Opiskelen AMK:ssa ja pitäisi lukea tenttiin, mutta tuli armoton väsy
Hetkeksi oikaisin siis sohvalle, että saan itseni virkistymään. Luin tenttikirjaa ja aloin nähdä välillä kahtena kun niin kova väsy.
Samaan aikaan menossa työharjoittelu, pari itsenäistä kurssia ja yksin aiemmin olleen kurssin tentti viikon päästä tehtävänä kun olin kipeänä oikeana tenttipäivänä. Odotan kesää kun on töistä kesäloma ja sitten saa olla vain töissä eikä ole mitään koulujuttuja. Vielä pitäisi puolitoista vuotta jaksaa opiskella töiden ohessa.
Kommentit (10)
Tiedän tunteen. Itse opiskelen sairaanhoitajaksi töiden ohessa, teen töitä kolmivuorossa lähihoitajana. Väsymys on välillä todella kovaa. Aikaa menee myös matkoihin kouluun ja harjoittelupaikkoihin.
Meillä oli AMK:ssa aikoinaan työharjoittelu siten, ettei ollut samalla mitään kursseja. Se oli kivaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli AMK:ssa aikoinaan työharjoittelu siten, ettei ollut samalla mitään kursseja. Se oli kivaa aikaa.
No tämä on oma valinta toki koska olen ottanut campusonlinen kautta itsenäisesti tehtäviä kursseja.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän! Kokopäivätyö ja amk-opiskelut (perheellisenä) on raskas juttu. Vasta aloitettu uusi työ, joten ei lomiakaan juuri ollenkaan. Puut. Tsemppiä meille!
Lapsi on jo onneksi 18v. eikä äitiä kaipaa kuten pieni lapsi. Teen kolmivuorotyötä lähihoitajana kuten tuo yksi vastaaja. Harjoittelujen ajan olen opintovapaalla. Muuten olen töissä joko 100%, 80% tai 60%. Opiskelen sairaanhoitajaksi ja olen tiivistänyt opintoja niin, että saisin ne suoritettua kolmessa vuodessa.
pappa betalar, ei tarvinu tehä lomilla töitä, kävin aina pitkän aasian reissun yms.
Mulla sama! Tentti huomenna ja väsyttää vaan.
Vierailija kirjoitti:
pappa betalar, ei tarvinu tehä lomilla töitä, kävin aina pitkän aasian reissun yms.
Mä olen ihan 44v äiti jolla vakituinen työpaikka. Itse pitää miehen kanssa maksaa eläminen eikä meidän vanhemmat sitä maksa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Itse opiskelen sairaanhoitajaksi töiden ohessa, teen töitä kolmivuorossa lähihoitajana. Väsymys on välillä todella kovaa. Aikaa menee myös matkoihin kouluun ja harjoittelupaikkoihin.
Sama tausta mullakin ja sairaanhoitajaksi opiskelen. Mullakaan ei ole koulu samalla paikkakunnalla vaan se on melkein 80km:n päässä. Harjoitteluita ei voi kaikkia suorittaa kotipaikkakunnalla.
Mutta kyllä me tästä selvitään!
Hanki jostain adhd-lääkitystä niin jaksat.. just kidding
Ymmärrän! Kokopäivätyö ja amk-opiskelut (perheellisenä) on raskas juttu. Vasta aloitettu uusi työ, joten ei lomiakaan juuri ollenkaan. Puut. Tsemppiä meille!