Kiva mennä huomenna taas töihin
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työ on mukavaa, johan tässä tylsyys iskee. Rahaakin tarvii aina.
Miksi elät tylsää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyttömät eläkeläiset koittavat etsiä elämäänsä sisältöä matkustelemisesta ja sitten kehuskelevat sillä täällä. 😂
Ja kateelliset ääliöt viljelevät juntteja hymiöitä kun ketuttaa ja pitää aamulla mennä töihin. Eläkeläiset jää nauttimaan elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyttömät eläkeläiset koittavat etsiä elämäänsä sisältöä matkustelemisesta ja sitten kehuskelevat sillä täällä. 😂
Onpa rumasti sanottu.
Eläkeläiset ovat oman työuransa tehneet ja ovat ansaitulla eläkkeellä. Minusta olisi surullista, että elämässä olisi vain työ sisältönä ja kun se loppuu, niin ei olisi mitään syytä elää. Itse odotan eläkkeelle pääsyä ja sen tuomaa vapautta tehdä ja kokea mitä mieleen juolahtaa. Itse pääsen eläkkeelle 10v. päästä, jos/kun olen elossa ja terve, niin todellakin matkustelen ja teen kaikkea mitä tekee mieleni. Odotan eläkeikää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kateelliset ääliöt viljelevät juntteja hymiöitä kun ketuttaa ja pitää aamulla mennä töihin. Eläkeläiset jää nauttimaan elämästään.
Kuka on kateellinen, katkera ja turhautunut vanhus vai parhaassa iässä oleva työuraa tekevä?
Ei ole mukavaa mennä töihin huomenna. Itse asiassa se on ihan kamalaa. Mulla on pitkä sairasloma takana työuupumuksen vuoksi. Siihen päälle olin vuosilomalla. Nyt siis pitkästä aikaa hoitotyöhön joka jo ajatuksena ahdistaa vietävästi. En ole jäämässä alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan eläkkeelle pääsyä ja sen tuomaa vapautta tehdä ja kokea mitä mieleen juolahtaa. Itse pääsen eläkkeelle 10v. päästä, jos/kun olen elossa ja terve, niin todellakin matkustelen ja teen kaikkea mitä tekee mieleni. Odotan eläkeikää!
Minulle oli iso oivallus, kun tajusin ettei eläkeiässä ole mitään odottamisen arvoista. Vapaus on mielentila, eikä siihen mitään eläkettä tarvita. Elä nyt, kun olet parhaassa kunnossa. Ulos nauttimaan auringosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäloma alkoi tänään.
Kuka vttu haluaa pitää lomansa toukokuussa ja palella? 🤣
Oletko kuullut kuumista rantakeleistä ulkomailla. Työssäkäyvillä siihen on varaa.
Kyllä menen tosi mielelläni. Tosin pitää vähän lentää ensin ja aikaisin aamulla kun on palaveri keski-ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu haluaa pitää lomansa toukokuussa ja palella? 🤣
Kuka vttu saa itse päättää lomansa ajankohdan?
🤣
Aion nukkua yhteentoista ja sitten syödä parin tunnin aamiaisen ja sen jälkeen alkaa pakata laukkua matkaa varten.
Työtön vsta 2018
On kiva mennä töihin, uusi työ jossa olen ollut pari viikkoa ja hyvältä vaikuttaa.