Soititko äidille kun oli "pakko"?
Mua jotenkin tympi soittaa. Huono painostus koko äitienpäivä. Saatan soittaa muuten vain mutta tuo että jos ei edes vaivaudu soittamaan mutsille niin olet huono ihminen. Isänpäivä on toinen mistä voisi valittaa. Ei niin syyllistävä mutta turha päivä sekin. Melko nerokasta siltä joka keksi alkaa rahastaa äitienpäivällä. Yhden öbaut 5 kymppisen ostos huvitti. Pelkkä äitienpäiväkakku 10 euroa. Olin hyvin vähällä lohkaista että sä todella arvostat äitiä.
Kommentit (12)
En, veimme siskon kanssa äidin (ja miehensä) äitienpäiväbrunssille.
Joo soitin ja kerroin että tuun puolilta päivin kahville
Ostin äidille kukan
30 euroa
Bussit 14,80
Lisäksi pari pakettia kahvia
En soittanut, haudalle vein kukkia ja kynttilän.
Antaisin mitä tahansa että voisin vielä soittaa.
Me tykätään juhlista joten juhlittiin äitienpäivää
En. Pistin valokuvan kukasta ja toivotuksen. Äitini ei ole opettanut/vaatinut hössöttämään tällaisista, niin sitä rataa mennään.
En soittanut enkä soita. Eipä soita hänkään eikä onnitellut esim. 40-vuotispäivänäni. Miksi minun siis pitäisi?
Kun minua kiusattiin yläasteella ja oireilin teininä niin ainut äidiltä mieleenjäänyt kommentti oli, että "Niiden kiusaajien olisi pitänyt hakata sut vielä pahemmin niin olisi oppinut käyttäytymään."
Vierailija kirjoitti:
Joo soitin ja kerroin että tuun puolilta päivin kahville
Näin. Ei sen kummempia tarvita.
t: Jonkun äiti.
Olin tuhma ja jätin ensimmäisen kerran ikinä soittamatta. Ei puolisokaan muistanut omaa äitiään. En tiedä syytä, mutta vuosi vuodelta on tullut yhä kiusallisemmaksi väkisin muistaa äitiä just tiettynä päivänä ja olo kuin pahallakin roistolla kun halusin unohtaa sen. Omia lapsia meillä ei ole. Puoliso oli töissä ja mä vaan lököilin puolikoomassa koko päivän.
N47
En, poikkesin käymässä kun oli "pakko".
En
Käytiin lounaalla ja vein kukan
Oli ihan kivaa nähdä siskon tyttöjäkin