Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi äitienpäivän. Oli varannut Golf-tunnin juuri täksi päiväksi. Aamulla antoi lahjaksi lahjakortin hierontaan ja sekin vain perushieronta

Vierailija
14.05.2023 |

Olisin niin kaivannut hidasta, rakkaudella täytettyä aamupalaa ja hot stone massage on aina ollut mielessäni. Sanoinkin siitä miehelle jo pari viikkoa sitten. Nyt hän lähtee sitten kaverinsa kanssa golfaamaan ja minä jään lapsen 7v kanssa kotiin. Itku tulee

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilannut. Sinä pilaat äitienpäiväsi sapekkaalla katkeralla vinkumisellasi.

Vierailija
2/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan kirjoittanut tätä: tän on pakko olla provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatimukset on noin spesifejä ja maailma menee nurin jos ne ei toteudu, niin silloin kannattaa varmaan antaa ohjeet miehelle, miten äitienpäivä tulee viettää ja mikä lahja hankitaan.

Nyt kuulostaa aika.. tyhjästä valittamisesta. Kyse on äitienpäivästä. Jonkun syntymäpäivän kohdalla voisin ymmärtää paremmin pahastumisen, mutta näitä äitienpäivä/ystävänpäivä jne. täytejuhlien isompaa viettämistä en ole koskaan oikein käsittänyt.

Vierailija
4/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo ap! Että kehtaat! Minä en saa mitään, ja olen tyytyväinen.

Vierailija
5/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas, rakkaudella täytetty aamupala oli ehkä vähän liikaa uskottavuuden kannalta.

Jos tämä olisi tositarina, toipuisit lahjakorttijärkytyksestä maksamalla ihan itse pienen erotuksen kuumakivistä. Jos se, että vietät äitienpäiväsi lapsesi kanssa, jonka äiti olet, et miehesi, on sinusta rangaistus, on se ehkä isompi ongelma kuin se rakkaudella täytetyn hitaan aamiaisen puute.

Vierailija
6/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempia.

Vierailija
7/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole äiti, eikä hällä oo miestäkään. Kunhan satuilee euroviisujen jälkimainingeissa 😅

Vierailija
8/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko miehen äiti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan