Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamiseen kun ei kuuluisi tosielämän kumppanit vaikuttaa, niin sinänsä erikoista, jos jotkut lopettaa siihen paikkaan, jos Bllä on joku. Tai sitten nimenomaan ei ole shippaaja, vaan henkilö, joka sekoittaa shippaamisen ja tosielämän.
No eihän tässä ketjussa muita olekaan!
No itse ainakin olen jotakin muuta. Shippaan ja ymmärrän sen 'säännöt'.
Kivat sulle, mutta veikkaan että suurin osa tän ketjun kirjoittajista toivoisi näiden päätyvän oikeastikin yhteen. Mitä tietysti ei tapahdu mutta kyllä sitä toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsiköhän Käärijänkin tehdä tuo "I will END 2023" haaste Tiktokissa. Jos sillekin tulee menee naimisiin niin damn 🤣
--
Huomasin, että JO Official Tiktokissa on jo noin 4000 tykkäystä sille että Bojan menee naimisiin Jeren kanssa!! :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaamiseen kun ei kuuluisi tosielämän kumppanit vaikuttaa, niin sinänsä erikoista, jos jotkut lopettaa siihen paikkaan, jos Bllä on joku. Tai sitten nimenomaan ei ole shippaaja, vaan henkilö, joka sekoittaa shippaamisen ja tosielämän.
Kivat sulle, mutta veikkaan että suurin osa tän ketjun kirjoittajista toivoisi näiden päätyvän oikeastikin yhteen. Mitä tietysti ei tapahdu mutta kyllä sitä toivotaan.
Tulevasta ei tiedä kukaan. Oikeasti.
Mä hyppäsin laivaan sen dinner date -videon jälkeen. Siinä kiinnitin huomiota vain K:n outoon silmien hehkuun ja mietin, että mitä ihmettä tässä on menoillaan. En siis kiinnittänyt huomiota B:n käytökseen, kuten monet täällä, vaan nimenomaan K:n silmien loisteeseen. Siihen silmien loisteeseen jäin kiinni ja täällä ollaan edelleen.
5 storya Bojania putkeen 🔥💖🔥💕
https://instagram.com/stories/bojansstories/3206859346415053825?utm_sou…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsiköhän Käärijänkin tehdä tuo "I will END 2023" haaste Tiktokissa. Jos sillekin tulee menee naimisiin niin damn 🤣
--
Huomasin, että JO Official Tiktokissa on jo noin 4000 tykkäystä sille että Bojan menee naimisiin Jeren kanssa!! :-)
Oho.. :D Kyllä se K ja T tiktok kommenttien määrä myös yllätti ainakin itseni. Yllättävän paljon on faneja, jotka shippaa K&B. Eikä siis ollut todellakaan hyvä juttu, että siellä kommentointiin. Mutta määrä yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta todella monen asian suhteen. Mutta että vantaalainen miespuolinen heteroräppäri päätyisi suhteeseen (muuhun kuin ystävyys-) slovenialaisen poplaulajakomistuksen kanssa on kyllä sen tason harhaa, että sitä ei kai kukaan voi ihan tosissaan uskoa tapahtuvat muutakuin tietty shippimaailmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Jos tämä olisi tapahtunut toukokuussa, niin JO Official olisi itse tykännyt tuosta ja kommentoinut jotain "Yes yes". Toukokuussa meno oli juuri sellaista. :P
Vierailija kirjoitti:
5 storya Bojania putkeen 🔥💖🔥💕
https://instagram.com/stories/bojansstories/3206859346415053825?utm_sou…
Onko me keskusteltu jo monta sivua siitä, miten hyvältä Bojan näyttää farkuissa ja ylipäänsä noissa?
Voisiko B:nilla ja K:lla olla muutakin meneillään vain ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
And maybe something more!
Vierailija kirjoitti:
Niin mistäköhän täällä on keskusteltu noin 6000 sivun verran.
Muistellaanko hetki sitä mitä Kärtsä sanoi keikalla vauvapalstaan liittyen.. et jos ei ihan kauheesti yksityiSkohtiin mentäis kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää ken sitä muutoin katsovi kuin shippilinssein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli myös kohta kissing my boyfriend
Sitåhän se Boitsu siinä odotti. Ei miellyttänyt marry -vastaus ollenkaan.
-
Päinvastoin! Hänhän hymyili ihanasti ja nauroi. Sitä paitsi oli myös valinnut videoon
Taylor Swiftin biisin Cruel Summer:
"..And I screamed for whatever it's worth
"I love you," ain't that the worst thing you ever heard?
He looks up grinning like a devil"
Kannattaa kuunnella koko biisi, kivat sanat :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on totta todella monen asian suhteen. Mutta että vantaalainen miespuolinen heteroräppäri päätyisi suhteeseen (muuhun kuin ystävyys-) slovenialaisen poplaulajakomistuksen kanssa on kyllä sen tason harhaa, että sitä ei kai kukaan voi ihan tosissaan uskoa tapahtuvat muutakuin tietty shippimaailmassa
Kenties näin on. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä oli myös kohta kissing my boyfriend
Sitåhän se Boitsu siinä odotti. Ei miellyttänyt marry -vastaus ollenkaan.
-
Päinvastoin! Hänhän hymyili ihanasti ja nauroi. Sitä paitsi oli myös valinnut videoon
Taylor Swiftin biisin Cruel Summer:
"..And I screamed for whatever it's worth
"I love you," ain't that the worst thing you ever heard?
He looks up grinning like a devil"Kannattaa kuunnella koko biisi, kivat sanat :-)
No mulla on hyvin erilainen tulkinta tuosta mutta turha näistä on kiistellä, jokainen näkee mitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää ken sitä muutoin katsovi kuin shippilinssein
Ei. Se on totuus elämästä. Mikään ei ole koskaan varmaa. On harhaa väittää niin
Kyllä tämä kaikki loppuu tasan sillä sekunnilla, kun Bojanilla paljastuu olevan kumppani. Mutta oikeasti uskon että se on sinkku, koska odottelee sinnikkäästi erään vapautumista. TOISAALTA. Jos se löytääkin jonkun... Onko se se hetki, kun eräs vihdoinkin ryhdistäytyy (koska tajuaa mitä on menettämässä)? Tää on niin dramaattista, ja silti uskon 100% kaikkeen. Päästäkää jo elämässä eteenpäin. F ck
Okei. Se on sitten vissiin trokarimeininkiä noissa lipuissa :/
sama