Mitä tyylikästä, mutta lämmintä päälle loppukevään häihin?
Pienet häät hienossa ravintolassa. Haluan mennä vimpan päälle tyylikkäänä, mutta niin että olisi tarpeeksi lämmin asu. Kutsussa ei mainittu pukukoodia joten oletan sen olevan tumma puku.
Haluaisin oikeasti hyviä neuvoja, eli jos olet tulossa vastaamaan "pukeutumisella ei ole väliä" tai "pukeudu miten haluat" tai "käytännöllisyys tärkein" niin pyydän ystävällisesti säästämään aikaa ja vaivaa kirjoittamattoman kommentin muodossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista: laita tumma puku. On lämmin ja tyylikäs, ja sopii kaikille sukupuolille. Alle voit laittaa sopivan määrän vaatteita. Miehet eivät uhraa mukavuuttaan tyylikkyyden eteen, miksi naistenkaan pitäisi.
Suosittelisin kanssa hyvinistuvaa housupukua. Jos ravintolassa on lämmin, niin kun valitset alle siistin, juhlavan puseron niin voit tarvittaessa ottaa takin pois, jos taas on viileää, niin takki lämmittää.
Housujen lahkeiden osalta voit miettiä mikä sopii parhaiten tyyliisi, klassinen suora, sikarilahje, vajaamitta jne. Puku ei todellakaan ole tylsä valinta.
Onko suosituksia oikeasti naisellisista ja kauniista housupuvuista? :) Ap
Riippuu tosi paljon tyylistäsi ja osin myös vartalon mallistasi sekä mitä haluat puvulta. Minusta tyylikkäitä ja klassisen kauniita housupukuinspiraatioita löytyy vaikka Amal Clooneyn asuista. Andiatalla on paljon perinteisempiä pukuvaihtoehtoja ja minun kropalleni on löytynyt parhaiten istuvia malleja Tiger of Swedenilta ja Hugo Bossilta.
Vierailija kirjoitti:
Paksut sukkahousut mekon alle. Neuletakki mekon päälle. Jos siis ravintolassa ei ole lämmitystä.
Ap sanoi että menee hienoon ravintolaan.
Niissä on vähintään lämmitys, juokseva vesi ja sisävessa (voi myös olla kuivakäymälä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista: laita tumma puku. On lämmin ja tyylikäs, ja sopii kaikille sukupuolille. Alle voit laittaa sopivan määrän vaatteita. Miehet eivät uhraa mukavuuttaan tyylikkyyden eteen, miksi naistenkaan pitäisi.
Suosittelisin kanssa hyvinistuvaa housupukua. Jos ravintolassa on lämmin, niin kun valitset alle siistin, juhlavan puseron niin voit tarvittaessa ottaa takin pois, jos taas on viileää, niin takki lämmittää.
Housujen lahkeiden osalta voit miettiä mikä sopii parhaiten tyyliisi, klassinen suora, sikarilahje, vajaamitta jne. Puku ei todellakaan ole tylsä valinta.
Onko suosituksia oikeasti naisellisista ja kauniista housupuvuista? :) Ap
Riippuu tosi paljon tyylistäsi ja osin myös vartalon mallistasi sekä mitä haluat puvulta. Minusta tyylikkäitä ja klassisen kauniita housupukuinspiraatioita löytyy vaikka Amal Clooneyn asuista. Andiatalla on paljon perinteisempiä pukuvaihtoehtoja ja minun kropalleni on löytynyt parhaiten istuvia malleja Tiger of Swedenilta ja Hugo Bossilta.
Kiitos vinkeistä, katson nämä!
Vartalonmalli on hyvin lievä päärynä, hitusen keskiarvoa pidempi olen ja hoikka, mutten missään mallinmitoissa. Hyvin tavallinen ja keskimääräinen vartalo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolero mallin neuletakkeja löytyy juhlavia, samoin pitsineulosta ja ihan jakkumallisiakin. Nykyään on valinnan varaa. Eivät ole mitään lököttäviä arkineuleita. En tarkoita mitään villatakkeja.
Onko suositella mistä näitä löytäisi? Jostain syystä en ole löytänyt kun joskus etsin. Ap
Olen eri, mitta vastaa silti: Stockalta löytyy. Kerro myyjälle haasteesi ja hän näyttää vaihtoehtoja.
Ja siis selvennyksenä: tarpeeksi lämmintä haluan siksi että olen vilukissa. Kesähäissäkin olen joskus palellut. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolero mallin neuletakkeja löytyy juhlavia, samoin pitsineulosta ja ihan jakkumallisiakin. Nykyään on valinnan varaa. Eivät ole mitään lököttäviä arkineuleita. En tarkoita mitään villatakkeja.
Onko suositella mistä näitä löytäisi? Jostain syystä en ole löytänyt kun joskus etsin. Ap
Olen eri, mitta vastaa silti: Stockalta löytyy. Kerro myyjälle haasteesi ja hän näyttää vaihtoehtoja.
Kiitos, pitää käydä Stockalla kierros! Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle juhlavia jakkuja:
https://www.zalando.fi/naisten-takit/vera-mont/
Kiitos paljon!
Hoikan päällä lähes kaikki normaali on tyylikästä.
Elä huoli siis.