Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120801/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton tuuri elämässäni vaan jatkuu. Olympiaan sain liput viikkoa ennen keikkaa ja nyt on hyvät paikat myös Umk-finaaliin. 💚🥳 Life is good ja Joker Outia/Bojania Nokia Areenalle ootellessa!

T. Ritva-Liisa 💋

Omg, onnea! Mulla jatkuu teema liputon.fi. Luotan siihen. Miten onnistuit saamaan lipun, päivystitkö koko aamupäivän ja sinne vapautui lippuja?

Liputtomasta et kyllä tule UMK-lippua saamaan.

Okei. Se on sitten vissiin trokarimeininkiä noissa lipuissa :/

sama

Vierailija
120802/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippaamiseen kun ei kuuluisi tosielämän kumppanit vaikuttaa, niin sinänsä erikoista, jos jotkut lopettaa siihen paikkaan, jos Bllä on joku. Tai sitten nimenomaan ei ole shippaaja, vaan henkilö, joka sekoittaa shippaamisen ja tosielämän.

No eihän tässä ketjussa muita olekaan!

No itse ainakin olen jotakin muuta. Shippaan ja ymmärrän sen 'säännöt'.

Kivat sulle, mutta veikkaan että suurin osa tän ketjun kirjoittajista toivoisi näiden päätyvän oikeastikin yhteen. Mitä tietysti ei tapahdu mutta kyllä sitä toivotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120803/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsiköhän Käärijänkin tehdä tuo "I will END 2023" haaste Tiktokissa. Jos sillekin tulee menee naimisiin niin damn 🤣

--

Huomasin, että JO Official Tiktokissa on jo noin 4000 tykkäystä sille että Bojan menee naimisiin Jeren kanssa!!  :-)

Vierailija
120804/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shippaamiseen kun ei kuuluisi tosielämän kumppanit vaikuttaa, niin sinänsä erikoista, jos jotkut lopettaa siihen paikkaan, jos Bllä on joku. Tai sitten nimenomaan ei ole shippaaja, vaan henkilö, joka sekoittaa shippaamisen ja tosielämän.

Kivat sulle, mutta veikkaan että suurin osa tän ketjun kirjoittajista toivoisi näiden päätyvän oikeastikin yhteen. Mitä tietysti ei tapahdu mutta kyllä sitä toivotaan.

Tulevasta ei tiedä kukaan. Oikeasti.

Vierailija
120805/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyppäsin laivaan sen dinner date -videon jälkeen. Siinä kiinnitin huomiota vain K:n outoon silmien hehkuun ja mietin, että mitä ihmettä tässä on menoillaan. En siis kiinnittänyt huomiota B:n käytökseen, kuten monet täällä, vaan nimenomaan K:n silmien loisteeseen. Siihen silmien loisteeseen jäin kiinni ja täällä ollaan edelleen.

Vierailija
120806/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
120807/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsiköhän Käärijänkin tehdä tuo "I will END 2023" haaste Tiktokissa. Jos sillekin tulee menee naimisiin niin damn 🤣

--

Huomasin, että JO Official Tiktokissa on jo noin 4000 tykkäystä sille että Bojan menee naimisiin Jeren kanssa!!  :-)

Oho.. :D Kyllä se K ja T tiktok kommenttien määrä myös yllätti ainakin itseni. Yllättävän paljon on faneja, jotka shippaa K&B. Eikä siis ollut todellakaan hyvä juttu, että siellä kommentointiin. Mutta määrä yllätti.

Vierailija
120808/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta todella monen asian suhteen. Mutta että vantaalainen miespuolinen heteroräppäri päätyisi suhteeseen (muuhun kuin ystävyys-) slovenialaisen poplaulajakomistuksen kanssa on kyllä sen tason harhaa, että sitä ei kai kukaan voi ihan tosissaan uskoa tapahtuvat muutakuin tietty shippimaailmassa

Vierailija
120809/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Jos tämä olisi tapahtunut toukokuussa, niin JO Official olisi itse tykännyt tuosta ja kommentoinut jotain "Yes yes". Toukokuussa meno oli juuri sellaista. :P

Vierailija
120810/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 storya Bojania putkeen 🔥💖🔥💕

https://instagram.com/stories/bojansstories/3206859346415053825?utm_sou…

Onko me keskusteltu jo monta sivua siitä, miten hyvältä Bojan näyttää farkuissa ja ylipäänsä noissa?

Vierailija
120811/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko B:nilla ja K:lla olla muutakin meneillään vain ystävyyttä.

Vierailija
120812/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

And maybe something more!

Vierailija
120813/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistäköhän täällä on keskusteltu noin 6000 sivun verran.

Vierailija
120814/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaanko hetki sitä mitä Kärtsä sanoi keikalla vauvapalstaan liittyen.. et jos ei ihan kauheesti yksityiSkohtiin mentäis kuitenkaan.

Vierailija
120815/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää ken sitä muutoin katsovi kuin shippilinssein

Vierailija
120816/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli myös kohta kissing my boyfriend

Sitåhän se Boitsu siinä odotti. Ei miellyttänyt marry -vastaus ollenkaan.

-

Päinvastoin! Hänhän hymyili ihanasti ja nauroi. Sitä paitsi oli myös valinnut videoon  

Taylor Swiftin biisin Cruel Summer: 

"..And I screamed for whatever it's worth

"I love you," ain't that the worst thing you ever heard?

He looks up grinning like a devil"  

Kannattaa kuunnella koko biisi, kivat sanat :-)

Vierailija
120817/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta todella monen asian suhteen. Mutta että vantaalainen miespuolinen heteroräppäri päätyisi suhteeseen (muuhun kuin ystävyys-) slovenialaisen poplaulajakomistuksen kanssa on kyllä sen tason harhaa, että sitä ei kai kukaan voi ihan tosissaan uskoa tapahtuvat muutakuin tietty shippimaailmassa

Kenties näin on. 😁

Vierailija
120818/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli myös kohta kissing my boyfriend

Sitåhän se Boitsu siinä odotti. Ei miellyttänyt marry -vastaus ollenkaan.

-

Päinvastoin! Hänhän hymyili ihanasti ja nauroi. Sitä paitsi oli myös valinnut videoon  

Taylor Swiftin biisin Cruel Summer: 

"..And I screamed for whatever it's worth

"I love you," ain't that the worst thing you ever heard?

He looks up grinning like a devil"  

Kannattaa kuunnella koko biisi, kivat sanat :-)

No mulla on hyvin erilainen tulkinta tuosta mutta turha näistä on kiistellä, jokainen näkee mitä näkee.

Vierailija
120819/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää ken sitä muutoin katsovi kuin shippilinssein

Ei. Se on totuus elämästä. Mikään ei ole koskaan varmaa. On harhaa väittää niin

Vierailija
120820/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kaikki loppuu tasan sillä sekunnilla, kun Bojanilla paljastuu olevan kumppani. Mutta oikeasti uskon että se on sinkku, koska odottelee sinnikkäästi erään vapautumista. TOISAALTA. Jos se löytääkin jonkun... Onko se se hetki, kun eräs vihdoinkin ryhdistäytyy (koska tajuaa mitä on menettämässä)? Tää on niin dramaattista, ja silti uskon 100% kaikkeen. Päästäkää jo elämässä eteenpäin. F ck

Ketju on lukittu.