Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika raskasta elää miehen kanssa, jonka mustasukkaisuuden huomaa, vaikka yrittää olla kiinnittämättä huomiota.

Vierailija
15.05.2023 |

Esim työhön liittyvät, kun verkosto koostuu pääosin miehistä. Olen siis yrittäjä ja ostan konsultointia ym palveluita tältä verkostolta. Samoin hänelle oli todella kummallista, että eräs miespuolinen yrittäjä pyysi minua töihin.

Olen yrittänyt olla suhtautumatta näihin mitenkään. Mutta huomaan olemuksesta ja oudoista kysymyksistä, että nämä vaivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sellainen tyyppi, joka yllättäen ampaisee kotiin 3 tuntia ennen työpäivänsä loppua tarkastuskäynnille ja ovella jo huutaa miten kotona haisee selvästi vieraan miehen spegu?

Vierailija
2/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä on sellainen työ, ettei pääse..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Edellinen mies patisti verkostoitumaan, mutta sai sitten kohtauksia, kun juttelin myös miesten kanssa. Nykyiselle on ihan ookoo, että kaikenlaisia työ/opiskelututtavuuksia on, kunhan en puhu niistä mitään. Yhtäkään miesystävää minulla ei ole koskaan ollut, joka olisi tässä suhteessa ongelmaton.

Vierailija
4/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla mies tuhoaa täysin suhteenne ennemmin tai myöhemmin. Itse olin korviani myöten rakastunut puolisooni, mutta vähitellen hänen jatkuva aiheettomaan epäluuloisuutensa ja jopa rankaisumielessä esiintynyt kylmäkiskoisuutensa rikkoi välimme. Mies pihtasi hellyyttä ja seksiä rangaistukseksi siitä että hänen kuvitelmissaan olin tai halusin olla muiden kuin hänen kanssaan.

Vierailija
5/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi