Onko Nordean maksut myöhässä tänään?
Kommentit (108)
Ei rahaa, ei saa lääkkeitä eikä mitään muutakaan. Eipä mulla muutenkaan muuta.
Odotan KEVA: n eläkettä. Soitin KEVA: n numeroon. Oli, että eläkkeitten tulossa tileille on tullut KEVA:sta riippumatonta ongelmaa. Sanottiin, että kannattaa oman pankin tiedotteita seurata. Soitan kohta Nordeaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin nyt pankeilta jotain tiedotusta onko siellä taas kyllästynyt lapsi ongelmana, venäjä vai menikö vappu pitkäksi.
Katso netistä iltalehden sivulta.
Soitin juuri NORDEA: n numeroon. Osassa saapuvia maksuja on tällä hetkellä häiriöitä. Selvittelevät parhaillaan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Eläke ei näy Danske Bankin tilillä. Häikkää yleisesti?
Mulla tilittyi danskeen jo eilen 2.5.
Kevan puhelinviesti kertoo että ei johdu heidän päästä.
Danskebank:
Danske Bankiin saapuvia maksuja, ml. eläkkeitä ja palkkoja, on tänään valitettavasti myöhässä toisessa pankissa ilmenneen häiriön vuoksi. Seuraamme tilannetta, ja pyrimme kirjaamaan suoritukset tileille heti kun mahdollista.
- Mulle tuli ihan normaalisti eilen, ei siis koske kaikkia asiakkaita.
Ei ole tullut Kevalta työeläke Nordean tililleni vaikka läkkeen maksupäivä tänään 3.5.2023.
Kevan sivuilla seuraava teksti:
"Eläkkeiden ja etuuksien maksuissa on viiveitä. Maksut ovat lähteneet Kevasta ajallaan, mutta eivät ole välttämättä siirtyneet vielä kaikkien asiakkaiden tileille. Selvitämme asiaa ja tiedotamme, kun asia on ratkennut tai viimeistään klo 10. Viiveet liittyvät OP-pankin maksuliikenteen häiriöön. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa."
Juu ei ole tullut Nordeakaan tilille eläke!miksi?
Siis työeläkkeet on työllä ansaittu, joka palkasta mitä olemme saaneet olemme maksaneet työeläkettä. Mutta eihän sosiaalipummi tätä tajua kun ei ole koskaan palkkaa saanut.
Ihmettelin myös ei näkynyt eläkettä, olisi kiva tietää milloin mahdollisesti tulee, alkukuusta säännölliset maksut menee tililtä
No eipä näy s-pankin tilillä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis työeläkkeet on työllä ansaittu, joka palkasta mitä olemme saaneet olemme maksaneet työeläkettä. Mutta eihän sosiaalipummi tätä tajua kun ei ole koskaan palkkaa saanut.
Mitä sinä urpo selität! Mikä pummi eläkkeensaaja muka on.
Eläkeläisillä on kyllä aikaa odotella. Mihin teillä muka on kiire? Ihmeellistä kitinää taas.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään tullut Kevan eläke?
On tullut tilille ainakin mulle Osuuspankissa.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisillä on kyllä aikaa odotella. Mihin teillä muka on kiire? Ihmeellistä kitinää taas.
Anopilla tili op:ssa ja kevan eläke tuli normisti.