Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄIN AV:LLA

Vierailija
01.05.2023 |

Että he kehtasivat tehdä minusta miestensuojeluilmoituksen!
En tosin tiedä, ketkä sen tekivät, mutta ei se ole minusta mikään syy misun tekemiselle, että en saa aina 40v miestäni menemään töihin.

Ei työpaikka edes ole pakollinen.

Millainen ihminen ei saa 40-vuotiasta aamuisin töihin? Nukkuuko siellä vaimo makkurissa vai mikä?

Hän on niin herkkä mies. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan, mikä siellä hiertää, mutta hän vain vastaa, että ei mikään. Kun hän ei lukuisten maanittelujenkaan avulla suostu menemään sinne, ilmoitan töihin, että mieheni ei tule tänään sinne. ap

Miksi et vaan vie miestä töihin? Vaimona sinulla on velvollisuus olla tarvittaessa jämäkkä. Annatko miehesi esimerkiksi varastaakin, koska mies on herkkä eikä vaimuli voi sanoa vastaan?

Misuttelu on nykyään muotia, kaikki sitä tekevät pomoista naapurikyttääjään...

Sosiaalityöntekijä tässä. Kannattaisi haeutua mitä pikimmin miestenneuvolaan saamaan oppia puutteellisten vaimotaitojen parantamiseen. Voidaan toki myös tilata kotiin miestyötä tekemään samaa asiaa. Mutta pitäisi ymmärtää, että vaimo on syyllinen ja 40 -vuotias viaton, jolla on velvoite mennä sinne töihin ja ensi vuonna työkkäriin. Miestensuojeluilmoitus on aiheellinen, mutta ei näillä tiedoilla avaa kuin miestenhuollon asiakkuuden. Mitä mies tekee päivisin, kun ei ole töissä?

Unohda koko misu jos kerran olet hyvä vaimo. Mitä niistä?

En pysty, koska tuntuu niin pahalta. En ole sen jälkeen saanut kunnolla nukuttua öisin, kun tämä tuli tietooni. En ymmärrä, miksi kiltteydestä rangaistaan. Olen hyvä vaimo.

Duunarit nyt yleensäkin viedään sinne töihin. Työkkäriin voi sitten työvuoden aikana harjoitella yksin menemistä.

Etkö näe mitään vikaa siinä, että kohtelet herkkää miestä silkkihansikkain ja hän on nyt pomo perheessä?

Et ole hyvä vaimo. Laiminlyöt miestäsi heti hänen keski-ikävuosinaan. Oppii jo nyt, että on ok jäädä kotiin, kun siltä tuntuu.

Entä kun seuraavaksi tulee työttömyys, saako hän silloinkin vaan jäädä kotiin ja vältellä kohtaamasta mahdollisia vaikeita asioita? Voit tietysti ottaa kotitöihin. Että ei tarvitse oikeasti tarttua asioihin ja olla se vaimo jollaista mies tarvitsee.

Nyt on kyse sinun miehestäsi eikä sinusta. Miestenkin on välillä tehtävä epämiellyttäviä asioita. Sinusta sitä misua ei olla tehty, vaan miehestä, jolla selkeästi on ongelmia.

Tehdään miestensuojeluilmoitus, kuten aloittajan tapauksessa, jos mies ei käy töissä. Miestensuojeluilmoitus ei ole mikään hällä väliä juttu. Varsinkin, jos niitä tulee useinkin miehen ollessa keski-ikäinen.

Vaimous täysin hukassa ja vielä ihmettelyä asiasta. Toivottavasti mies pääsisi pois parempaan kotiin, jotta olisi vielä joitakin mahdollisuuksia normaaliin elämään.

Voi jestas. Ala olemaan vaimo tai anna miehesi sellaiselle joka osaa homma. Eihän tuo ole mikään keskustelun tai neuvottelun aihe. Vaimo osuus nyt on vaan olla kudpää välillä ja miehen pitää välillä tuntea ne huonotkin tunteet.

Ei ole trolli, vaan täyttä totta. Miehelläni on ollut jo jonkun aikaa selittämättömiä mahakipuja. Hän on nyt ollut muutaman kerran lääkärissä tutkittavana. Odotamme tutkimustuloksia. ap

No,pikkumasuliin vähän sattuuu, kun duuni jännittää. Kun tottuu siihen) siis oikeesti käymällä siellä) ja saa kavereita, menee ohi.

Keski-ikäinen (herkkäkään sellainen) ei osaa vielä suunnitella tulevaisuuttaan, eikä siksi varmasti näe mitään pitkän tähtäimen ongelmaa lintsaamisessa. Hän ei ole mikään työtön, joka kyllä itse tiedostaa, mitä tapahtuu, jos ei huvita käydä sossussa, vaan pikkuduunari, jonka työssäkäynneistä vaimon on oltava vastuussa.

Mikä ihmeen töissäkäyntipakko nykyään on? Silloin kun minä olin nuori niin ei ollut velvoitetta mihinkään töihin ja ihan normaali mies olen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän