Onnitteliko pomonne pyöreitä täyttäessä?
Kommentit (13)
No ei varsinaiseti pomo, mutta tiimikaverit osti konjakkipullon pomon hyväksymänä firman rahoilla.
Onnitteli ja vei lounaalle kivaan ravintolaan. Työkavereiden kanssa jälkkärikahvit ja työkavereiden yhteinen lahja.
Meidän työpaikassa juhlitaan kaikkien työntekijöiden 5- ja 6-kymppisiä, niin myös minun, ja pomo on myös mukana. Pakko ei ole juhlia, jos työntekijä ei halua.
KYLLÄ: Kyllä näin nykyisin on , että vain pyöreät vuodet pitää olla, että saa lahjan kortin kyllä saa .
Ei. Työkaverit onnittelivat ja sain yhden työkaverin siskon maalaaman kauniin akvarellitaulun lahjaksi.
Pomo ei sanonut mitään eikä myöskään kirjoittanut työtodistusta kun lähdin mestasta. Jouduin sitä sitten erikseen pyytämään ja se tuli pääpomon allekirjoittamana. Ihan kiva oikeastaan.
Ei ole onniteltu, ei muistettu mitenkään. Kun täytin 30 v, firmassa järjestettiin kakkua ja lahjat pari kuukautta aiemmin 30 v täyttäneelle työkaverille, mutta mua ei huomioitu mitenkään.
40-vuotta täyttäessä ei myöskään huomioitu, mutta siellä ei ollut se tapanakaan, niin ei kirpaissut yhtä paljoa.
Pomo ei onnittele pyöreitä alaisia synttäreistä ollenkaan, laihoja kyllä. Vaikka itse on kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Työkaverit onnittelivat ja sain yhden työkaverin siskon maalaaman kauniin akvarellitaulun lahjaksi.
Pomo ei sanonut mitään eikä myöskään kirjoittanut työtodistusta kun lähdin mestasta. Jouduin sitä sitten erikseen pyytämään ja se tuli pääpomon allekirjoittamana. Ihan kiva oikeastaan.
tyotodistus kuuluukin pyytaa, ei anneta automatic. myos se, mita siihen haluat.
Vittuili kun ressukka joutui maksaan ko päivän palkallisena vapaana. Kosti kyllä tehokkaasti myöhemmin ja usein.
Tietysti onnitteli. Oli hankkinut täytekakun, uskomattoman upean kukkakimpun ja toivomani 200 euron hintaisen lahjan. Työpaikallani kaikkia työntekijöitä muistetaan vastaavalla tavalla, lahjan hinnaksi on sovittu tuo 200 euroa.