Onko punasipuli syrjäyttänyt keltaisen sipulin?
Kun tota punasipulia mainostetaan usein ruuan laitossa?
Kommentit (8)
Olen aina käyttänyt vain punasipulia.
Punasipuli haastoi keltaisen sipulin kaksintaisteluun miekalla. Keltainen sai pistohaavan keskivartaloon ja luovutti. Punasipuli julisti itsensä voittajaksi.
Sen pituinen se.
(Ruoassa punasipuli mielestäni parempi raakana, kun taas kypsennettynä melko mauton. Makuasioita.)
Ei.
Ja mikä on mainitsemasi keltainen sipuli?
Onko kyseessä kepasipuli, ryvässipuli, hopeasipuli vai salottisipuli?
Ennen kuin kirjoitat niin ota asioista selvää. Vaikkapa sipulista. Tyhmyyttään ei kannata vauva-palstalta mainostaa. (Tahattomasti, kenties).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta eiköhän se ole jokaisen päätettävissä mitä sipulia käyttää. Itse käytän salottisipulia.
Itse käytän banaanisalottisipulia kun sitä on niin helppo käsitellä
Vierailija kirjoitti:
Punasipuli haastoi keltaisen sipulin kaksintaisteluun miekalla. Keltainen sai pistohaavan keskivartaloon ja luovutti. Punasipuli julisti itsensä voittajaksi.
Sen pituinen se.
(Ruoassa punasipuli mielestäni parempi raakana, kun taas kypsennettynä melko mauton. Makuasioita.)
Punasipuli on myös "ällöttävän" värinen kypsissä ruuissa.
Molemmat kasvavat hyvin, mutta koeta saada harvinaiseksi käyvä ryvässipuli kasvamaan! Se ei selviä monista sipuleiden taudeista.
Maria O. kirjoitti:
Ei.
Ja mikä on mainitsemasi keltainen sipuli?
Onko kyseessä kepasipuli, ryvässipuli, hopeasipuli vai salottisipuli?
Ennen kuin kirjoitat niin ota asioista selvää. Vaikkapa sipulista. Tyhmyyttään ei kannata vauva-palstalta mainostaa. (Tahattomasti, kenties).
Voisit elää omien ohjeidesi mukaan.
Taidat nyt sekoittaa kepa- ja keltasipulin keskenään.
En tiedä, mutta eiköhän se ole jokaisen päätettävissä mitä sipulia käyttää. Itse käytän salottisipulia.