Kannattaako aloittaa vakava suhde naiseen
jolla on rankka menneisyys? Hän on järkevä ihminen, ehkä hieman impulssiivinen. Hänellä on normaalit toiveet tulevaisuudelle, hänellä on hyvät välit perheeseensä ja ystäviinsä. Ei ole entinen narkomaani, mutta nähnyt elämässä senkin puolen entisten läheisten toimesta. Elämältä haluamme samoja asioita.
Itseäni jännittää aloittaa suhde hänen kanssa, vaikka kovasti hänestä välitänkin. Meillä on elämä ollut niin erilaista, miltein kuin vastakohdat.
Kommentit (29)
Minä olen kokenut ja nähnyt elämässä vähän liikaakin. En kiellä etteikö se olisi vaikuttanut minuun negatiivisesti. Vaikuttanut on kyllä myös positiivisesti. Esimerkkinä, olin pitkään väkivaltaisessa suhteessa, joka satutti minua ja jonka takia minun on hankala päästää ketään lähelleni. Yleensä peräännyn. Mutta on kaikki minua myös kasvattanut. Olen aina ollut herkkä, todella empaattinen, en koskaan voisi satuttaa toista. Ajattelen ihmisistä hyvää, välillä olen vähän naiivikin. Välillä olen myös impulssiivinen, tunne-elämässä jos asiat tapahtuvat liian nopeasti tai epäröin. En koe, että olisin mikään wt- katujenkasvatti. Olen ihan tavallinen ihminen, joka on elänyt. En myöskään ole kenellekään kateellinen enkä katkera siitä, että ovat saaneet 'helpon' elämän.
Käyn näitä terapeutin kanssa läpi ja toivon todella, että joskus löydän ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaa minua takaisin. :)
Vierailija kirjoitti:
Missä te oikein tapasitte?
Veikkaukseni on että Tinderissä. Siellä näitä "minulla on rankka menneisyys" ihmisiä on joka toinen. Tietenkin heti avautuvat asiasta, vaikka eivät vielä edes tunne treffikumppania. Joskus jopa ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kokenut ja nähnyt elämässä vähän liikaakin. En kiellä etteikö se olisi vaikuttanut minuun negatiivisesti. Vaikuttanut on kyllä myös positiivisesti. Esimerkkinä, olin pitkään väkivaltaisessa suhteessa, joka satutti minua ja jonka takia minun on hankala päästää ketään lähelleni. Yleensä peräännyn. Mutta on kaikki minua myös kasvattanut. Olen aina ollut herkkä, todella empaattinen, en koskaan voisi satuttaa toista. Ajattelen ihmisistä hyvää, välillä olen vähän naiivikin. Välillä olen myös impulssiivinen, tunne-elämässä jos asiat tapahtuvat liian nopeasti tai epäröin. En koe, että olisin mikään wt- katujenkasvatti. Olen ihan tavallinen ihminen, joka on elänyt. En myöskään ole kenellekään kateellinen enkä katkera siitä, että ovat saaneet 'helpon' elämän.
Käyn näitä terapeutin kanssa läpi ja toivon todella, että joskus löydän ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaa minua takaisin. :)
Noin ehkä ajattelet asiasta.
Mutta tunnepuoli voikin sanoa että se dominoiva k*sipää osoittaa tosirakkautta, kun taas kiltin miehen varovaiset lähestymiset eivät tunnu miltään ja ovat jopa epäilyttäviä.
Ei kannata. Rakkaus ei riitä siinä vaiheessa kun paska osuu tuulettimeen. Näillä se käy ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä rankka menneisyys siis tarkalleen ottaen tarkoittaa?
Tämä minuakin kiinnostaisi.
Onko se ehkä ap:lle rankkaa menneisyyttä, että naisella on ollut kusipää, sekakäyttäjä pahoinpitelijä aviomiehenä?
Eihän se ole naisen vika. Hänhän on eronnut siasta.
Joo, nainen on kokenut kovia, mutta hän on lähinnä uhri.
Ainakin hän osaisi arvostaa kunnon miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä rankka menneisyys siis tarkalleen ottaen tarkoittaa?
Tämä minuakin kiinnostaisi.
Onko se ehkä ap:lle rankkaa menneisyyttä, että naisella on ollut kusipää, sekakäyttäjä pahoinpitelijä aviomiehenä?
Eihän se ole naisen vika. Hänhän on eronnut siasta.
Joo, nainen on kokenut kovia, mutta hän on lähinnä uhri.
Ainakin hän osaisi arvostaa kunnon miestä.
Teoriassa.
Käytännössä on kuitenkin syynsä miksi se kusipää ja pahoinpitelijä vetosi naiseen.
Naiset mielellään selittävät etä mies oli täydellinen ja normaali, ja sekopäisyys tuli aivan puskista. Todellisuudessa merkit olivat kyllä nähtävissä, mutta nainen ei niitä halunnut nähdä. Tai jopa asiat jotka kertovat kusipäisyydestä, ovat niitä jotka vetoavat naiseen.
Kuulostaa ihan semmoselta hkaverijulta