Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu itseäsi-ketju: Mikä on seksikkäintä juuri sinussa?

Vierailija
06.05.2023 |

Nyt saat kehua itseäsi luvan kanssa! Minkä piirteen ajattelisit olevan seksikkäintä itsessäsi? On se sitten fyysinen ominaisuus, luonteenpiirre tai jotain muuta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma isokokoinen mies, mutta kullini on suuri ja olen varmaan hyvä rakastelemaan, koska jos nainen kerran päätyy sänkyyni, niin uusia pyyntöjä tulee myöhemminkin. Olen varmaan ns. positiivinen yllätys sängyssä.

Vierailija
22/30 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja läski äijä, mutta mullo iso slerba. Niin iso et se on joka misulle iso kiva yllätys. normikumit ei koskaan mahdu. ei mahdu ees air thin. pitää olla XXL kokonen kumi. mun slerba on aina näyttävä ilmestys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, kun mies tulee suuhuni ja nielen kaiken. Nautin, kun saan tästä miehiltä kehuja.

N36

Cmon!

Vierailija
24/30 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja läski äijä, mutta mullo iso slerba. Niin iso et se on joka misulle iso kiva yllätys. normikumit ei koskaan mahdu. ei mahdu ees air thin. pitää olla XXL kokonen kumi. mun slerba on aina näyttävä ilmestys.

Eli sul on pieni kulli 🤦

Vierailija
25/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilke silmässä, halu olla hellä, puhe- ja lauluääni kuulema (kuulema pyörittää sukkia). No, rehellisesti kaikki muu on toissijaista jos aito empaattisuus säilyy ja sitä yritän vaalia. Sitä kautta se välittäminen löytyy, jossa on parhaimman seksinkin ydin. Jalkovälissä on aika kookas kaveri, vaikkei sitä lepotilassa huomaa, mutta se voisi olla jopa parempi olla tavallisemman kokoinen. Huomattiin myöhemmällä iällä vasta että tämä oma vehje turruttaa usein vaimon paikat, ennen kuin hän ehtii saada. Nykyään hellin pienemmällä dildolla ensin vaimon huipulle ja tulen itse "jälkkäriksi."

Vierailija
26/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita kehumisen kohteita juuri ole.

m49

Mutta, jos jotakin pitää mainita.

Fyysinen olemus, 180/120/~12 ei juuri hurraahuutoja kirvoita, joten jäljelle jää ns. pehmeät puolet, kuunteleminen ja yritys löytää toista miellyttävät tavat toimia yhteisen kivan eteen.

m49

Vierailija
27/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät punaiset hiukset. Ilkikurinen luonne, joka tuikkii silmissä. Kauniit rinnat. Kokeilun haluinen.

Vierailija
28/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuoli ja siihen se sitten taitaa jäädäkin.

Vierailija
29/30 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, hyvässä kunnossa, hyvä perse ja ylväs iso penis. Täydellinen paketti!

M46

Vierailija
30/30 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

198/120kg 21/6cm Rautasessa kunnossa. Naisia on liikaakin tyrkyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi