Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu vihaa rintaliivien ostamista?

Vierailija
16.05.2023 |

Ihan hemmetin vaikea ostaa sopivia. Ovat aina joko liian kiristävät, niin että henki tuskin kulkee, tai sitten eivät tue kunnolla ja rinnat pomppivat epämukavasti liikkuessa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta huonoja. Osta hyvät.

Vierailija
2/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta huonoja. Osta hyvät.

Vau, oletpa nerokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit kannattaa ostaa liiviliikkeestä, josta saa palvelua. Asiakaspalvelijat osaavat asiansan.

Vierailija
4/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mies mukaan makutuomariksi 👍

Vierailija
5/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kyllä aina helppoa, hyvin pitää ihan markkettejen ja ketjuliikkeiden koot paikkaansa.

Vierailija
6/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisia miehiä kyllä löytynee makutuomareiksi.

Vierailija
7/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mies mukaan makutuomariksi 👍

Silloin suuri vaara saada epäsopivat. Mies katsoo vaan ulkonäköä.

Vierailija
8/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivit kannattaa ostaa liiviliikkeestä, josta saa palvelua. Asiakaspalvelijat osaavat asiansan.

Eikä osaa läheskään aina. Mulle myi ns asiantuntijat yleensä aina liian isolla ympäryksellä ja pienellä kupilla varustettuja liivejä. Istuivat kuulemma täydellisesti mutta kumminkin kun olivat puoli tuntia olleet päällä niin johan painoi jostain kohtaa tai loppupäivästä tuli tuplatissiä tms. Kyllästyin ikuiseen epämukavuuteen ja itse opiskelin asiaa ja tilasin netistä liivejä eri kokoisina ja mallisina, niin kauan kunnes löytyi sopivat. Ja niissä ympärys on kokoa pienempi ja pari kuppia suurempi kuppi mitä liivikaupoissa oikeana kokona möivät.

Vierailija
9/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kyllä aina helppoa, hyvin pitää ihan markkettejen ja ketjuliikkeiden koot paikkaansa.

Tämä. Katsoo mieleisen mallin ja ottaa oikean koon. Sitten sovittaa ja lähtee kotiin. Sen jälkeen ei tarvitse edes sovittaa, kun ottaa saman mallin.

Voiko helpompaa olla?

Vierailija
10/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo hommahan se on. Menen erikoisliikkeeseen ja seison vaan. Palvelu pelaa siellä.

Vierailija
11/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋 Minä.

Yhden ainoan kerran olen käynyt kaupassa, jossa myydään vain rintaliivejä eikä sekään oikein onnistunut.

Vierailija
12/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran liiviliikkeessä ja myyjän mukaan liivien ympäryksen pitäisi olla niin jämäkkä, että kaksi sormea mahtuu juuri ja juuri päällekkäin ympäryksen alta. Siis tuohan on aivan järkyttävän kireä. Pidin sovitusliivejä hetken aikaa päällä ja jo tuossa ajassa alkoi tehdä kipeää.

Ap

Vierailija
13/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta latexiset, jos sitä ei ole sinulle ongelmia. Niitä on vuorattujakin, ne tosin eivät ole yhtä joustavat. Latexin etu on juuri se mukautuvuus kokoon. Ei kuitenkaan kannata käyttää koko päivää putkeen, jos tekee jotain fyysisesti aktiivia hommaa, tulee kuuma. lyhyempi aktiivisuus ei haittaa, jos pääsee peseytymään jälkeenpäin. Tukee hienosti vaikka kiipeilisit seinällä pää alaspäin, siis urheiluna. Ulkomailla on kyllä liikkeitä, jossa saa ihan oikean asiallisen palvelun. Maksaa kyllä enemmän kuin marketin tuotteet, joita saa tusinapakkauksina.

Vierailija
14/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vasta ahdistavaa onkin, kun joku tunkee koppiin mittanauhan kanssa. Minä haluan ostaa liivit ihan omassa rauhassa. 

Vierailija
15/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta tietääkö joku vieläkään mikä se Victorian salaisuus on? Itselle ei vain aukea.

T: Mies

Vierailija
16/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli helppoa, kun oli niin pienet tissit, että pystyi käyttämään mitä tahansa markettiliiviä ongelmitta. Lasten myötä tissit kasvoivat ärsyttävän isoiksi ja sopivaa mallia on välillä erittäin työlästä löytää. Eikä auta, vaikka menisi kalliiseen erikoisliikkeeseen. 

Vierailija
17/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta tietääkö joku vieläkään mikä se Victorian salaisuus on? Itselle ei vain aukea.

Ei salaisuuksia saa kertoa. Eikö äitisi sen vertaa opettanut?

Vierailija
18/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Katsoo mieleisen mallin ja ottaa oikean koon. Sitten sovittaa ja lähtee kotiin. Sen jälkeen ei tarvitse edes sovittaa, kun ottaa saman mallin.

Voiko helpompaa olla?

Onkin helppoa, jos koot ja valtaosa tarjolla olevista malleista sopivat. Itse harvoin löydän oikeaa kokoa ja vielä harvemmin sopivaa mallia. Koko 65D, olkaimet eivät saa olla liian leveällä eikä keskikaistale liian kapea, kupit pitää olla matalat ja laakeat, mutta ei balconettet.

Vierailija
19/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei salaisuuksia saa kertoa. Eikö äitisi sen vertaa opettanut?

Opetti, mutta kun olen utelias. :(

Vierailija
20/38 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt urheiluliiveistä yhden täydellisesti sopivan mallin. Käytän lähes aina vain niitä. Juhlia varten minulla on epämukavat tavalliset liivit, mutta niiden kanssa pärjää sen mitä juhlissa käyn.