Millainen kevättakki sinulla on ja mikä olet ammatiltasi?
Itse olen Graafikko ja käytän ruskeaa nahkatakkia
Kommentit (26)
Lähinnä huppari, mutta se maksoi ainakin satamiljoonaa. Olen elämänkoulun professori, sekä kantapäänkautta ala-asteen tohtori.
Beige trenssi jos tarvii olla siistimpää ja sitten Luhdan sininen ulkoilutakki, eli nelikymppisen insinöörinaisen peruspuvustus.
Mulla on vaan golitsitakki reisipituinen. Olen prisman kassalla.
Erilaisia kevättakkeja löytyy erilaisiin tarkoituksiin.
KTM
Kevättakkeja on niin paljon, että varmaan kaikki tyylit edustettuna. Olen kotirouva.
Seuran logolla takki.
- urheiluvalmentaja
Mulla on Didrikssonin ulkoilutakki. Minulla on koira.
Olen dramaturgi ja käytän pitkää, hupullista valkoista popliinitakkia.
Käytän melkein aina mustaa säänkestävää parkatakkia. Jos on hienompi meno, niin minulla on myös trenssitakki kaapissa varalla, mutta käytän sitä tosi harvoin. Lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Beige trenssi jos tarvii olla siistimpää ja sitten Luhdan sininen ulkoilutakki, eli nelikymppisen insinöörinaisen peruspuvustus.
Beige trenssi mullakin. Esiintyjä.
Heleän sininen, vartaloa myötäilevä samettitakki kirpparilta n. vuodelta 2007, mat. aineiden ope.
Luhdan okransävyinen vintagetakki. Olen kuvittaja.
Fjällrävenin kuoritakki. Äidin vanha vintagefarkkutakki löytyy kaupunkiköyttöön, mutta sille on ollut käyttöä viimeksi ehkä vuonna 2019 jossain kesäjuhlissa.
Ai miten niin stereotyyppinen biologi :D
Minulla on 12-vuotta vanha Raiskin laskettelutakki ja ammatiltani olen raskaan kaluston huoltoMasentaja.
Isoäidin hautajaisiin ostettu anorakki alkaa käymään liian kuumaksi ja muihin takkeihin en pötsiltäni mahdu.
Tommonen musta puolipitkä kangastakki löytyy ja musta vetoketjullinen golitsihuppari.
Eläkeläinen olen.
Anteeksi, mutta mikä kysymys tämä nyt on.
Musta puolipitkä trenssi tai farkkutakki. Sairaanhoitaja
Minulla on useampi erilainen kevättakki. Miten ammatti tähän liittyy?