Hyvää siitepölykautta vaan kaikille kanssakärsijille
Nenä vuotaa, tukossa. Ihan höhlä olo muutenkin. Normaalia enemmän siis. Onhan se toisaalta kiva kun tuli kesä ja kärpäset mutta kaipaan jo sadetta. Kaksi ilmanpuhdistinta kämpässä niin vähän helpottaa kun on kotona mutta heti kun menee ulos kaikki oireet iskee päälle kuin miljoona volttia.
Allergiatabletin otan päivässä ja nenäsumutinta niin vähän helpottaa mutta ei noita allergiatabletteja voi montaa syödä päivässä. Ainakin pakkauksessa lukee että yksi per päivä. En sitten tiedä uskaltaisiko syödä enemmän? Muistelen vaan lukeneeni jostain että voi käydä sydämen päälle jos liikaa ottaa.
Kommentit (5)
Mulla menee ympäri vuoden 2x 2tbl antihistamiinia/ vrk. lääkärin määräyksellä. Koskaan kuullutkaan että kävisi sydämen päälle. Epäilyttää vaan, ettei tuosta määrästä ole enempää apua kuin 1/vrk.
Joo kiitosta vaan!
Mulla jo 50 vuotta, samoin mun lapsilla. Käytössä cetirizin tablettina, suihkeena Dymista ja silmätippoina olikohan nimi Arcolac.
Ei riitä. Pitää säännöstellä ulkoiluakin. Vanhimmalle lapselle puhkesi 5-vuotiaana allergiapohjainen astma. Saatiin hallintaan 12-vuotiaana.
Tosi kivaa!
Itse otan enemmän kuin yhden tabletin. Pakko, ei vaan yhdestä ole mitään hyötyä. Tosi paha kevät nyt ja kun ei sadakaan yhtään.
Tämä kevät tuntuu olevan paha pölytyskevät. Muutama viime vuosien kevät on ollut helpompia, nyt on oireita Histecistä huolimatta.