Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat miehessä tulisi olla ne seikat, joiden perusteella nainen valitsee itselleen aviomiehen?

Vierailija
30.04.2023 |

Millaisia asioita saa arvottaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mitä itse haluaa. Miksi pitäisi ottaa sellainen kumppani jota ei halua, olipa kriteerit minkälaiset tahansa?

Vierailija
2/6 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset arvot, luotettavuus, empatiakyky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kriteerejä aviomiesehdokkaalle rehellisyys, älykkyys, kuuntelukyky ja keskustelukyky. Lisäksi alkottomuus ja savuttomuus.

Vierailija
4/6 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtana samanlaiset arvot, elämäntyyli ja huumorintaju. Siihen päälle sitten vielä jonkinasteista älykkyyttä/sivistyneisyyttä, ystävällisyyttä/huomaavaisuutta ja että pitää fyysisestä läheisyydestä. Siinä päälllisin puolin minun potentiaalisen aviomieheni ainekset.

Vierailija
5/6 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtana samanlaiset arvot, elämäntyyli ja huumorintaju. Siihen päälle sitten vielä jonkinasteista älykkyyttä/sivistyneisyyttä, ystävällisyyttä/huomaavaisuutta ja että pitää fyysisestä läheisyydestä. Siinä päälllisin puolin minun potentiaalisen aviomieheni ainekset.

Samoin mutta mies ei halua sitoutua. Omissa asunnoissa asutaan. Varmaan ihan hyvä.

Vierailija
6/6 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) samanlaiset arvot

b) yhteensopiva persoonallisuus (sis. esim. samanlainen huumorintaju ja se, että kumpikin kokee tulevansa ymmärretyksi)

c) miellyttävä ulkonäkö (mies on minun silmissäni komea ja seksikäs ja miehen mielestä minä olen kaunis ja seksikäs)