Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 40v naiselle?

Vierailija
09.05.2023 |

Porukalla ajateltiin mahdollisesti jotain elämyslahjaa. On luonnonläheinen tyyppi, pitää eläimistä, ulkoilusta, kauniista maisemista. Mitähän voisi keksiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanninhevosmaasto

Vierailija
2/6 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ovat hyvin erilaisia. Itse en haluaisi koskaan elämyslahjaa, se ahdistaa ajatuksena. Kysymällä usein selviää toisen tykkäämiset lahjoissa. Joku voi haluta rahana, ajelun, lahjakortin verkkokauppaan tai kivijalkaan, joku ei halua kuin kortin ja muissakin asioissa kysyminen kannattaa. Yllätyksistä eivät kaikki pidä ja osa taas tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v ovat hyvin erilaisia. Itse en haluaisi koskaan elämyslahjaa, se ahdistaa ajatuksena. Kysymällä usein selviää toisen tykkäämiset lahjoissa. Joku voi haluta rahana, ajelun, lahjakortin verkkokauppaan tai kivijalkaan, joku ei halua kuin kortin ja muissakin asioissa kysyminen kannattaa. Yllätyksistä eivät kaikki pidä ja osa taas tykkää.

Kyllä tämä henkilö tykkää yllätyksistä, tunnemme hänet hyvin. Haluamme nimenomaan yllättää, niin että tämä nainen saa irtioton lapsiperhearkeen ilman että hänen itse tarvitsee suunnitella ja järjestää asioita.

Vierailija
4/6 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä henkilö tykkää yllätyksistä, tunnemme hänet hyvin. Haluamme nimenomaan yllättää, niin että tämä nainen saa irtioton lapsiperhearkeen ilman että hänen itse tarvitsee suunnitella ja järjestää asioita.

Hyvä juttu. Sitten se toimii.

Vierailija
5/6 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivoisin lahjaksi kodin siivousta tai että joku ilmestyisi kotiini tekemään muitakin kotitöitä. Mielelläni itse taas konmarittaisin kotia ja hankkiutuisin turhasta tavarasta eroon, mutta toinen asukas ei anna. Samalla kodin siistinä pitäminenkin olisi helpompaa. Helppohan se on esittää vastimuksia ja kieltoja kun itse ei kotitöitä tee.

Vierailija
6/6 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi esittelykurssi kevytlentokoneella, iltaretki karhukojulle, huskysafari, norpparetki, metsäretki aasien kanssa, kuumailmapallolento tai alpakkapatikka? Löydät nämä ja yli 1600 muuta elämyslahjaideaa täältä >>> www.elamyslahjat.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan