Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko niin taitavia, että saatte punkin irti omin sormin?

Vierailija
11.05.2023 |

Mun mies on. Irroitti punkin koiralta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee kyllä kun on sopivan mittaet kynnet ja pyöräyttää irti, lähtee mitä lähtee ja saattaa sinne kehoon jäädä vähän, tärkeintä poistaa heti, olen poistau ihmiseltä käsin ja koiralta.

Vierailija
2/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa punkkipihdit, ei tarvitse moisia kysellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun punkkia poistaa, käsin tai pihdeillä, on tärkeää katsoa ettei irrota liian rajusti. Jos irrottaa liian voimalla, punkin leuat tai koko pää voi jäädä ihoon kiinni. Vähitellen kiertoliikkeellä irrottamalla punkki hellittää otteensa, eikä sen leuat jää ihoon kiinni.

Vierailija
4/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet kannattaa olla punkkikautena. Koiran punkit irti heti kun löytyy. Koira rimpuilee ja näykkii jos alan pinsetillä kaivella. Heti nyppäsen ja viskaan punkin vessanpönttöön. Ja vedän vettä päälle. Ei ällötä kun tottunut hommaan.

Vierailija
5/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma. Vähän rapsuttaa niin irtoaa elävänä. Ei mitään rakettitiedettä :D

Vierailija
6/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa kesänä heräsin viideltä aamulla älyttömään kutinaan navassa, raapaisin mustan pienen pilkun pois. Laitoin sen valkoiselle pöydälle, sehän liikkui, punkki.

Vierailija
7/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan joutunut irrottelemaan punkkeja, vaikka olen luonnossa liikkunutkin paljon. Toivon mukaan ei tarvitse koskaan siihen ryhtyäkään. Oma taktiikka olisi ottaa "karhunlankaa" ja lassota sillä ihon ja punkin pään välistä ja vetää hissukseen. Liekö toimii.

Vierailija
8/8 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tai taitava ja taitava, eipä tuo vaadi kuin sen, että sormet toimii suht' normaalisti. Ei vaadi pitkiä kynsiä.

Otan kiinni punkista ja hitaasti kierrän ympäri. Irrottaa jossain vaiheessa. Isot punkit on ällöjä, kun ne on lämpimiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan