Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu itseäsi-ketju: Mikä on seksikkäintä juuri sinussa?

Vierailija
06.05.2023 |

Nyt saat kehua itseäsi luvan kanssa! Minkä piirteen ajattelisit olevan seksikkäintä itsessäsi? On se sitten fyysinen ominaisuus, luonteenpiirre tai jotain muuta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estoton sängyssä, en ujostele, en tarvi peittoa tai pimennystä. Näytän nautintoni.

Olen nainen.

Vierailija
2/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ,totuuden mukaiset silmät ja pehmeät tuhmat kädet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit tissit. Siihen se sitten jääkin.

Vierailija
4/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pyllyä on kehuttu seksikkään pyöreäksi ja erektiota. Harrastan kestävyyslajeja ja olen normaalipanoinen.

M600

Vierailija
5/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pyllyä on kehuttu seksikkään pyöreäksi ja erektiota. Harrastan kestävyyslajeja ja olen normaalipanoinen.

M600

Ohoh, tuli nolla liikaan, en sentää ole Metusalem!

M60

Vierailija
6/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vaikea sanoa mikä on seksikkäintä. Omasta mielestäni erektiossa 18cm kaluni näyttää hyvältä ja niimpä tuo vaimo on samaa mieltä. Puoli erektiossakin näyttää tosi isolle, vaikka itse sanonkin.

Vierailija
7/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen estoton sängyssä, en ujostele, en tarvi peittoa tai pimennystä. Näytän nautintoni.

Olen nainen.

Jos et ujostele, kerro mitä teet. vai oletko vauvanaisten "meillä tehdään vaikka mitä"-osastoa. Siinähän ei ole muuta pahaa kuin miehelle ja itselle valehtelu.

Ja aidosti tämä on itseä kiinnostava asia. En runkkaa tämmöiselle eikä se juuri reaktioita sytytä. Mitä te "hurjat" teette sitten pannessanne? En ole myöskään mollaamassa ketään.

Kai seksikkyyttä voi olla ilman "hurjaakin"? Sitähän tässä ketjussa kysyttiin, eikä niitä vaniljasta poikkeavia juttuja?  

Vierailija
8/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun mies tulee suuhuni ja nielen kaiken. Nautin, kun saan tästä miehiltä kehuja.

N36

Vierailija
9/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonainen ja hieman spermainen peräreikä.

Vierailija
10/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Mulle sanottu vaikka mitä mutta itse en näe sitä.

Vierailija
11/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tämä nyt varsinaisesti seksikästä (jonkun mielestä voi olla), mutta useampikin kumppani elämän varrella on sanonut, että näin kiltin näköinen ja oloinen mies onkin täysin vastakohta ennakko-odotuksille sängyssä.

Vierailija
12/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet. Ihmiset sukupuolesta riippumatta tiputtavat katseitaan niihin. Jotkut katsovat suuremman osan ajasta huuliani kuin silmiäni puhuessaan mulle. Jotkut juovuksissa kehuvat niitä aivan lumoutuneena.

Vierailija
13/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti.

Ollut jo vuosia ehdottomasti,se paras puoleni

seksissä.

Vierailija
14/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko tämä nyt varsinaisesti seksikästä (jonkun mielestä voi olla), mutta useampikin kumppani elämän varrella on sanonut, että näin kiltin näköinen ja oloinen mies onkin täysin vastakohta ennakko-odotuksille sängyssä.

Mullekin on sanottu kuinka ihanan kiihottavaa on ku näytän niin kiltiltä naiselta ja sitten todellisuus sängyssä onkin ihan toinen.

Vierailija
15/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita kehumisen kohteita juuri ole.

m49

Vierailija
16/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vikkelä kieli, näppärät sormet, komea iso ja paksu kalu. Ja mikä parasta halu tyydyttää nainen.

Vierailija
17/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvän näköinen, fiksu, hyvässä ammatissa ja aviomiesainesta. Sellainen, jonka haluaa esitellä äidille. Helposti saa kaatoja ja haaste on pikemminkin päästä eroon, kun suurin osa haluaisi saman tien suhteeseen ja papin eteen.

Vierailija
18/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella innostunut kumppanini nautinnosta ja haluan tuottaa sitä kaikin mahdollisin tavoin, kokeillen, kysellen ja "vastetta" seuraten. Tunnen aitoa antamisen iloa kun saan toisen kiihottumaan ja nauttimaan ja tämä kiihottaa myös itseäni eniten. Totaalinen win-win.

Tätähän ei minusta näe päällepäin ja seksitaitojensa kehuminen small talkkina ei oikein toimi. Tämä piirre jää siis minusta käytännössä piiloon ellei muista syistä päädytä seksiin.

En ole pystynyt ratkaisemaan, miten nämä ominaisuudet, joita uskoisin monen naisen arvostavan, voisi "markkinoida". Ne eivät näy päällepäin samalla tavalla kuten naamakomeus, urheilullinen keho ja pituus (joissa sinällään olen kai ihan ok.). M56

Vierailija
19/30 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törkeän komea. Naiset alkavat liukastella korkkareissaan ja minihameissaan, kun näkevät minut. Heidän haarovälinsä reagoivat komeuteeni. Kun naksautan sormiani, niin tiput tulevat kihertämään kainalooni ja tyydätän heidät kaikki (noin kaksikymmentä playboy-naarasta) yön aikana niin, että muistavat minut ikuisesti. Sori, kaikkea en viitsi tuoda tässä esiin, koska olen varsin vaatimaton.

Vierailija
20/30 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni. Minulle on sanottu, että puhelimessa ääneni on seksikäs. Olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän