Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites sinun äitienpäivä on mennyt?

Vierailija
14.05.2023 |

Menikö suunnitelmien mukaan vai tuliko ylläreitä? Pahoittiko joku mielensä vai oliko kaikki iloisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti mennyt. Lapset laittoivat aamulla aamupalan ja yhdessä tehtiin päiväruoka. Ollaan ulkoiltu ja nautittu keväästä, kerrattu lasten kanssa huomisiin kokeisiin. Kotona ollaan ilta. Sauna lämmitetään vielä. Äiti kuollut jo 10v sitten, niin ei kyläilyjäkään ole.

Vierailija
2/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin helvettiä, niinkuin yleensäkin. 3 lasta kotona eikä yksikään ole edes onnitellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se meni omalla painollaan.

Aamupäivällä käytiin anoppilassa kahvilla, siitä mun äidin ja mummojen haudoille. Haudoilta kukkakauppaan ostamaan kesäkukat. Kotiin kun tultiin otin lasin viiniä ja menin pihalle istuttamaan kukat. Nyt istun terassilla ja odotan että ruoka valmistuu (kalmurekepihvit, perunamuussi ja salaatti).

Aamulla sain kukkakimpun ja suklaarasian mieheltä. Lapsi (kotona asuva 20v) ei ole edes onnitellutkiukutellut vaan kun piti auttaa miestä terassipöydän kannossa sekä tehdä salaatin.

Kylppärit pesemättä ja pyykkiä koko kylppäri täysjäänee huomiseen.

Hieman surullisin mielin tällä hetkellä kun olen epäonnistunut äitinä.

Vierailija
4/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti muuten vaan silmätulehdus.

Vierailija
5/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea koivusiitepöly ilmassa. Soitto äidille, äiti mökillään.

Vierailija
6/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äiti ja isoäiti. Minusta nämä sekä isänpäivä että äitienpäivä pitäisi lopettaa.

Vierailija
7/7 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti. Lapsi oli askarrellut päiväkodissa ihanan lahjan ja syötiin korvapuusteja. Ulkoiltiin ja käytiin harrastuksessa sekä jätskillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän