Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120961/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten huomenna tulee 6kkautta siitä kun nämä kaksi sankaria tapasivat toisensa

Vierailija
120962/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Kärtsän stoorissa näkyy sen rallienkun nokkeluus. Esittelee "seuraavan biisin"..  Next month, other month or never month :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120963/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi tämän illan hyväntekeväisyyskeikasta. Liput saa täältä, pärjäät ilmn kääntäjääkin kun vastaat kyllä/ei-kysymyksiin kyllä ja ei ja ei tarvitse jättää osoitetietoja. Keikka alkaa klo 21 Suomen aikaa. https://sititeater.mojekarte.si/si/siti-praznuje-15-let-praznujte-z-nam…

Vierailija
120964/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun on tullut tuijotettua noita yksiä vogue- kuvia. Niin ihmettelin, kun muissa kuvissa ei näy korostetusti meikkiä, mutta siinä lenni lokinpoikanen videossa missä kiipee rappusia, niin siinä on kunnon silmämeikit. Kuitenkin siitä on valokuva, missä näkyy vaan jalat 🤔

Ja ihanat pinkit flipflopit jalassa.

Nuo pinkit lipilapit tuo niin mieleen Real Housewife of Vantaa vibat 🤣

Vierailija
120965/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jerellä / Käärijällä twitterissä tili? Keväällä ei ainakaan vielä ollut.

Vierailija
120966/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten huomenna tulee 6kkautta siitä kun nämä kaksi sankaria tapasivat toisensa

Eikö ylihuomenna?

Vierailija
120967/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ RAKASTAN JUKKAA.

Oli nyt pakko laittaa kun täällä kaikki heittelee rakkautta nyt. Ettei kukaan kuvittele sitä välirikkoa.

Vierailija
120968/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730330905478053888?source=share

Tämä selittää miksi B ja K:n välit syventyivät kesän aikana, kun K on ollut tukena B:lle.

Millä lailla se selittää sen? Tuossahan vain arvaillaan. Toki todennäköistä, mutta ei se mitään "selitä".

Vierailija
120969/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jerellä / Käärijällä twitterissä tili? Keväällä ei ainakaan vielä ollut.

Ei. Tuo feikki keskustelu on tosin tehty ig pohjalle.

Vierailija
120970/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Boitsua

Vierailija
120971/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi tämän illan hyväntekeväisyyskeikasta. Liput saa täältä, pärjäät ilmn kääntäjääkin kun vastaat kyllä/ei-kysymyksiin kyllä ja ei ja ei tarvitse jättää osoitetietoja. Keikka alkaa klo 21 Suomen aikaa. https://sititeater.mojekarte.si/si/siti-praznuje-15-let-praznujte-z-nam…

JOS Tumpussa tarkat ohjeet lipun ostamiseen:

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/730151829056421888/siti-theatre-cha…

Vierailija
120972/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ RAKASTAN JUKKAA.

Oli nyt pakko laittaa kun täällä kaikki heittelee rakkautta nyt. Ettei kukaan kuvittele sitä välirikkoa.

Toivottavasti oot muistanu tykätä sen ig kuvista.

Vierailija
120973/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun on tullut tuijotettua noita yksiä vogue- kuvia. Niin ihmettelin, kun muissa kuvissa ei näy korostetusti meikkiä, mutta siinä lenni lokinpoikanen videossa missä kiipee rappusia, niin siinä on kunnon silmämeikit. Kuitenkin siitä on valokuva, missä näkyy vaan jalat 🤔

Ja ihanat pinkit flipflopit jalassa.

Nuo pinkit lipilapit tuo niin mieleen Real Housewife of Vantaa vibat 🤣

Real Tourwife of Vantaa.

Vierailija
120974/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääköhän muut viisukaverit K:sta ja B:stä, että onko heillä enemmän menoillaan

Eivät varmaan nykytilanteesta, mutta viisuissa varmasti liikkui vähintään huhuja. Kyllähän siellä olisi ollut sekä Kärpälle että Boitsulle useampikin ottaja, mutta kaikki luovuttivat koska nuo kaksi näkivät mm. Itävallan Salenan mukaan vain toisensa 🤷🏻

Luulen, että jos joku muu Suomen ja Slovenian delegaation ulkopuolelta jotain tietää, niin Alessandra tai ehkä jopa Irlannin kundeille on voitu kännipäissään jotain paljastaa.

Tää näkyi kyllä sieltä viisuvideoilta, että kaikki tiesi niitten kuuluvan toisilleen. Olipa kuka tahansa lohduttelemassa käärijää, ne aina väisti kun bojan tuli paikalle. Ja jo ennen tuloksiakin näkyi että toiset artistit päästi ne aina vierekkäin tai lähelle toisiaan, vaikka ois ollut joku juttu kesken. Eli muut suhtautui niin kuin ne ois olleet puolisoita keskenään.

Tää on kyllä mielenkiintonen pointti, että heillä muidenki mielikuvissa "etuajo-oikeus' toistensa seuraan! Uskon, ja samalla muistelu-uteliaisuudesta kysyn, että onko videoita, missä tää näkyy?

Ja Itävallan tytöistä ja Bstä tuli mieleen aika äkkinäinenki ja vähän hyökkäävältäkin kuulostava kommentti "Were you naked with Käärijä?", jonka kaveri on tietenkin "Who is Benjamin?" Jälkimmäinen ei samalla omaa puolustavalla asenteella, mutta ehkäKn seura toi vähän lempeää sävyä!

Ei oo mielessä täsmävideoita valitettavasti, mutta muistelen että ainakin hollannin edustajat jossain kohdassa ihan ottivat askeleen sivuun jotta b pääsisi ihan viereen. Ei siis pelkästään mukaan siihen porukkaan vaan nimenomaan käärijän kylkeen. Varmaan ekaksi kiinnitin huomiota siihen miten ihan suomen delegaation porukkakin toimi näin, että aina yksi tyyppi sai vähän erityiskohtelua.

Minä siis olen se joka myöhäisherännäisenä mietti että onko ne pariskunta, en se joka ensin asiasta kirjoitti.

Vierailija
120975/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Buč Kesidi -nimi Butch Cassidysta? Bojanin lausumana kuulosti ihan samalta.

Vierailija
120976/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisiä.

Mulla on ikävä Boitsua.

Vierailija
120977/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääköhän muut viisukaverit K:sta ja B:stä, että onko heillä enemmän menoillaan

Eivät varmaan nykytilanteesta, mutta viisuissa varmasti liikkui vähintään huhuja. Kyllähän siellä olisi ollut sekä Kärpälle että Boitsulle useampikin ottaja, mutta kaikki luovuttivat koska nuo kaksi näkivät mm. Itävallan Salenan mukaan vain toisensa 🤷🏻

Luulen, että jos joku muu Suomen ja Slovenian delegaation ulkopuolelta jotain tietää, niin Alessandra tai ehkä jopa Irlannin kundeille on voitu kännipäissään jotain paljastaa.

Tää näkyi kyllä sieltä viisuvideoilta, että kaikki tiesi niitten kuuluvan toisilleen. Olipa kuka tahansa lohduttelemassa käärijää, ne aina väisti kun bojan tuli paikalle. Ja jo ennen tuloksiakin näkyi että toiset artistit päästi ne aina vierekkäin tai lähelle toisiaan, vaikka ois ollut joku juttu kesken. Eli muut suhtautui niin kuin ne ois olleet puolisoita keskenään.

Tää on kyllä mielenkiintonen pointti, että heillä muidenki mielikuvissa "etuajo-oikeus' toistensa seuraan! Uskon, ja samalla muistelu-uteliaisuudesta kysyn, että onko videoita, missä tää näkyy?

Ja Itävallan tytöistä ja Bstä tuli mieleen aika äkkinäinenki ja vähän hyökkäävältäkin kuulostava kommentti "Were you naked with Käärijä?", jonka kaveri on tietenkin "Who is Benjamin?" Jälkimmäinen ei samalla omaa puolustavalla asenteella, mutta ehkäKn seura toi vähän lempeää sävyä!

Ei oo mielessä täsmävideoita valitettavasti, mutta muistelen että ainakin hollannin edustajat jossain kohdassa ihan ottivat askeleen sivuun jotta b pääsisi ihan viereen. Ei siis pelkästään mukaan siihen porukkaan vaan nimenomaan käärijän kylkeen. Varmaan ekaksi kiinnitin huomiota siihen miten ihan suomen delegaation porukkakin toimi näin, että aina yksi tyyppi sai vähän erityiskohtelua.

Minä siis olen se joka myöhäisherännäisenä mietti että onko ne pariskunta, en se joka ensin asiasta kirjoitti.

Eestin tyttö väistyi myös Bn edestä ja odotteli vuoroaan sivummalla.💙🖤🤍

Vierailija
120978/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚

Muistakaa äänestää Best Nordic Act:

https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act

💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚

Vierailija
120979/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottehan muistaneet äänestellä edelleen: https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/

Vierailija
120980/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko kukaan täällä menossa huomisen keikalla niin voiko joku ottaa puheeksi K:lle keikan aikana

Todella huono ajankohta ottaa puheeksi keikan aikana. Pitää Kn saada keskittyä työhönsä. Luulisi, että nuo on tulleet esille jonkun läheisensä toimesta.

Ketju on lukittu.