Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivisen ajattelun vaatimus ja heikko-osaisuus?

Vierailija
16.05.2023 |

Miten ajattelun positiivisuutta voidaan vaatia kaikilta ja demonisoida valittaminen ja negatiivisuus? Vain kultalusikka suussa syntyneillä on syytä positiivisuuteen. Jos on syntynyt rumaksi ja tyhmäksi, niin kaikki ihmiset kohtelevat sinua niin paskasti, että hyvä asenne olisi naurettavaa. Todellakin heikko-osaisilla on täysi syy kriittisyyteen, valittamiseen ja puoliensa pitämiseen! Kauniit ja menestyneet olkoot positiivisia, koska heillä on syy siihen! Kaikkein ärsyttävimpiä ovat rumat ja syrjityt, jotka eivät halua pitää yhtä toisten kaltaistensa kanssa vaan nuoleskelevat kauniiden menestyjien perseitä ja yrittävät itsekin syrjiä edes joitain ehkä vielä surkeampia tapauksia tai keitä vaan pystyvät syrjimään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellet olet ruma, tyhmä ja köyhä. Positiivista että osaat myöntää asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma ja tyhmä ja todella inhottu. Mutta olen positiivinen, nautin elämästä. Piti vain tajuta, että onneni salaisuus on irtautua ihmisistä ja "syrjäytyä" yhteiskunnasta.

Vierailija
4/4 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä niin samaa mieltä!!!! Olen itse kahtia jakautuneesta perheestä, jossa toinen sukuhaara oli rikkaita ja positiivisia. toinen sukuhaara oli sitten ns. tavallisempia. Niin ei se turvattomampaa elämää elänyt vanhempani todellakaan kyennyt olemaan sillä tavalla positiivinen, kuin varakkaasta tausta tuleva vanhempani.