Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emma-matkarattaat - hyvät vai huonot?

16.05.2008 |

Nyt olisi tarjouksessa Emman matkarattaat; kertokaapa kokemuksia ao. rattaista! Hyvät ja huonot puolet? Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on emman mico matkaratas ja hinnaltaan se oli kyllä edullinen, hyvin on kestänyt ja mukana mennyt. Ostettiin ne jo kun poika oli 3-4kk ja menivät ihan alusta asti kun sai ihan nukkuma-asentoon.

Tosi kevyet ja kätevät, itse olen käyttänyt niitä paljon kaupungilla ja myös maalla hiekka- ja metsäteillä ja hyvin on rullannu joka paikassa. Olen käyttänyt niitä myös juoksulenkeillä, ovat tosi ihanan kevyet! Ja pienet. Mahtuu hyvin joka paikkaan ja kääntyvät tosi näppärästi ihan paikallaankin ympäri.

Itse vaan olen niin lyhyt että vähän korkea se työntöaisa vai mikä nyt onkaan, samaten meiltä taisi mennä toisen etupyörän lukko aika nopsaan rikki, mutta kulkevat kyllä niin kätevästi etten itse olen niitä lukituksia koskaan edes käyttänyt. Väritkin on kestänyt hyvin aurinkoa, ja useimmat yleissuojat sopii hyvin. Alatila on yllättävän tilava ja kestävä, painoraja taisi olla 3 tai 5kg mutta olen kyllä itse roijannut ruokaostoksetkin monet kerrat kotiin ja hyvin on kestänyt. Ja menevät taatusti vielä toisellakin lapsella.

Mielestäni hinta-laatusuhde on kyllä ollut paras mahdollinen!

Vierailija
2/3 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtuvat myös autossa tosi pieneen tilaan, meillä ainakin on joka kerta reissuun lähtiessä jokainen sentti kallis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juurikin Emman Micot osoittautuivat meillä ihan maanantaipainoksiksi. Ensimmäisellä lenkillä irtosi takapyörä (viallinen osa). Se korjattiin liikkeessä. No eipä mennyt kauaa kun ne haaraosan nepparit tuli läpi vaikkei niitä juuri koskaan edes avattu. Nekin korjattiin, mutta jo kuukauden kuluttua nepparit tulivat uudestaan läpi... Ja toidellakin avasin näitä tuksin koskaan. Toisen etupyörän lukitus oli ensimmäisen 6kk jälkeen entinen. Ja kaikein huipuksi tällöin vuoden ikäinen poikamme sai riuhtaistua valjaat irti selkänojasta!

Ja nämä kärryt eivät olleet käytössä kuin noin kerran viikossa...

Enpä siis voi suositella. :(