Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä saa sinut voihkimaan voimakkaimmin ja eniten

Vierailija
06.05.2023 |

Naapurista kuuluu usein todella voimakasta voihkintaa. Mietin vaan että mikä helvetti saa tuollaisen aikaan. Itseasiassa kavereiden kanssa mietittiin kun samaa meteliä kuului illanistujaisissa. Kaikille meistä oli vierasta noin pitkäkestoinen ja voimakas voihkiminen josta hieman olimme jopa kateellisia. Emmekä voineet käsittää saako voiko mies ylipäätään saada tuollaista 15min nonstop voihkintaa aikaan vai onko kyseessä joku satisfyer tms.

Nainen, mikä saa sinut voihkimaan voimakkaimmin ja eniten

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot vaihtoehdot

Vierailija
2/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "itsetyydytys laitteilla", mutta niin etten itse niitä käytä, vaan niin että olen käsistä ja jaloista sidottuna avuttomaksi sänkyyn ja mies käyttää noita laitteita. Eniten "huudan" jos esim. wand sauva kiinnitetään tällaisessa tilanteessa haaroväliini vibraamaan ja kerrotaan että se on siinä sitten seuraavat 30min ennenkuin minua naidaan oikeasti. Orgasmeja en tällöin voi "väistellä" ja tiedätte miltä tuntuu vibraamisen jatkaminen ISON Oorgasmin jälkeen.

Vierailija
4/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin "itsetyydytys laitteilla", mutta niin etten itse niitä käytä, vaan niin että olen käsistä ja jaloista sidottuna avuttomaksi sänkyyn ja mies käyttää noita laitteita. Eniten "huudan" jos esim. wand sauva kiinnitetään tällaisessa tilanteessa haaroväliini vibraamaan ja kerrotaan että se on siinä sitten seuraavat 30min ennenkuin minua naidaan oikeasti. Orgasmeja en tällöin voi "väistellä" ja tiedätte miltä tuntuu vibraamisen jatkaminen ISON Oorgasmin jälkeen.

En minä ainakaan tiedä.

Vierailija
5/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP: En tiedä miksi perinteinen seksi poistui vaihtoehdoista. Pahoittelut. Voi silti kommentoida myös sen puolesta.

Vierailija
6/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen seksi mutta ei kenen kanssa vain. Se on ollu mun kohdalla vain yhden kanssa sellasta että tunteja jaksoi vain voihkia ja voihkia kun oikeasti tuntu niin hyvältä.

Vierailija
7/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso siitin persiissä!

Vierailija
8/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oon ollut minä, kun ukkeli laittaa mut squirttaamaan. En kilju, enkä huuda, vaan voihkin/ulvon eläimellisellä matalalla äänellä. Ei tosin 15 min riitä. N45

Vierailija
9/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä.

Ootkin mies!

Vierailija
10/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa suuseksiä samalla stimuloiden molempia reikiä sormin ja kielellä. Tämä jatkuu niin kauan, että tärisen orgasmista. Se jatkuu seksiin, jossa mies tulee takaapäin, jossa voi taas stimuloida myös anaalia helposti.

En tiedä millaista ääntä pidän, kun järki sumenee ja lähtee orgasmeista, mutta kyllä siinä orgasmien parissa hyvä tovi menee.

Vierailija
11/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä.

Ootkin mies!

Ei kyllä minä olen nainen. Saa vapaasti sääliä :)

Vierailija
12/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että joku keskiaikainen kidutuslaite, sanotaan nyt vaikka venytyspenkki piikkimattomaustein.

Vierailija
13/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen seksi, kun haluan, että mies tulis nopeasti ja sais olla taas rauhassa.

Vierailija
14/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehdot kertoo paljon kuinka tosissaan tämä kysely on tehty :)

Vierailija
15/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tiedä.

Ootkin mies!

Ei kyllä minä olen nainen. Saa vapaasti sääliä :)

Eikö sulla oo yhtään vibraa?

Vierailija
16/22 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista, vaan yhdyntä.

Vierailija
17/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pistää voihkimaan hieman vahvempi ja hyvän kokoinen sauva. Sellainen joka takaa nautinnolisia fiiliksiä ja on muuten luotettava.  Laadukaita välineitä varmasti löytyy ... eli masturboidessani ääntelen ehkä voimakkaamminkin  kun kyyti on tavallista parempaa!

Vierailija
18/22 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen seksi, kun haluan, että mies tulis nopeasti ja sais olla taas rauhassa.

Mä toivoin aiemmin, kun vielä harrastin joskus anaaliseksiä, että se loppuisi. Tuntui todella epämiellyttävälle sen jälkeen kun olin lauennut. Olin aiemmin sellainen miellyttäjä. Normaalissa yhdynnässä voin laukeamisen jälkeen jatkaa yhdyntää erittäin mielelläni, tulee lisää orgasmeja.

Vierailija
19/22 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky naisen orgasmiin riippuu tutkitusti lähinnä naisesta, ei hänen seksikumppanistaan. Veikkaisin että äänekkyys samoin

Vierailija
20/22 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vetoa että jokanen teistä kiimaperseistä voihkisi voimakkaimmin jos laittelisin teitä perseeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän