Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Anteeksi jos tämä on sopimaton kysymys, mutta olen vain niin utelias tästä: mistä porukka on saanut selville, kuka tää K:n gf on (ja tunnistaa sen jos on merchiä myymässä/keikoilla) ja nyt vielä tietää sen mahdolliset venäjäläiset taustat?? Ei siis itseäni sen enempää henkilöstä kiinnosta mitään tietää tai selvittää, kunhan vain pohdin, millä lailla porukka on saanut kaiken tämän hänestä selville?
Vierailija kirjoitti:
Noniin vihdoin sain aikaiseksi tehdä JO/K tilin instagramiin. Lähinnä sen takia että voin rauhassa (ilman että tutut huomaa) seurata kaikenlaisia tilejä jotka liittyy heihin ja ehkä jopa uskaltaa kommentoida julkaisuihin ;D
Mutta siis siellä on nyt muutama video Tavastia ykköseltä (portaista kuvattuna) jos teitä kiinnostaa!
Tilin nimi on joker.out_kaarija
Mä seurasin sua. En oo vielä ehtinyt postata omia tekemiäni kuvia sinne, mut pian tulee. On siellä mun koirasta kuva 🤣
Kello yli 9 ja hyväntekeväisyysstriimissä (joka ainakaan minulla ei ole vielä alkanut) vasta vähän yli 100 ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ainoa video missä B ei näytä niin vetävältä 🤣
https://twitter.com/JamesArchieJO/status/1706957209999990826?t=bYqLkbIr…
Tai siis toki riippuu mieltymyksistä!
Ei hitto! Mikä tämä on :D
Vierailija kirjoitti:
Kello yli 9 ja hyväntekeväisyysstriimissä (joka ainakaan minulla ei ole vielä alkanut) vasta vähän yli 100 ihmistä?
Onks niistä puolet Suomesta😅?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä on taas sama menossa kuin silloin kesällä kun ei huomioitu toistensa posteja. B ja K tänäänkin tykkäilleet muiden posteista muttei toistensa. Oliskohan se niin ettei haluta sitä ns.vääränlaista huomiota että fanit tuuttaa kommentit täyteen shippausta. Ikävä kyllä tuosta lähtee sit ne divorce jutut laukalle.
Tuskin on siitä kyse, kun ihan tietoisesti itse tuuttasivat just sitä shippausta ilmoille. Ehkä ei ole niin vakavaa.
Super-ankeutus-näkökulma: shippausta päätettiin käyttää hyväkseen jotta SSOL:in julkaisupäivänä saataisiin hurmosta aikaan niin että saataisiin mahdollisimman hyvät ekan viikon striimausluvut enkunkieliselle biisille. Ne saatiin ja niitä hehkutettiin (100t ekana päivänä), mutta nyt kun lähiaikojen keikat on Balkanilla niin bändin ulkopuolisista shippijutuista ei ole niinkään hyötyä, eli sitä ei kannata ruokkia liikaa.
Tai sitä ei haluta ainoaksi asiaksi jota heistä puhutaan. He suhtautuu varsin kunnianhimoisesti uraansa ja musiikin tekemiseen. Edessä tärkeä ja tosi jännittävä suuri keikka.
Ehkä he sen juuri huomasivatkin... että vaikka shippihuuma antoi SSOL:ille nostetta pari ekaa päivää, niin biisistä ei kukaan fandomissa oikein puhunut sen jälkeen vaan kaikki huomio somessa jatkui vaan shippiklippien jakamiseen. Olisivat varmaan arvostaneet vähän enemmän SSOL-klippejä ja edittejä sinne sekaan.
Valitettavasti ssol ei esim muissa someissa (Twitter, Jodel tms) galluppien mukaan ole oikein innostanut.
SSOL ei vaan oo kovin hyvä. Mielipideasia toki mutta ei mulla jäänyt kuunteluun. Ja ihan totta että kukaan ei siitä oikein enää puhu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme se on? Ei B esimerkiksi ole itse tota tainnut mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hitto chat is disabled, niin ei saada JokerOutSubsien tulkkausta. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa. Chatti ei ole käytössä, mutta yhä vain 140 katsojaa, ajattelin että olisi tuhansia tässä vaiheessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on keskenään linjat niin kuumana, ettei siinä tuu mieleenkään enää mitään turhanpäiväistä tykkäilyä harrastaa. NT:n jälkeen mikään ei enää horjuta mun uskoani heidän väleihin. Miksi painaa joku faking tykkäys kun voit soittaa ja viestitellä. Tuntuis ihan teatterilta mokoma.
En tiedä, miksi heillä olisi nyt keskenään linjat niin kuumat (huomiset keikatkin molemmilla tulossa), ettei B tule tykänneeksi ilmeisesti yhdestäkään Kn tuoreista Voguen valokuvien postauksista. Nämähän on jotain ihan uutta ja ovat todella hienoja. Voisin kuvitella, että Bn reagoinnit kuviin olisivat tärkeät. Samanaikaisesti K on tykännyt Bn postauksista. Ilmeisesti eri tavalla somea käyttävät. No toki voi olla niin, ettei B tosiaankaan tykkää yhtään näistä kuvista ja esim. näin voimme ulkopuolisina tulkita. En itse seuraa näitä kuka mistäkin tykkää-juttuja, mutta keskusteluissa tulleet esille.
K:n stooreissahan on ollut myös näistä kuvauksista. Eli niihin on B voinut kommentoida vaikka kuinka paljon, sitähän me ei tiedetä. Ja ehkä ei ole meidän tarkoitus tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt 140 katsojaa. Ei mikään kovin suuri katsojamäärä.
Ehkä hyvä, että kummatkaan B ja K ei anna ihan kaikkea esille heidän suhteesta
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos tämä on sopimaton kysymys, mutta olen vain niin utelias tästä: mistä porukka on saanut selville, kuka tää K:n gf on (ja tunnistaa sen jos on merchiä myymässä/keikoilla) ja nyt vielä tietää sen mahdolliset venäjäläiset taustat?? Ei siis itseäni sen enempää henkilöstä kiinnosta mitään tietää tai selvittää, kunhan vain pohdin, millä lailla porukka on saanut kaiken tämän hänestä selville?
Gf:stä tiedettiin vauvalla muistaakseni tammikuusta saakka nimineen, umk-ketjussa jo oli juttua. Gf:n somet oli auki umkiin saakka ja sitten sulkeutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730330905478053888?source=share
Tämä selittää miksi B ja K:n välit syventyivät kesän aikana, kun K on ollut tukena B:lle.Millä lailla se selittää sen? Tuossahan vain arvaillaan. Toki todennäköistä, mutta ei se mitään "selitä".
Tosiaan erikoista oletusta, kun paikan päällä Sloveniassa on ollut useita tukijoita, omalla äidinkielellä.
Kyllähän ihmisen tukeminen ja vuorovaikutus on muutakin kuin puhetta. Usein sanoja ei vältämättä tarvita. Näin yleisenä pohdintana. Kun B lohdutti K finaalin jälkeen, ei siinä pitkiä puheita pidetty.
Etäyhteydessä ei vaan ole sitä fyysistä läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa. Chatti ei ole käytössä, mutta yhä vain 140 katsojaa, ajattelin että olisi tuhansia tässä vaiheessa...
Mä veikkasin, että max pari sataa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.
outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.
Minä en tiennyt edes shippaus- sanaa ennen toukokuuta, mutta olen ennenkin kertonut tässä ketjussa, että kiinnitin heti ensimmäisessä heidän yhteisvideossaan (huhtikuussa Madrisissa) huomiota siihen, miten jännästi B (jonka nimeä tai mitään muutakaan hänestä en tiennyt) katsoo Kärtsää. No unohdin sen kyllä, kunnes alkoi tulla Liverpoolista matskua ja mietin että jahas..
Ehkä Jonnet ei muista, mutta se llengendaarinen bussissa kuvattu boyfriend, one hotel room ig-videohan oli jo sieltä Amsterdamin prepartyilta. Ja sitä ennen se kaukonylkytys-video Madridista. Sieltä asti on jo shipattu niin maan perkeleesti
Jjep seurattu on sieltä asti! Tosin kaukonylkytys oli vähän outo niin en vielä sillon ajatellut kummemmin.
Bojan oli myös ainoa jonka Kärtsä tägäsi sen tarinoihin siellä Madridissa, jotain spesiaalia oli siis ilmassa jo silloin 🥰
Niinhän hän on kertonu🥰
Se yksi video titanic-illalta ennen laivaan menoa sieltä kadulta kun laulavat, se sai mun ajatukset siihen suuntaa, että ei hitto toi poitsu taitaa olla oikeesti ihastunut. Ne katseet siinä vaelteli huuliin yms 🙈😅
Höps. Biisin bongausta kun yhdessä oli tarkoitus laulaa.[/
Juu no en itse asiassa tarkoittanut sitå kohtaa mutta kukin nähkööt mitä haluaa, ei se keltään ole pois😅
oon itsekin nähny sen klipin kun omassa puhelimessa ja ainoa kohta, kun "vaelteli huuliin" oli kun K alkoi laulaa "eeeevri taim ai sii juuu..". Joten se siitä 😏
Sitä, että B katselee Kn huulia on pyritty selittelemään muuten ja toki tuo kuuloasia on tärkeä ja Bn olisi s yhtä hakeutua kuulontutkimukseen ellei sitä ole lähimenneisyydessä tehty.
Mutta kyllä Kn kauniit huulet ovat varmasti muustakin syystä kiinnittäneet Bn huomion 💚💙Bojanilla on vähän liian iso suu Kärtsälle. Ei naimasuut.
B:llä ja K:lla on tosiaan ihan vastaparia suut. B:llä on iso suu ja Kärtsyllä pikkuinen.
Eihän kärtsällä ole erityisen pieni suu.
Ei ole todellakaan Jerellä pikkuinen/pieni suu. Joka noin luulee, karsokoon uudelleen kuvia ja hakeutukoon tarvittaessa optikolle. Jerellä todella kaunis suu, hyvin muotoutuneet, kauniit huulet. Bojanin huulet myös kauniit.
I'm here... who is watching??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gf:stä tiedettiin vauvalla muistaakseni tammikuusta saakka nimineen, umk-ketjussa jo oli juttua. Gf:n somet oli auki umkiin saakka ja sitten sulkeutui.
Just leave it
Onko tää ainoa video missä B ei näytä niin vetävältä 🤣
https://twitter.com/JamesArchieJO/status/1706957209999990826?t=bYqLkbIr…
Tai siis toki riippuu mieltymyksistä!