Hämmentävät kommentit miesystävältä
En ole kiinnittänyt huomiota sormiini, pidän kynnet lyhyinä lakkaamattomina ja joskus saatan lakkaa laittaa. Kerran miesystävä tokaisi kesken keskustelun miten sormeni näyttävät ihan nakki sormilta ja ovat aika miehekkäät. Hämmennyin ja koska olen ollut lähes joka kerta ilman lakkaa ja aina samoilla lyhyillä kynsillä, mistä moinen kommentti. Koin negatiivisesti että loukkaannuin, en koe mitenkään rumaksi itse omia sormiani? Joten hämmennyin mikä kommentti oli. Sitten mentiin eteenpäin ja erään kerran kun oli kynsilakkaa, mitä ihan häntä riippumatta olen laittanut muita menojani varten, hän kiinnitti huomiota kun sain kommentiksi vooi, näytä, onko sulla lakkaa ja kuin vähän säälivästi. Jäin hämmentyneeksi. Mistä moinen arvostelu? Hän usein saattaa kiusoitella mutta nämä koin loukkaavaksi, ja jäin ihmetteleen näin pieneen ulkonäköön kiinnittävät huomioita, negatiivisella asenteella. Tai ei hän ainakaan kehunut. Sama tapailukumppani en koe aina ottaa jollainlailla tunteitani huomioon viime aikoina joissain normaaleissa keskusteluissa, mistä olen hänelle nyt sanonutkin.
Kommentit (24)
Tökerö mies joka etsii toisesta negatiivista. Huomauttelu ulkonäöstä on pahinta, tuollaisen miehen kanssa ei voi olla oma itsensä. Tapaamisesta jää huono-olo.
Vierailija kirjoitti:
No kun miehet tykkää naisista joilla on pitkä tukka ja maltillisen pitkät kynnet (ei mitään kotkankynsiä) ja mielellään klassisen punaiset ei mitään hirveitä WT glitteri hirvityksiä
Ihanne? Joo ei. Itseään ei tarvi muuttaa kenenkään takia. Kiertoon mies.
Vierailija kirjoitti:
No kun miehet tykkää naisista joilla on pitkä tukka ja maltillisen pitkät kynnet (ei mitään kotkankynsiä) ja mielellään klassisen punaiset ei mitään hirveitä WT glitteri hirvityksiä
Hei aikamatkaaja! Tervetuloa vuoteen 2023, jossa tuollaiset kliseet eivät enää päde. Eivät ole päteneet aikoihin.
Tuosta se lähtee, jos näennäisesti hyväksyt tuon tempun nyt. Sinua testataan ihan tosissaan ja lisätään pikkuhiljaa panoksia sitä mukaa, mitä enemmän vaikutat sietävän.
Parempi olisi, jos vetäytyisit vaivihkaa takavasemmalle tuollaisesta suhteesta heti. Tuo ei nimittäin kaikessa "pienuudessaan" ole mikään pieni juttu, vaan alkusoittoa painajaiselle. Usko pois. Kokemusta on.
Voit vaikka ottaa ja testata miestä: ota tuo tapaus puheeksi vähintään (huom.!) parin päivän jälkeen tapahtumasta ja kerro, että se loukkasi sinua hieman. Tulet takuulla saamaan vastaukseksi hilpeää naurua, pään puistelua ja muka-hämmentyneen ilmeen sekä seuraavantyyppisen kommentin: "sehän oli vaan leikkiä/vitsi! Et kai sä leikistä/vitsistä suuttunu? Mä luulin että sä tajusit...". Anteeksipyyntöä ei joko tule ollenkaan tai sitten se on ylikorostuneen katuvainen. Jomminkummin. Lähde!