Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykoosin itsehoidosta

Vierailija
03.05.2023 |

Asunnossani on alkanut kuulua huokailua ja iholla tuntuu tuon tuosta puhallusta muistuttava tuulenvire. Aika ajoin jotkut paikat menevät niin kylmiksi, että hengitys alkaa höyryämään. Viime lauantaina keskellä kirkasta päivää 20 kg painava vaasi nousi silmieni edessä itsekseen ilmaan ja siirtyi paikaltaan kolmisen metriä.
Pelottavin on sivusilmän näkökenttään ilmestyvä hahmo, jolla ihmistä muistuttava vartalo, mutta jonkin tuntemattoman olennon pää. Se ilmaantuu, sanoo jotain ilman ääntä ja jonkin ajan kuluttua katoaa.

Kummituksiin tms en usko, huumeita en käytä, enkä juuri alkoholiakaan, joten olen päätellyt joutuneeni psykoosiin. Kysysinkin asiantuntijoilta meneekö tämä itsekseen ohi ja voinko hoitaa sitä jotenkin itse? Lääkäriin menoa vältän, koska en halua hullun papereita. Olen sellaisessa työssä, jossa mielisairaudet ovat ehdoton rekrytoinnin este.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta psykoosilta. Sinuna tarkistaisin asenteen paranormaalia kohtaan ja pyytäisin meedion paikalle.

Vierailija
2/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta mennä terveyskeskukseen, voi olla aivokasvain.

Vierailija
4/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen meedio auta, samaa okkultismia eli salatieteitä molemmat. Korkeintaan uskova kristitty voi auttaa.

Pyydä rukousapua seurakunnasta, ehkei kuitenkaan ev.lut. Rukouspyynnön voi laittaa usein myös netin kautta.

Luovu joogasta, aromaterapiasta, kauhuelokuvista, tarot-korteista, itämaisista uskonnoista ja kaikesta, mikä on vastoin tervettä kristillistä oppia. Hävitä buddhapatsaat, taide, kirjat ym. jos sellaisia on. Googlaa okkultismi.

Huuda avuksi Jeesusta ääneen.

tuleuskoon.fi

Vierailija
5/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen meedio auta, samaa okkultismia eli salatieteitä molemmat. Korkeintaan uskova kristitty voi auttaa.

Pyydä rukousapua seurakunnasta, ehkei kuitenkaan ev.lut. Rukouspyynnön voi laittaa usein myös netin kautta.

Luovu joogasta, aromaterapiasta, kauhuelokuvista, tarot-korteista, itämaisista uskonnoista ja kaikesta, mikä on vastoin tervettä kristillistä oppia. Hävitä buddhapatsaat, taide, kirjat ym. jos sellaisia on. Googlaa okkultismi.

Huuda avuksi Jeesusta ääneen.

tuleuskoon.fi

Onhan se mahdollista, että siihen on fyysinen syy terveydentilassa, kuten tuo aivokasvain. -sama

Vierailija
6/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta valkoista salviaa.

Vierailija
7/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta psykoosilta, jos et itse edes usko näkemääsi. Harha-aistimuksia voi syntyä muutenkin. Pyydä aika aivojen kuvantamiseen.

Vierailija
8/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta psykoosilta, jos et itse edes usko näkemääsi. Harha-aistimuksia voi syntyä muutenkin. Pyydä aika aivojen kuvantamiseen.

Voi hyvän tähden, kyllä psykoosi voi olla vaikkei uskoisi harhojaan todeksi.

Vierailija
9/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs takasin nukkumaan. Ei jatkoon, 👍

Vierailija
10/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjia hallusinaatioita, mutta ei pelkoa. Rukoilen jo nyt. Rukoilen myös, että jos se on fyysinen sairaus, se paranisi. Jos kuitenkin menisit lääkäriin?

Vierailija
11/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin tänään takan itselleni. Olin luovuttanut vanhan pois ja siivoilin paikkoja. Tuli uupumus. Yhtäkkiä peura näkyi ikkunasta. Samalla hetkellä tv meni päälle ja ruudussa luki jotain tyyliin: Olet tehnyt oikein hyvin asiat, hyvää työtä...

Kotimatkalla mietiskelin, että miten saan kannettua 80 kg paivan takan sisälle, yksin...Samalla hetkellä auton näyttöruutuun välähti, että ajomatkaa tankilla on 80 km...

Vierailija
12/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut muutosta omassa mielialassasi, käytöksessäsi tai muistin toiminnassa? Ovatko muut ihmiset normaaleja seurassasi? Entä onko sinulla ollut oireita kuten päänsärkyä, pahoinvointia, näkö- tai tasapainohäiriöitä?

Vierailija
13/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vaasi oikeasti liikkui paikasta a paikkaan b, näit kun tämä tapahtui ja vaasi jäi paikkaan b, niin mikä saa sinut uskomaan, ettei kummittelu tms ole mahdollista?

Vierailija
14/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua pelota ap? Olisin ihan raunioina, jos jotain olentoja ilmaantuisi näkökenttään.

En pystyisi olemaan yksin kotona.

Vierailija
15/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpsykiatri hoi, sinua tarvittaisiin täällä.

Vierailija
16/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silmissä vikaa?

Vierailija
17/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko fyysinen sairaus, kummittelu tai psykoosi.

Stressaava elämä, ylikuormitus tai vaikka unettomuus voi laukaista psykoosin. Kannattaisi ottaa nyt pitkän aikaa rauhallisesti ja hakeutua tarpeeksi muiden ihmisten seuraan. Pitää itsestä hyvää huolta. Eikös Kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti?

Vierailija
18/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvain tuli minullekin mieleen, mutta kun ei ole ollut mitään päänsärkyjä, pahinvointia tai muita oireita. Maaliskuussa kävin työhön kuuluvassa vuositarkastuksessa ja kaikki oli kunnossa. Enkä ole havainnut, että muiden ihmisten käytös minua kohtaan olisi muuttunut mitenkään, saati huomannut muutosta itsessänikään. Uni on ehkä hieman kärsinyt näistä "tapahtumista", vaikken niistä stressaakaan. Pelottavaa se on kieltämättä, kun tapahtuu asioita, joita ei voi uskoa todeksi.

/AP

Vierailija
19/19 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia asioita tapahtuu. Kukaan ei tiedä varmasti miksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme