sitä imartelee tuollaisen komean ja innokkaan, vähän eksoottisen nuoren miehen huomio ja se on jäänyt siihen koukkuun eikä halua luopua siitä. Ketäpä ei imartelisi.
Kun katsot Ylen Tavastia-haastattelun ja siitä miten Jere nauraa sille "terriblelle" ja katsoo Bojania selittäessään heidän suhteensa laadusta niin tajuat, että hän on ihan pehmeänä.
Vähän toinen kulma, mutta mä olen oikeasti jäänyt miettimään, että mikä ihmeen haastattelu se edes oli. Keneltä edes kysytään, että onko kiva tavata taas sun (sielunkumppania) kaveria. Keneltä julkkikselta mennään haastattelussa edes kysymään tuollaista. Onhan toi aivan absurdi ajatus, jos sen siirtää K ja B ulkopuolelle.
Ihan aiheellinen kysymys, kun katsojat varmaan 90% tietää mikä näiden välinen juttu on. Ts miksi he yhdessä edes kiinnostavat ketään / mediaa.
Miksi toimittajan pitäisi leikkiä, että tapasivat vain, koska keikkailu?
Toisaalta toi oli Ylen juttu, ja oletettavas on, että iso osa Ylen seuraajista ei todellakaan tiedä mikä juttu noilla on ollut. Lukevat vaan jutun jostain slovenialaisbändistä joka tullut Suomeen keikkamatkalle. Ja ihmettelevät että mitä se Käärijä tossa heiluu. Esim mun siskot ja äiti jotka seuras viisut kyllä eivät olleet ikinä kuulleetkaan mistään Bojanista.
Vierailija kirjoitti:
Muruset
https://www.instagram.com/p/CxpxEl6tDZb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Nuo katseet, ilmeet, vaikka sivultakin nähtynä. Tuo lämpö joka tilanteessa hohkaa. Ei siis kuumuus, kuumottavuus vaan ihan rakkautta hohkava lämpö 💚💙 Niin kaunista 🧡
Kun B tuli ekan kerran Suomeen hän odotti ehkä enemmän ja oli todella ihastunut. Kun huomasi miten asiat ovat hyväksyi tosi asiat ja että ovat hyviä ystäviä.
Nyt kun tuli uudelleen K huomasi että B ei ajattele hänestä enää samalla tavalla kuin viimeksi ja K alkoi hakemaan enemmän B huomiota ja heitteleen noita something moreja. En tiedä syytä, mutta joko se huomio kiehtoo tai huomasi että itsellä on jotain tunteita enemmän kuitenkin.
Selvästi osat oli vaihtuneet eka vierailusta.
Myös UMK kenraali myyty loppuun pyörätuolipaikkoja lukuunottamatta 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muruset
https://www.instagram.com/p/CxpxEl6tDZb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Nuo katseet, ilmeet, vaikka sivultakin nähtynä. Tuo lämpö joka tilanteessa hohkaa. Ei siis kuumuus, kuumottavuus vaan ihan rakkautta hohkava lämpö 💚💙 Niin kaunista 🧡
Jep. Rakkaus. En tiedä minkälainen, mutta rakkaus se on. Ja keväällä en ois käyttänyt sanaa rakkaus niistä katseista, mutta en mä voi muulla sanalla noita katseita selittää.
Muruset
https://www.instagram.com/p/CxpxEl6tDZb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==