Vaatteet haisee kemikaalille, onko tuossa Lidlin Formil -pesuaineessa jotain vikaa?
Ostin juuri uuden paketin, joten arvelen sen pesuaineen olevan syynä. Tai mikä muukaan se voisi olla... tosin kun haistelee suoraan boxista sitä pesuainetta, niin ei se haise voimakkaalta.
Kommentit (12)
Eihän siinä mitään muuta vikaa ole kuin se voimakas haju.
Siellä on mennyt kemikaalien suhteet sekaisin tehtaalla. Tuskin noissa Lidlin tuotteissa mitään laaduntarkkailua ole, vaan sen tekee kuluttajat.
Jotkin tekstiilit haisevat oudoille, jos pestään. Voi olla valmistuksessa käytettyjä kemikaaleja rai jotain, mikä reagoi esim. kuumaan veteen. Oletko hankkinut hiljattain uusia vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Jotkin tekstiilit haisevat oudoille, jos pestään. Voi olla valmistuksessa käytettyjä kemikaaleja rai jotain, mikä reagoi esim. kuumaan veteen. Oletko hankkinut hiljattain uusia vaatteita?
En tule mieleen, pitää seurata. Jos joku käyttää Formilia ja haisee, niin tietää sitten ettei ole yksin.
Olen itse käyttänyt hajusteetonta formilia eikä se ainakaan haise.
Ostin sitä Formilia joskus ja huomasin että kyllä se haisee. En ole sen jälkeen käyttänyt. Nyt ostan vain Arielia ja Lummetta. Surf jättää myös aika voimakkaan hajun vaatteisiin.
Paras pesuaine ollut mulla lidlin halvin. Laitatkohan liikaa sitä pesuainetta, ne on nykyään aika tehokkaita. Vaatteisiin jää pesuainetta jos laittaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa urbaanissa käytössä vaatteet ei juuri likaannu ja riittä 30 asteessa pesu. Ne on ne pesuaineen entsyymit jotka irrottaa lian.
Eli haisee siis hajustetulle pesuaineelle?
Varmaa valmistusvirhe.