Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin kanssa matkalla, ravintoloissa

Vierailija
05.05.2023 |

Kiva kaveri, mutta kyllä nolotti, kun Italiassa ravintolassa hän kysyi joka annoksesta, että ei kai tässä ole sitä tai tätä, onko laktoositon, saako tämän gluteenittomana, onko tässä käytetty palmuöljyä, onko tässä rypsiöljyä, onko tätä vegaanisena. Onko tämä luomua, onko saatavana luomuna. Koittaisitte hei nirsoilijat ulkomailla vähän hellittää nutturaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat allergiat tietysti varmistaa ulkomaillakin mutta jonninjoutavat nirsoilut voisi todellakin unohtaa

Vierailija
2/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin moniallergiselle työkaverille Espanjassa tulkkina. Siellä tosi hyvin tarjoilijat osasi selittää mitä annoksissa on. Itse asiassa kulmakuppiloissakin oli menuissa allergeenit paremmin esillä kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet matkaseurasi valinnut 🙄

Vierailija
4/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna kysyä ja ole sinä nolostumatta. 

Vierailija
5/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ravintolat varmaan kertovat vaihtoehdot ja miksi tuo sinua nyt häiritsee? 

Vierailija
6/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedätkö, kun useimmille se "ulkomaa" ei ole enää vuosikymmeniin ollut niin ihmeellinen paikka, että siellä pitäisi elää eri tavalla kuin kotonaan. Useimmilla maailman ihmisistä jopa on koti siinä mystisessä ulkomaassa, ja sielläkin kuulemma on vegaaneita ja muita nirsoja.

Vierailija
7/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka Suomessa voi käytttäytyä noin, jos ei muka ulkomailla voi?

Vierailija
8/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tyhjän valittaja sinä nyt olet. Antaa jokaisen syödä sellaista ruokaa kuin haluaa. 

Vierailija
9/9 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tyhjän valittaja sinä nyt olet. Antaa jokaisen syödä sellaista ruokaa kuin haluaa. 

Se nyt vaan on noloa ja ärsyttävää alkaa vaatia vegaanista mozzarellasalaattia ja gluteenitonta patonkia.