Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ruveta ajattelemaan enemmän itseäni

Vierailija
01.05.2023 |

ja vähemmän muita ihmisiä. Yksi jo vähän rupesi tämän takia mököttömään kun hänen manipulointinsa ei mennytkään läpi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei mökötystä, mutta Mikä 💩ryöppy siitä syntyykään🤣 välit eivät korjaannu koskaan.

Vierailija
2/3 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Teet aivan oikein ja pidä pintasi vaikka kuka sanoisi mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tehdä juuri samoin joitain vuosia sitten. Tulet vielä yllättymään kuinka moni tulee suuttumaan tuon kuvailemasi mököttäjän tapaan, kun eivät saa tehtyä sinusta enää kynnysmattoa!

Itselläni on taustalla kiltin tytön syndroomaa, josta olen aikuisiällä saanut taistella irti. Kotona opetettiin kiltiksi ja näkymättömäksi. Naisille nyt ylipäätään opetetaan laittamaan muut itsensä edelle.

Tässä hieman listaa, mitä lopetin tekemästä:

- Vierailu kotipaikkakunnalla vanhemmilla yli omien voimavarojen. Pari kertaa vuodessa riittää suhata yli 1000 km edestakaisin heitä tapaamaan.

- Ihmisten tapaaminen, jotka eivät ole tavanneet minua vastavuoroisesti vuosien aikana. Esim. kaverit, joiden kanssa ollaan ennen asuttu samalla paikkakunnalla, mutta ovat lakanneet ilmoittamasta, kun tulevat käymään nykyisellä asuinpaikkakunnallani tai yhteisellä kotipaikkakunnallamme. Sitten vuosien päästä ovat oudosti ilmoittaneet, että olisi niin kiva tavata, kun tulevat nykyiseen kotikaupunkiini, jossa ovat vierailleet vuosia tapaamatta minua. En ole suostunut tapaamaan.

Laitan lisää, jos tulee mieleen. Tsemppiä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän