Uimahalleissa trendi naisilla?
Mikä on päivän trendi naisilla tällä hetkellä alapään karvojen suhteen? Onko luomuja, siistittyjä vai poslareita? Vaikuttaako ikä?
Kommentit (11)
Luomuja ja siistittyjä enemmistö, ihan täysin posliinia näkee oikeastaan aika vähän.
Itselläni kyllä ihan kokonaan karvoitus pois tällä hetkellä.
N36
Mitä mieltä olette kun näette posliinin naisella uimahallissa? Ajatteletteko että hänen miehensä "vaatii" posliinia ja nainen on alistettu reppana?
Rohkeasti vaan katsomaan setämies kerran noin paljon kiinnostaa.
Eikö nuo 100+ ketjua aiheesta riittäneet?? Päätit taas avata uuden...
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette kun näette posliinin naisella uimahallissa? Ajatteletteko että hänen miehensä "vaatii" posliinia ja nainen on alistettu reppana?
En ole mitään mieltä kuten en muunkaanlaisesta karvoituksesta. Itsellä on usein poslari eikä edes miestä joten en näitä kahta toisiinsa ajatuksissa yhdistä.
Mä oon posliinia pitänyt. Enimmäkseen oon nähnyt puskia ja sitten vähän siistittyjä mut en posliinia. Enkö ajattele niistä muista mitään enkä mieti/välitä aatteleeko ne mun omasta mitään. Tai mistään muustakaan mikä mulla on mikä voi pistää silmään ku en oo uimahallissa muilla nähnyt. Muualla kyllä paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle
Öö... itseasiassa kyllä vaan kuuluu! Meitä miehiä kiinnostaa joten vastatkaa
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo 100+ ketjua aiheesta riittäneet?? Päätit taas avata uuden...
Omalle ketjulle on kiihottavampaa runkkailla.
t. Setämies
Miten tämä karva-asia liittyy uimahalliin?? Eikö siellä saa enää uida karvapilluinen??
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä karva-asia liittyy uimahalliin?? Eikö siellä saa enää uida karvapilluinen??
Tottakai ja eläkeläisenä saat vielä alennustakin.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Ei kuulu sinulle