En osta enää kivikylän tuotteita
Ennen oli paketissa 6 lindströmin pihviä, nyt neljä ja sama hinta.
Kommentit (54)
No jätäpä ostamatta, ja tee itse, saat parempia pihvejä 👍🏻
Onkohan aloittaja huomannut että Kivikylä on itse asiassa pörssiyhtiö HKScan? Hk omistaa toki vain puolet mutta käyttää osakassopimuksen perusteella määräysvaltaa yhtiössä.
Kivikylän makkarat ja lihapullat on niin huonoja. En ole ostanut vuosiin.
^ HK pilasi sinisen lenkin. Atrian punainen ja takka lenkki nykyään päihittää 100/0 HK:n sinisen.
Vaikka tuon lihapullia on hehkutettu laadukkaina, niin mun mielestä ne on yliarvostettu tuote. Pari kertaa ostanut ja se siitä. Jotain ihme rustopalan tyylisiä ollut niissä.
Muita tuotteita en ole kokeillut. Niinpä mielipiteeni koskee vain noita lihapullia.
Ehkä laatu kohtuullinen, mutta kaikissa lihatuotteissa tuntuu olevan teurasjätettä muussattuna sisälle, tulee luunpalaa ja rustoa suuhun. Ikävä todeta näin, mutta huomaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä laatu kohtuullinen, mutta kaikissa lihatuotteissa tuntuu olevan teurasjätettä muussattuna sisälle, tulee luunpalaa ja rustoa suuhun. Ikävä todeta näin, mutta huomaan heti.
Ja siis kaikilla tarkoitan muutakin suomalaista, en yhtä merkkiä.
ostaa ne ilta alesta niin ei tunnu pahalta
Paljon säästyy rahaa, kun vaihtaa lihat kasviksiin. Myös terveydenhoitokuluissa säästää roimasti ajan myötä.
Esim. Kesko suosii, CM:ssa noita on tosi paljon, ei vaan maistu.
Hyviä ne on mutta mun makuun liikaa suolaa
Jos olet vain laskenut väärin? Paljonko oli laskentalumero koulussa?!
Vanhan ajan nakit ovat niin suolaisia, että ei niitä voi syödä.
Minä taas ostan ainoastaan Kivikylää nykyään. Ihan parhaita, varsinkin nakit ja lihapullat.
En ole koskaan välittänyt kivikylän tuotteista. En ymmärrä hehkutusta.
En minäkään. Muutama vuosi sitten erehdyin ostamaan ns parempia eineslihapullia ja ihan samanlainen kaasupläjäyksiä olivat kuin ne kaikkein halvemmatkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan välittänyt kivikylän tuotteista. En ymmärrä hehkutusta.
Ihan samanlaisia kuin halpistuotteet.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Muutama vuosi sitten erehdyin ostamaan ns parempia eineslihapullia ja ihan samanlainen kaasupläjäyksiä olivat kuin ne kaikkein halvemmatkin.
Itseasiassa huonompia. Kivikylä yrittää tehdä samoista raaka-aineista "hyviä" lihapullia kuin nämä halvimmat. Ei jauha ainesmassaa niin paljon, joten pullissa epämiellyttävinä sattumina kovia jänteen yms palasia.
Retulle ja Tahvolle tullut laskuvirhe?