Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metsästäjä ampui kaveriaan luullessaan linnuksi

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat ovat realistisia tämmöisissä käännekohdissa. Jos joku ampuu kaverin vahingossa metsästysretkellä, "vahinko" osoittautuu joka kerta vääjäämättä murhaksi.

Vierailija
22/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen psykologinen selitys. Aina kun katsomme jotain kohdetta, osa havainnosta on aivojen itse rakentamaa. Aivot täydentävät kuvaa. Esim. joskus muovikassi kaukana hangella näyttää ihan jäniksestä. Kun menen lähelle, huomaan, että se on muovikassi. Näin metsästäjälle voi käydä, että kasvojen ja liikkeen yhdistelmä näyttää linnulta, koska aivot ovat jo virittäytyneet eläinten havainnointiin. Siksi punaiset vaatteet ovat tärkeitä.

Noin 8 % miehistä on puna-vihersokeita. Kun tällainen on siellä haulikon toisessa päässä, ei punaisista vaatteista ole mitään hyötyä.

Testataanko tätä jos tähtää metsästäjätutkintoon? 

Mistäs sen muuten tietää, josko punainen vaatekaan auttaa. Humalainen hullu toiveajattelee sen metson kulmakarvoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys on enenevässä määrin senioreiden harrastus.

Montako vuotta ampujalla mittarissa ja kuinka monta senttiä taskuun unohtuneissa rilleissä paksuutta?

Vierailija
24/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on yksinkertainen psykologinen selitys. Aina kun katsomme jotain kohdetta, osa havainnosta on aivojen itse rakentamaa. Aivot täydentävät kuvaa. Esim. joskus muovikassi kaukana hangella näyttää ihan jäniksestä. Kun menen lähelle, huomaan, että se on muovikassi. Näin metsästäjälle voi käydä, että kasvojen ja liikkeen yhdistelmä näyttää linnulta, koska aivot ovat jo virittäytyneet eläinten havainnointiin. Siksi punaiset vaatteet ovat tärkeitä.

"Mutta herra tuomari setä, kyllä minä ihan oikeasti luulin sitä flamingoksi."

Vierailija
25/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noi alapeukuttajat niitä paukuttelijoiden kavereita :D 

Vierailija
26/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia perussuomalaista toimintaa. Kännissä metsälle ja ammutaan mitä ja mihin sattuu.

Vierailija
27/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas!

Ollaan just lähdössä pyöräilemään puolison kanssa.

Ei taatusti mitään punaista päälle!

Vierailija
28/28 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Minä olen Matti. Älä saatana ammu!

- Turpa kiinni sorsa. En usko

*PUM*

Ai kauheeta! Kännykkä tippui bussin lattialle kun purskahdin nauruun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi