Jenni ja Sale kruunajaisissa, onko missään kuvia?
Kommentit (43)
Oliko hänellä kuitenkin hattu päässä? Oikeastaan minulle riittäisi ihan vaan kuva hatusta... :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin mutta en nähnyt heitä vaikka etsin .
Se BBC:n lähetys nyt vaikka ja 2:37.00 lähtien. Bongaa suht edessä kukka(?)-hameinen nainen jolla takissa mitaleja. Suoraan hänen yläpuolellaan Sale vilkaisee kameraa aika pian. Jenni vasemmalla, lähellä sitä isoa patsasta.
Kyllähän ne sieltä näki. Saulilla lukulasit, Jennillä ei näkynyt hattua.
Samassa tallenteessa kohdassa 2:35:48 näkyy näköjään myös se viikatemies vai oliko se isä Benedictuksen haamu :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko hänellä kuitenkin hattu päässä? Oikeastaan minulle riittäisi ihan vaan kuva hatusta... :)
Ei hattua, tuuli tainnut tuivertaa hiukset sotkuisiksi. Päällään jokin sinisen ja vihreän värinen mekko, rintakoru rinnuksissa. Pariskunnan kuva oli jonkun meidän tabloidin nettisivuilla, törmäsin siihen eilen kuninkaallisuutisia selatessani. En enää muista missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hattua, tuuli tainnut tuivertaa hiukset sotkuisiksi. Päällään jokin sinisen ja vihreän värinen mekko, rintakoru rinnuksissa. Pariskunnan kuva oli jonkun meidän tabloidin nettisivuilla, törmäsin siihen eilen kuninkaallisuutisia selatessani. En enää muista missä.
Se kuva oli perjantain dinnerille menossa.
Todellakin siellä halvimmilla paikoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä kuva on perjantailta https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009566440.html
Jokohan on Pekka ja Antonia sitten hautajaisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä kuva on perjantailta https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009566440.html
Ok. Muita kuvia Niinistöistä minä en ole nähnyt.
Niinpä.
Mutta miksi Katie Perry oli kutsuttu?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Mutta miksi Katie Perry oli kutsuttu?
Esiintyi sunnuntain kruunajaiskonsertissa Windsorissa, mutta sitä en tiedä miksi Kalle sen sinne halusi. Ehkä siksi kun ei saanut Adelea.
Ap, ei tietenkään ole predidenttiparista kuvia.
Hehän ovat tasavaltalaisia.
Kuvaaja tähtäili ja bongaili ohjaajan käskystä, vain kuninkaalisia kutsuttuja.
Ruotsia edusti kuningas Carl Kustaa ja prinsessa Victoria.
Eipä näkyny telkussa Charlesin poikaa Harryakaan.
Sen sijaan lehtikuvaajat napsivat hänestä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tässsä
Joku on rakastunut Sannaan, kun spämmää sitä koko ajan 😍
Yllättävän huonot paikat oli Salella ja Jennillä, mitenköhän vaikka Islannin ja Puolan vieraat oli sijoitettu. Ruotsin Vickan ja Kallekustaa saivat todella hyvät eturivin paikat, tottakai.
Ihan oikeesti ketään ja todellakin paino sanalla ei ketään kiinnosta suomen presidentti ja hänen puolisonsa.
Ruotsin kunkku ja Victoria saaneet paikan oikein eturivistä. Phyh. Sanna Marin pressaksi, niin oltais kohta eturivissä mekin!
Niitä sinisiä "parempia" tuoleja oli vaikka kuinka paljon ensimmäisissä riveissä. Suomen presidenttipari oli kaukana kirkon takaosassa rahvaalle tarkoitetuilla huonommilla paikoilla.
On se surkeaa, että ei tiedetä oliko Jenni edustava vai ei!