Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää etelänreissuilla jalkojen turpoaminen?

Vierailija
08.05.2023 |

Olin lomalla ja kuumuus ja käveleminen, varmaan ehkä erilainen ruokakin kuin normisti (ei, en dokaa) aiheuttaa näköjään nykyään ihan järkyn nilkkojen ja jalkaterien turpoamisen. Miten estää vastaisuudessa? Tukisukkia ei viitsisi hellemekkojen kanssa vielä ihan tässä iässä käyttää😄

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteisvalmistelu: pidä itsesi hyvässä kunnosa. Kåvele ja mliiku paljon myös kotona. Jos tarvitse jotain lääkkeitä, käytä niitä ja hoida annostukset kohdalleen.

Kun olet matkalla: katso että verenpaine pysyy kohdallaan. Jos olet lämpimässä maassa, juo paljon (muttei alkoholia) JA SYÖ välillä JOTAIN SUOLAISTA. Enemmän jos sinulla on taipumusta alhaiseen verenpaineeseen ja vähemmän jos on taipumus koholla olevaan verenpaineeseen, mutta joka tapauksessa jonkun verran. Muista venytellä aamuin illoin. Yritä olla nukkumatta käsiesi päällä, vaikka olisi outo tyyny.

Vierailija
2/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa ongelmaa viime kesänä reissussa, vaikka aiemmin en ole huomannut mitään turpoamista. Olen 3-kymppinen ja normaalipainoinen. Kiinnostaa myös, miten turvotusta voisi estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätäkin vaivaa ole vielä pistetty perussuomalaisten syyksi persuvihaajan toimesta?

Vierailija
4/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jalat turpoaa kotimaassa kesällä, mutta ei etelänlomalla.

Juon lasin viiniä siellä aterialla ja uin paljon meressä. Vaikuttaisiko uinti suolaisessa vedessä?

Kenkinä vaimennetut sporttisandaalit.

Vierailija
5/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä, vissyä, syö meloneita ymym. Turvotuksen tekee yleensä nestehukka. EI ALKOHOLIA! Hyvät kengät, huuhtele viileässä vedessä jalkoja ja pidä ylhäällä aina kun voit.

Vierailija
6/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on jos ei ole tottunut liikkumaan.

Vierailija
7/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon matkustellut kirjoitti:

Juo vettä, vissyä, syö meloneita ymym. Turvotuksen tekee yleensä nestehukka. EI ALKOHOLIA! Hyvät kengät, huuhtele viileässä vedessä jalkoja ja pidä ylhäällä aina kun voit.

Paljon olen minäkin matkustellut, mutta näköjään kun ikää on tullut lisää on uusia vaivoja sen mukana tullut. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän