Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako olla parisuhteessa/naimisissa jos rakastaa jotain muuta kuin puolisoaan?

Vierailija
08.05.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sekin, mutta itselläni on kokemus puolison rakkaudesta ja kiimasta toista naista (tyttöä) kohtaan ja kyllä, ahdisti aivan htisti.

Vierailija
2/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuokin ahistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on maanpäällinen helveti.

Ei kannata mennä aimisiin, jos ei le tosissaan rakastunut.

Vierailija
4/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos rakastuu "matkan varrella", mutta yrittää vaan sivuuttaa tunteet eikä  myönnä edes itselleen rakastuneensa?

Vierailija
5/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta? Mitä muuta? Kukkia? Koiraa?

Vierailija
6/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain muuta? Mitä muuta? Kukkia? Koiraa?

Mitäpä veikkaat?

Vierailija
7/7 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan siinä eriytyy kaksi maailmaa omikseen. Kotona voi olla ihan hyvä elämä rakkaan puolison kanssa ja toisaalla on sitten se toinen. Valitettavasti ihminen, joka rakastaa puolisoaan, voi hullaantua toiseen. Ei se tasainen aviorakkaus loputtomiin itsestään selvästi suojele siltä. Eri asia sitten, tapahtuuko mitään. Itse olin kahdeksan vuotta salaa rakastunut toiseen (virallinen totuushan on, että kyllä ne tunteet menevät itsestään pian ohi) ennen kuin meillä oli lyhyt mutta emotionaalisesti erittäin intensiivinen suhde. Tämä oli kyllä tuskallista. Se on kuitenkin ollut ohitse jo yli 10 vuotta ja olen edelleen saman puolison kanssa naimisissa. Olisiko maailma nyt parempi paikka, jos olisin tuolloin eronnut? Tuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme