Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pelkällä vedellä saada hiukset puhtaaksi?

Vierailija
01.05.2023 |

Huomasin kun olin pitkään suihkussa, että vaikka en pessyt hiuksiani niin niistä katosi mystisesti rasvaisuus, aivan kuin olisin pessyt shampoolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos ei ole muotoilutuotteita hiuksissa.

Vierailija
2/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt jo vuosia hiukseni pelkällä vedellä. Miksi hiukset ei lähtisi puhtaaksi, jos naamakin lähtee puhtaaksi lämpimällä vedellä. Monet ovat kehuneet hiusteni hyväkuntoisuutta ja tuoksua. Kun on jotain menoa ja tarvitsee hiuksia muotoilla, laitan hiuksiin suolattua vettä. Hiuksista tulee jämäkät ja pysyvät kuosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaupungeissa vedessä sen verran kovuutta että se puhdistaa sellaisenaan.

Vierailija
4/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa pesen vain vedellä. Saunan yhteydessä kerran viikkoon pesuaineella. Kun olen käynyt hotellilla niin uinnin jälkeen on ollut laitettava joka kerta shampoota ja vahvaa hoitoainetta ja jopa hiuksiin jätettävää. Mulla on yli puolen selän paksut kiharat hiukset. 

Vierailija
5/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiuslaatu taas huononi pelkällä vedellä pesten. Puhtaat tuli joo, mutta samalla karheat, kiillottomat ja todella helposti takkuuntuvat. Pesin pelkällä vedellä muutaman vuoden.

Vierailija
6/6 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pessyt jo vuosia hiukseni pelkällä vedellä. Miksi hiukset ei lähtisi puhtaaksi, jos naamakin lähtee puhtaaksi lämpimällä vedellä. Monet ovat kehuneet hiusteni hyväkuntoisuutta ja tuoksua. Kun on jotain menoa ja tarvitsee hiuksia muotoilla, laitan hiuksiin suolattua vettä. Hiuksista tulee jämäkät ja pysyvät kuosissaan.

Ei mulla lähde hiukset tai naama puhtaaksi pelkällä vedellä.

Hiukset jää rasvaisiksi ja naama inhottavan tuntoiseksi ja pahan näköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi