Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei saa kuin harvoin treffejä sovittua, ja treffit jää 1-2 kertaan, niin mistä se johtuu?

Vierailija
07.05.2023 |

Eli siis tapailusuhteeni ja parisuhteeni ovat alkaneet tyypillisesti siitä, että jossain tilanteessa on vietetty koko päivä/ ilta yhdessä, ja olen saanut tutustua rauhassa ja ehkä alkaa vähän halailla ja ehdottaa lopuksi numeroiden vaihtoa, tai jos numerot on jo vaihdettu niin uutta tapaamista.

Viimeisen 7 vuoden aikana olen saanut vain harvoin mitään alkamaan, ikisinkkuus alkaa olla tilan nimi. Tinderistä en saa matcheja kuin harvoin ( olen liian ruma), ja jos harvoin Tinderistä tai jostain nettideiteistä saan naisen treffeille, niin tiedossa on 1-2 treffit. Varsinkin 2 treffien tapauksessa pussailu ja halailukin on välillä onnistunut, mutta siitä huolimatta jälkikäteen on seurannut vaiheilua naiselta. Niin ja useita kertoja on käynyt niin, että nainen on itse sanonut että treffeillä oli kivaa ja ehdottanut uutta tapaamista, mutta silti ruvennut vaikeilemaan jälkikäteen.

Mistä tämä voi johtua, kun kuitenkin:
- nainen on nähnyt kuvani ennen treffejä ja pituudenkin tuon tekstissä esiin
- en ole mitenkään uskomattoman tyylitön tai juntti, en tosin tietty mikään tyylitaituri maailmanmieskään
- olen tarjonnut treffeillä
- olen ollut ihan asiallinen treffeillä
- varsinkin osassa tapauksista ollaan viivytty pidempäänkin treffeillä ja on tuntunut että tässä on sitä naisten haluamaa kemiaa ja kaikkea kliseistä silmiinkatselua yms.
- en puhu politiikasta tai uskonnosta muutamien ekojen treffien aikana

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni niistä naisista on ollut sellaisia, että olet ollut ihan "wow"-fiiliksissä?

Vierailija
42/46 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Mies on ruma naisten mielestä jos ei mies ei pääse kuin harvoin treffeille.

Kyllä, usein on kyse siitä. Miehen ulkonäkö ei miellytä naista. Mutta olen monta kertaa antanut pakit myös komeille miehille, koska ei vaan ole sytyttänyt. On ollut olo kuin työhaastattelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä täällä ap

Vierailija
44/46 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus: siitä miehestä

Vierailija
45/46 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nyt ei vaan sovi yhteen, siksihän sitä treffaillaan ,että nähdään onko mitään yhteistä ja kiinnostusta toisiinsa. Jos ei ole niin sitten se on vaan heipat ja hyvää jatkoa.

Vierailija
46/46 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen ei ole helppoa. Jos treffikumppaneita on ollut lukumääräisesti vähän, todennäköisyydetkään eivät ole puolellasi.

Se, että moni on kanssasi viihtynyt pitkään, on yksiselitteisesti hyvä merkki.

Ota hieman rennommin hetken aikaa ja keskity muuhun, pidä deittisovellukset taustalla. Miesasiamiehet hokevat, että chase excellence, not women, ja minusta se on ihan hyvä ohje oikeastaan. Elämässä on paljon kiinnostavaa ja ne kiinnostavat sisällöt ohjaavat myös oikeanlaisten ihmisten luo.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä