Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon siltaonnettomuudessa olisi voinut kuolla joku merkkihenkilö

Vierailija
12.05.2023 |

Nyt on parempi, että kansanedustajat käyttävät eduskunnan taksi ja kauppapalveluita, eivätkä lähde seikkailemaan huterille väliaikaisille silloille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ollut aivan kamalaa.

Vierailija
2/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajat ovat aikuisina painavia ihmisiä ja he putoavat siksi nopeammin alas kuin pienet sirot koululaiset ja luut ovat hauraampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnettomuudessa olisi kuollut joku sometähti, merkittävä somevaikuttaja, koko maa olisi nyt surun vallassa ja se olisi ollut suuri menetys. Tavallisia koululaisia on joka paikassa, mutta toki oman lapsen menetys olisi häirinnyt lapsen vanhempia.

Vierailija
4/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos onnettomuudessa olisi kuollut joku sometähti, merkittävä somevaikuttaja, koko maa olisi nyt surun vallassa ja se olisi ollut suuri menetys. Tavallisia koululaisia on joka paikassa, mutta toki oman lapsen menetys olisi häirinnyt lapsen vanhempia.

joo.. Se olis ollut ihan kamalaa :'(

Vierailija
5/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin murheen murtama, jos kävelysillalta olisi kohtalokkain seurauksin pudonnut raskastekoinen Trumppi tai hintelämpi Puuttini.

Vierailija
6/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan tyytyväinen, että kaikkitietävät finninaamat saivat muistutuksen kuolevaisuudesta. Oppivatpa olemaan.

Vierailija
7/7 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan tyytyväinen, että kaikkitietävät finninaamat saivat muistutuksen kuolevaisuudesta. Oppivatpa olemaan.

Muista että kirjoitat suuristä tähdistä, joiden veroisia tuskin löytyy montakaan. Tärkeistä ja merkittävistä somevaikuttajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme