Ei taas onnistu mikään
Yritin käydä maksamassa pankissa laskun, mutta eivät antaneet, kun en ole pankin asiakas. Käteisellä olisin maksanut. Taas tuli lisää harmia, koska miehelle en voi asiasta kertoa.
Kommentit (35)
Onhan se poika sun miehesikin lapsi, joten miksi sille ei saisi harrastusvälinettä ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasku on sellainen, mistä ei voi miehelle kertoa?
Harrastusjuttu teinille.
Onko teillä perhedynamiikassa jotain ongelmaa? Vaikuttaa siltä että se on se ongelma eikä laskun maksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusjuttu teinille.
Miksi siitä ei voi miehelle kertoa? Kai se teini nyt ainakin siitä kertoo. Outoa.
Mies vaan hermostuisi ja ihan on mailasta kyse, ei mistään seksilelusta. Mieheltä pitää varmistaa, että saako jotain ostaa enkä tuohon kysynyt lupaa.
Täh? Onko teillä jokin kulttuuriero? Kyllä Suomessa jokainen voi ostaa ihan mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusjuttu teinille.
Onko teillä perhedynamiikassa jotain ongelmaa? Vaikuttaa siltä että se on se ongelma eikä laskun maksu
Tottakai mies määrää, kun hän tienaa. Minä olen vajaakuntoinen akka.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se poika sun miehesikin lapsi, joten miksi sille ei saisi harrastusvälinettä ostaa?
Siksi kun mies on tarkka vähistä rahoista ja hänellä on useampi maila.
Onko muuten kenelläkään tietoa s-pankkiin tilin avauksesta. Onnistuuko ilman passia tai henkilökorttia? Riittääkö pelkkä ajokortti ja on tietysti myös s-etukortti?
Laita peruna peräreikääsi niin asiat varmasti järjestyvät! Paljon tsemmpiä!
Suututtaa ettei pankeissa voi enää maksaa laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi pankissa maksaa.
Ja ärrällä.
Ei voi. Pankissa voi vaan maksaa, jos on kyseisen pankin asiakas. Ja asiakkaaksi pääsee vaan jos on passi tai henkilökortti. Mulla niitä ei ole. Käteinen ei käy, ei käy ärrälläkään. Olen kaiken selvittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusjuttu teinille.
Miksi siitä ei voi miehelle kertoa? Kai se teini nyt ainakin siitä kertoo. Outoa.
Mies vaan hermostuisi ja ihan on mailasta kyse, ei mistään seksilelusta. Mieheltä pitää varmistaa, että saako jotain ostaa enkä tuohon kysynyt lupaa.
Mitääää....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusjuttu teinille.
Mitääää....?
Niin. En tienaa itse mitään, joten en ole tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Myös Häärijällä ja Leijonilla on vastoinkäymistä.
Leijonien vastoin käyminen koti kentällä MM-kisoissa Ruotsia vastaan on mainio esi merkki uskon voimasta: Ruotsilla on järkkymätön usko siihen että hän voittaa aina Suomen MM-kisoissa sen kotikaukalossa kun taas Suomella on vankka usko tappioon vastaavassa tilanteessa. Olisi Suomella edes sinapinsiemenen verran uskoa tuon trendin muuttumiseen niin se muuttuisi kuin muuttuisikin hyvin nopeasti! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastusjuttu teinille.
Mitääää....?
Niin. En tienaa itse mitään, joten en ole tasa-arvoinen.
Oletko Ap hakenut työttömyyskorvausta/ työmarkkinatukea, mikäli olet työtön? Jos taas olet pitkäaikaissairas/ työkyvytön, olet kai käynyt lääkärillä ja voit hakea sairauspäivärahaa tai kuntoutustukea.
Ei Suomessa kukaan täysi-ikäinen pysty elämään ilman rahaa!
Mulle tietysti ilkeillään kun mä olen loinen. Olen tyhmyydelläni ansainnut sen .