Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko kuolemassa.

Vierailija
07.05.2023 |

Taustaa:

Olen 33v lapseton nainen, käytössä yaz e-pillerit 5/18 alkaen, muuten sopinut tähän asti ihan hyvin, oisko 5 kertaa 5 vuoden ajalla tullut menkat kesken laatan, joille oon aina keskinyt jonkun hyvän selityksen (nopea laihtuminen, muuttostressi, antibioottikuuri, läheisen sairastuminen).

Viime vuoden lopulla aina uuden pillerilaatan alkaessa kipeyty rinnat tosi pahasti, ihan sama tunne niissä kun silloin murrosiässä kun ne alkoi kasvaa. Ehkä aina vajaan viikon oli kupeet. Tätä kesti oisko ollu 3 kiertoa.

Nyt tässä kierrossa söin viimeisen pillerin 12.4 ja menkat alkoi 15.4. Ne kesti mun mittapuulla pitkään, loppui 22.4. Sit oli kokonaiset 4 päivää vuodotonta aikaa, kunnes 27.4 huomasin seksin jälkeen paperissa verta, missään vaiheessa veri ei valunut ulos asti, eli tosi niukka tiputtelu kyseessä, mut tähän päivään asti jatkunut... tänään alkanu menkkakivut ja vuoto runsastunu. Eli onko tässä nyt mun kroppa yrittäny tehdä menkkoja viimesen 1,5 viikkoa.

Muutenki noiden pillereiden kanssa ei koskaan tiedä, onko 3kk täysin vuodoton (pidän aina tauon, eli en syö putkeen) vai tuleeko taukoviikolla niagara vai pari tippaa verta. Hermo menee.

Kuolema vai epäsopiva ehkäisy mulle.

Tiiän ette oo lääkäreitä, mut jotain vertaistukea pliis

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ihmeessä lääkäriin.

Vierailija
2/6 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsopiva. Miksi olisit kuolemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli runsaampaa vuotoa. Jouduin kaksi kertaa kaavintaan. Sen jälkeen laitetiin hormonikierukka, ei isompia ongelmia. Nyt kierukka on vuosien käytön jälkeen jo poistettu, ei ongelmia. N50

Vierailija
4/6 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko klamydia testattu?

Vierailija
5/6 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä, siellä se selviää. Vuotohäiriöt voivat johtua monesta syystä, eikä suurin osa niistä syistä ole mitenkään kohtalokkaita.

Vierailija
6/6 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me mennään kohti kuolemaa. Jo siitä päivästä alkaen kun synnytään. Vaihtoehtoa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi