Onko mussa jotain vikaa, kun en pidä suurimmasta osasta ihmisiä?
Lähinnä tykkään vain lapsistani.
Ikää on yli 40 ja tuntuu, etten yhtään vain enää jaksa ihmisiä.
Kommentit (16)
Ei ole vikaa. En minäkään pidä suurimmasta osasta ihmisiä. Heihin, joita tapaan/kohtaan suhtaudun kohteliaasti.
En voi sietää esim. näitä asioita (koen, että ihmiset ovat niin lapsellisia, kuin joitakin apinoita):
- sodat
- politiikassa valehtelu
- somekiusaaminen
- koulukiusaaminen
- perheväkivalta
- väkivalta ylipäänsä
- pettäminen parisuhteessa ja valehtelu
- liikenteessä kaahailu ja muiden turvallisuudesta piittaamattomuus
- p*skan puhuminen selän takana.
En vain jaksa enää.
Haluan muuttaa erämaamökkiin enkä ikinä enää puhua kenellekkään
Jotain epäkypsyyttä ja mustavalkoisuutta kieltämättä. Jos et näe muissa ihmisissä hyvää tai olet kyvytön/haluton toimimaan harmoniassa toisten kanssa, olet jollain tapaa eksynyt polulta.
Itse viihdyn paljon yksin, olen todella introvertti. Mutta en ajattele muista ihmisistä pahaa tai pidä heitä rasittavina. Osaan nauttia tilanteesta kun olen toisten ihmisten kanssa tekemisissä ja osaan nähdä heissä mielenkiintoiset ja hyvät puolet. Harva on niin menetetty tapaus etten siedä heitä edes pikaisten kohteliaisuuksien vertaa.
Olen introvertti ja vuosi vuodelta kun saa vain pskaa niskaan, niin oikeasti ei enää jaksa ihmisten kaa olla vuorovaikutuksessa kuin pakollisen.
En minäkään varsinaisesti pidä suuresta osasta ihmisiä vaan suhtaudun heihin neutraalisti. Tulen ihan hyvin toimeen suurimman osan kanssa, kunhan välillemme jää tietty hajurako. Iso osa ihmisistä muuttuu käytökseltään rajattomiksi läheisissä ihmissuhteissa ja alkaa vastuuttaa toista osapuolta omasta hyvinvoinnistaan, usein tätä ollenkaan tiedostamatta. Toisaalta olin itse sen verran pahasti sekaisin yhdessä elämänvaiheessa, että otin automaattisesti etäisyyttä muihin, koska käytökseni oli alkanut aiheuttaa ongelmia. Minun piti päästä ensin vakaammille vesille, ennen kuin kykenin taas terveisiin ihmissuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää esim. näitä asioita (koen, että ihmiset ovat niin lapsellisia, kuin joitakin apinoita):
- sodat
- politiikassa valehtelu
- somekiusaaminen
- koulukiusaaminen
- perheväkivalta
- väkivalta ylipäänsä
- pettäminen parisuhteessa ja valehtelu
- liikenteessä kaahailu ja muiden turvallisuudesta piittaamattomuus
- p*skan puhuminen selän takana.
En vain jaksa enää.
Haluan muuttaa erämaamökkiin enkä ikinä enää puhua kenellekkään
Ei näitä asioita pidäkään sietää. Jaan täysin tunteesi ja ajatuksesi.
suurin osa väestöstä on jotain keltaisia tai mustia
Mulla on muutama niin tyhmä kaveri, että en jaksa!
99% tapaamistani ihmisistä on ollut mukavia ja kivoja, joten arvaisin sinun kuuluvan siihen yhteen prosenttiin.
Niin moni ihminen on niin itsekäs ja itseään täynnä joten kauas heistä haluaa.
Suurin osa joita päivittäin tapaa ovat epämiellyttäviä ja jotenkin omituisia.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Niin moni ihminen on niin itsekäs ja itseään täynnä joten kauas heistä haluaa.
Suurin osa joita päivittäin tapaa ovat epämiellyttäviä ja jotenkin omituisia.
Kannattaa muuttaa pois pääkaupunkiseudulta.
keskiverto palstalainen olet.
hyvin sovit tänne, voidaan vihata kaikkia muita paitsi itseämme